Přejít na obsah

Jaké jsou správné hodnoty pro odchylku vstřikovačů?


Doporučené příspěvky

Klepe se mě v idle motor nebo by se to asi dalo nazvat vibruje. V DTC byla chyba žhavicí svíčky na válci 2, chtěl jsem vyměnit teda všechny žhavičky, ale 2 jsem zlomil, na válcích, kde žhavičky nejsou jsou hodnoty hodně jiné (jak v idle, tak za jízdy) než pro vstřikovače na válcích, kde žhavičky jsou.

 

YR0Uivm.png

Odkaz ke komentáři

+/- 1 hodnota na vstřiku již může být špatně, první a čtvrtý válec mě skáče sporadicky na První/-1,01 a Čtvrtý/1,02 auto jezdí bez problému, tak to neřeším,

nájezd 295 950, původní DPF, EGR OFF

Screenshot_2022-04-23-19-25-24-93_1c4cade50911c4021d022fd7fc21ca47.jpg

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

 Všiml jsem si těch vibrací po výměně oleje, tak jsem se podíval na DTC a tam glowplug 2, tak jsem to zkusil opravit a teď mám ty 2 svíčky zlomený v motoru, jsem to zkusil nanečisto opravit venku a moc to tou sadou vyvrtat nešlo - jakmile jsem dovrtal k závitu, tak najednou konec a to jsem vrtacím olejem nešetřil.

A to EGR se dá vypnouž nějak v SW? Nicméně při volnoběhu bych čekal, že do toho hrabat nebude, ale co auto chce s EGR dělat by asi taky mělo být vidět v těch hodnotách (samozřejmě je možný, že je egr ventil zaseklý a nedělá co to má a mil to stejně nehodí), kouknu na to.

Upraveno uživatelem Vlad
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...