Přejít na obsah

Octavka automat 66kw skubani ve cca.2000ot.


Kasei

Doporučené příspěvky

Zdravim...mám problém...okta 04 66kw v automatu..pri dosažení cca 2000 motor začne cukat, vynechávat..poté jede normálně..a pak zase kole 3000 to samé.egr off..prevodovka ok..je tam repas hydroměniče...vše možné proměřené...mechoši už taky netuší..poradí někdo?Děkuji...

Odkaz ke komentáři

Zdravim...právě že to vše se dělalo...a nic tam nebylo...vše ok..auto bylo i u elekt...řídící jednotka...čidla...vše cajk...padlo rozhodnuti,že to bude převodovkou..u borca..co děla automaty se dala napíchnout převodovka a ta byla taky bez chyb..ale rikal..že asi propoušti hydroměnic..tak se udel repas..byla chytla lamela..ale výsledek po smontovaní stejny.

Odkaz ke komentáři

bolo by dobre najst cloveka odtiadto:

https://www.fcd.eu/home

egr je preco zaslepene? ake kanaly sa logovali? problem je rovnaky pri studenom aj teplom motore/prevodovke? kedy radi prevodovka? kratko pred alebo po probleme? je to na kazdom prevodovom stupni? pri kickdowne sa to ako chova? ma to tempomat? pri nastaveni na 2000 otacok a jazde na tempomat to trasie cely cas alebo po case prestane? 

neverim ze ked auto trasie za jazdy, borec to ma napichnute na pc, kresli a uklada mu to grafy a hodnoty ze by tam nic nevidel ked si za to v klude s cigaretkou a kavickou sadne a skuma co nameral

Upraveno uživatelem jaster-83
Odkaz ke komentáři

Jaké kanaly se log...to netusim..uplne az tak tomu nerozumim...tempomat to ma..a dela to po celou dobu..od cca 1900 po 2100 neprestane to..dela to i za tepla i za studena..prevodovka radi podle plynu..takze i v tech 2000...pri kickdowne..to trochu v tom rozmezi zacuka...sam jsem se na ten graf dival...zadny propad na krivce ani vzduchu..ani paliva ani plynoveho padalu nebyl...nevim teda co maji za vag...ono je to takove divne..dnes jsem to poradne sledoval..a jde to videt i na otackomeru..jak ty otacky..jakoby houpaji..dela to i na neutral..kdyz pridam plyn na ty cca.2000 tak otacky jakoby poskakuji +-100..egr byla prvni volba..prej to byva vetsinou tim.

Odkaz ke komentáři

tam je skoro vsetko ovladane podtlakom, podla mna bude chyba niekde v podtlaku/hadickach a tych senzoroch, problem je ze na diagnostike to nemusi byt vidiet prave koli tomu ze tam nie su kable a cidlo ale prave to ze niktore veci ovlada ten podtlak, egr je sucastou tohoto celeho a ze je odstavene nieje normalny stav, zapojil by som ho naspat a vsetko dal do povodneho stavu, poriadne vsetko vycistil od karbonovych usad, turbo je klasicke alebo uz s variab. lopatkami? 

Odkaz ke komentáři

Je tam naklapeni lopatek...no pujdu postupne...chtel jsem se zeptat...kdyz vypojim konektor od n75...turbo pujde nejspis do nouze...ale pokud to pojede normalne..krom teda te nouze..a nebude to haprovat..tak vim..ze je to neco s turbem..kdyz nee..muzu pokracovat dal..

Jo a k tomu egru..ten je vypnuty i v jednotce..svitila kontrolka na palubce..

Odkaz ke komentáři

tazko takto riesit, tam je kopa zasahov uz porobena plus v RJ.....idealne mat povodny stav, vycistit sanie, egr, skontrolonat variabilitu turba, spravne ju nastavit, neviem ako vyzeraju "pluca" motora, ak su tam vsade karbonove nanosy tak tie prierezy trubiek mozu byt kludne iba tretinove co tiez ovlyvnuje stav 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Ahoj, přidám se s podobným problémem k dotazu od Kasei. Mám Octavii 2003, 1.9 66KW sice v manualu, ale potíže velmi podobné. Při zátahu, nejčastěji v kopci a i při výjezdu ze zatáčky v cca 1800 a někdy taky v cca 3500 vynechá motor, auto sebou cukne ne jako když sundáš nohu z plynu, ale jako když si ťukneš o brzdu. Opravdu nikdy mimo tyto otáčky! Trpím problémem už pár let a stupňuje se to, tak už mám napozorováno. Servisuje mi auto kamarád, má dlouholetý servis se zkušenostmi, fakt fachman, ale už si taky neví "levné" rady. Na PC se to pořád ukazuje jako chyba hlavní vstřikovací trysky. Tou jsme začali (výměna za starší ale funkční), chvíli byl klid pak se to opakovalo. Bohužel se jim (kamarádovi) ten problém v té době nikdy nepodařilo nasimulovat, dělalo to tak 1x za týden. Teď už mi to dělá skoro každou jízdu, ale náhodně, přijedu ke kopci do serpentin a je to skoro jisté. Při posledním servisu se na to kamarád znovu zaměřil, zdálo se mu moc bublinek v palivové hadičce. Podařilo se mu i problém nasimulovat u něj při jízdách. Odpojil nádrž a jezdil na flašku a bylo "po problému". Tak rozdělal komplet palivový systém vyčistil zkontroloval a na cca 800 km bylo po problému, ale bohužel už cuká zase. Zřejmě to bude opravdu problém přísunu paliva, ale zaráží mě těch pravidelných 1800 a 3500 otáček, jinde si to necukne. Kamarád mi nabídl že motor projdou komplet, ale bude to stát čas a hlavně už úplně jiné peníze, jinak je motor cajk a dostává pravidelnou péči. Nechce se mi auto dávat na kompletní rozborku a dvoj nebo trojnásobit jeho hodnotu, přece jenom je to už 2003 a nebude věčně. Předem díky za váš názor, zdraví Tomáš.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...