stomko Odesláno Říjen 31, 2022 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2022 Ahojte. Spravil som asi 400km jazdu, pol okresky, pol dialnice, pocas jazdy vsetko OK. Domov som prisiel o 8 vecer, o 8 rano uz moja octavia nenastartovala. Motor toci, ale nenaskoci. Mozno 2 alebo 3x naskocil, aj to len na zlomok sekundy a potom zdochol. Na pristrojovke blika zhavenie, niekedy vypise hned pri zapnuti zapalovania "chyba motora, do servisu", alebo pri dlhom startovani (viac pokusoch) velka cervena olejnicka v strede medzi budikmi nad maxi-dotom a pipanie. Skontroloval som olej, ten je v norme, posledna vymena bola 15k km dozadu. Pozrel som sa dozadu na palivove cerpadlo a to nepocujem vobec, z toho co som skontroloval mozem povedat ze do neho neide stava. Palivove cerpadlo ako take toci ked som ho skusal pripojit napriamo, takze v nom by som chybu vylucil. Len pre istotu - auto mi stoji nepojazdne uz asi 2 dni, a palivove cerpadlo sa nezaplo ani raz - ani pri otvoreni dveri, ani pri zapnuti zapalovania, ani pocas startovania, ani len na chvilu. Skontroloval som poistky vedla volantu c.27 - ta je OK. Pri motore c. 20, 23, aj 15 - vsetky su OK. Nie som si isty ci pri CFHC je vedla volantu za pristrojovkou aj rele cerpadla, to som nemal moznost skontrolovat. Diagnostiku mam len cez mobil kde mi vyhodilo viacmenej 2 relevantne chyby - motor chyba 05134 (ziaden dalsi popis), a zakladne OBD2 - P0091 - Fuel pressure regulator 1 control circuit low. Nejake dalsie napady co by mohlo byt vo veci? Dakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Říjen 31, 2022 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2022 Požádej někoho o prověření diagnostikou, kolik má auto najeto km? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stomko Odesláno Říjen 31, 2022 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2022 Najazd 320k km. VAG tu bohuzial nemam, iba carista a tie kody, co mi to vyhodilo tam, som pisal vyssie. Neide z toho nic poznat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Říjen 31, 2022 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2022 Carista je dobrá, používám ji také, jinak k té chybě P0091 kdy je detekován tlak paliva mimo specifikaci nastavenou výrobcem, může být právě příčina problému, záměr se na to, jinak Ti doporučím měnit olej mezi 10-15k km, CR motory s DPF konkrétně CFHC jsou držáky, ale potřebuji právě i tu kvalitu oleje a včasnou výměnu, 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stomko Odesláno Říjen 31, 2022 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2022 Olej menim kazdych 15k, skor ma stve ze cela jazda bola OK, a rano ani tuk. Dostal som sa este k tym relatkam pod volantom, vyskusam tie 645 aj 646, akurat musim nabit baterku. Po tolkych pokusoch uz slabo toci. Kazdopadne ak to nebude ani tym, uz mi nenapada cim dalsim moze byt sposobene ze do palivoveho cerpadla neide ziaden prud. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stomko Odesláno Říjen 31, 2022 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2022 Podarilo sa mi nastartovat, auto bezalo asi 3 sekundy, pocas toho 2x cuklo, a zdochlo. Aj to je mozno len pre to ze som vcera cez inu baterku manualne spustil palivove cerpadlo. Pretoze ani teraz, ani pred startom, ani pocas startovania, ani pocas behu jednoducho nepocujem palivove cerpadlo. Skusal som aj prehodit rele 645 (oba spodne medzi sebou) a 646 (spodne s tym vyssie), a aj citim ze vsetky relatka cvakaju. Cize chybu rele by som asi taktiez vylucil. Co dalsie moze sposobovat to ze palivove cerpadlo je mrtve a neide do neho ziadna stava? Mne uz dosli napady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Listopad 1, 2022 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2022 Chce to diagnostika a hledat kořen příčiny, postupně odstraňovat závady, které vypíše diag. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stomko Odesláno Listopad 1, 2022 Autor Sdílet Odesláno Listopad 1, 2022 No nemam moznost zohnat nejaku, preto skusam co viem u seba doma. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Listopad 1, 2022 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2022 Ještě můžeš testnout aplikaci Car Scanner, možná Ti více napoví. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stomko Odesláno Listopad 1, 2022 Autor Sdílet Odesláno Listopad 1, 2022 Ani nie, viacmenej to iste: P0091 Raw code: 0091 ECU: Engine control unit Status: Pending OBDII: Fuel pressure regulator 1 - short to earth; Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit Low Voltage 5134 Raw code: 00140E ECU: 01. Engine control unit Status: Pending, Test failed since last DTC clear Skoda: P009100: Fuel Pressure Regulator "A" Control Circuit Low 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stomko Odesláno Listopad 2, 2022 Autor Sdílet Odesláno Listopad 2, 2022 Tak zonhanl som nejakeho servisaka, bol tu aj s diagnostikou (VAG COM). Nebol z toho mudrejsi. spustil test akcnych clenov (rele pridavneho palivoveho cerpadla) - na moje prekvapenie to cvaka ine rele a testuje to cerpadlo pod kapotou, nie to pod sedadlom v nadrzi. Dalej len odpojil/zapojil nejake senory tlaku na motore, a motor nastartoval. Sice raz zdochol, potom nim 2. krat par krat cuklo, ale nezdochol. On si mysli ze to moze robit ventil regulatora tlaku (057 130 764H), ked ho odpojil, na diagnostike mu nevypisalo ziadnu zavadu. Konektor pripojil spat, predtym ho este prestrekol kontaktolom. No nie som z toho ovela mudrejsi, taktiez ma to velmi nenaplna istotou. Novy ventil stoji 140e, ale akosi nie som sam na 100% presvedceny ze je to tym, tak neviem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.