Přejít na obsah

Závada snímač rozdílového tlaku???


Doporučené příspěvky

Ahoj , prosím o radu !!!

Asi již po 4-té se mi rozsvítila závada motoru, vždy při načtení chyb mám stále stejné závady !!!!

Vždy sem smazal a cca po 200km znovu!!! prosím Vás zkušené o radu!!!  zda jde o závadu snímače rozdílového tlaku DPF nebo ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu???

neb tam bude něco více ????

Předem dík za vaše názory!!!!!!!!!!

-------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


                Addresa 01: Motor       Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 C    HW: 03L 906 018 BR
           Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC   H22 7100
                      Kódování: 00190012042400080000
                   Číslo dílny: WSC 73430 031 00999
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003005 (SK35)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
                      VCID: 2A5A3A344DFF281197-807E
4 závad nalezeno.

5253 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku 
          P2452 00 [032] - elektrická závada
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 6
                    Kilometry: 175169 km
                    Datum: 2012.14.08
                    Čas: 05:27:21

                    Otáčky motoru: 1482.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 29.8 %
                    Rychlost vozidla: 39 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 32 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.440 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 37
                    Snímač rozdílu tlaků nad filtrem částic: hrubá hodnota: 1055 hPa
                    Filtr částic: diferenční tlak: 1026 hPa
                    Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 25 hPa
                    Filtr částic: diferenční tlak dynamický ofset: 29 hPa
                    Vnější teplota: 18.0 °C
                    Filtr částic: měřená hmotnost sazí: 17.77 g
                    Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 7.92 g

5262 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku 
          P2454 00 [172] - zkrat na kostru
          Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 27
                    Kilometry: 175240 km
                    Datum: 2012.14.12
                    Čas: 09:41:53

                    Otáčky motoru: 947.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 45.9 %
                    Rychlost vozidla: 0 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 31 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 15 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.360 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Snímač rozdílu tlaků nad filtrem částic: hrubá hodnota: -218 hPa
                    Filtr částic: diferenční tlak: -278 hPa
                    Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 51 hPa
                    Filtr částic: diferenční tlak dynamický ofset: 62 hPa
                    Vnější teplota: 11.5 °C
                    Filtr částic: měřená hmotnost sazí: 9.40 g
                    Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 8.69 g

4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [032] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [032] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 175071 km
                    Datum: 2012.14.07
                    Čas: 05:27:53

                    Otáčky motoru: 1839.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 9.4 %
                    Rychlost vozidla: 31 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 39 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 19 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.360 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 34
                    Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 282.7 mg/stroke
                    Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 42.58 %
                    Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 58.64 %
                    Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 3.04 %
                    Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 0: 00000000 
                    Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 16: 00000000 
                    Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 24: 00110111 
                    Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 8: 00000111 
                    Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 2150.2 mV
 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...