Jump to content

Netěsnost oleje a chladící kapaliny


Recommended Posts

Ahojte, 

u Octy 2, 2.0 FSI, 110kw mi prvně tekla chladící kapalina a teď začal téct i olej, může to jít někde od shora, snad to není z pod hlavy, ale dle přiložených fotografií to vypadá na tento díl, prosím co to je za díl? Vypadá to, že je z AL materiálu. 

 

Děkuji za odpověď

ToM

 

received_472699030717120.jpeg

received_1054191675416501.jpeg

received_430083681843487.jpeg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...