Přejít na obsah

Diskuze na zapojení budíku tlaku turba 1.8t


Doporučené příspěvky

Zdravím, 

mám octavii 1.8t 2002 AUM a chtěl bych se poradit, kam zapojit hadičku na budík tlaku turba. Jsou 2 verze, buď je "T" kusem připojit na ovladani DV nebo na regulátor tlaku paliva (jestli se nepletu), taktéž "T" kusem. 

Jde o to, jestli by mi někdo vysvětlil ty 2 verze zapojení. Je to zkrátka jedno, jestli to bude první verzi nebo druhou?

Nebudou mit třeba zapojení na ovládáni DV tim padem ztraty na tlaku a podtlaku? Přeci když se tam da "T" kus, tak tam je dalších třeba 2,5m hadičky, ktera se musi taktéž naplnit tlakem, tim pádem by tam mela vznikat ztráta a delší doba plnění tlaku. 

 

Byl bych rád, kdyby mi to někdo vysvětlil.

Odkaz ke komentáři
před 1 hodinou, Martin ASV napsal:

Zkrátka někam do vedení vzduchu do motoru,co nejblíž sacímu potrubí.

Ano, samozřejmě, jen mi šlo o to, jestli třeba zapojení regulátoru tlaku paliva potom nebude mit nejaky markantní úbytek tlaku. A potřeboval jsem, aby mi to tady někdo zkušenější dovysvetlil.

Odkaz ke komentáři

Tlak Ti tam klesnout nemůže. V ECU je požadovaný tlak a vedení se natlakuje do této požadované hodnoty. Pokud tam vložíš navíc delší hadičku, tak o objem této hadičky sice zvětšíš celkové vedení, ale i tak se to vše musí natlakovat na požadovanou hodnotu. A ten objem je tak malý v porovnání se zbytkem vedení, že to nebude poznat.

Příklad: Nebudu tu rozebírat, zda FMIC u chipnuté K03s je nutné (je zbytečné), ale pokud někdo sériový IC vymění za FMIC, většinou se použije i větší průměr trubek a délka trubek je většinou také větší. Tzn. zvětšíš už znatelně objem vedení vzduchu. Tohle zvětšení vedení ale nemá žádný vliv na tlak, pouze na dobu plnění, protože turbo musí "nafoukat" větší objem. Takže požadovaný tlak je dosažený, ale trvá to déle. Nicméně v případě budíku na tlak turba je to opravdu minimální zvětšení. Pokud i přes to, bys to zvětšovat nechtěl, kup elektronický budík, kde je čidlo umístěné těsně za T-kusem.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři
před 7 minutami, LadikRS napsal:

Tlak Ti tam klesnout nemůže. V ECU je požadovaný tlak a vedení se natlakuje do této požadované hodnoty. Pokud tam vložíš navíc delší hadičku, tak o objem této hadičky sice zvětšíš celkové vedení, ale i tak se to vše musí natlakovat na požadovanou hodnotu. A ten objem je tak malý v porovnání se zbytkem vedení, že to nebude poznat.

Příklad: Nebudu tu rozebírat, zda FMIC u chipnuté K03s je nutné (je zbytečné), ale pokud někdo sériový IC vymění za FMIC, většinou se použije i větší průměr trubek a délka trubek je většinou také větší. Tzn. zvětšíš už znatelně objem vedení vzduchu. Tohle zvětšení vedení ale nemá žádný vliv na tlak, pouze na dobu plnění, protože turbo musí "nafoukat" větší objem. Takže požadovaný tlak je dosažený, ale trvá to déle. Nicméně v případě budíku na tlak turba je to opravdu minimální zvětšení. Pokud i přes to, bys to zvětšovat nechtěl, kup elektronický budík, kde je čidlo umístěné těsně za T-kusem.

Jj, uz to mam plne osvetlene. 😄

A ano, s vymenou cooleru a jeho vedením to mam jasny, jen u tohohle jsem si to nejak nedomyslel z neznámého důvodu....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...