Jump to content

Centralni elektronika 09 kodovanie stieracov


Guest Belcko

Recommended Posts

Guest Belcko

Zdravim vie mi nietko poradit kodovanie centralnej elektroniky pri fabii 1 v centralnej elektronike 09 ?

 

Chcel by som si vypnut ten doster stieracov ale zaujima ma aj ostatne funkcie ktore by sa tam dali aktivovat pripadne deaktivovat ...

 

Dakujem

Link to post

Dodatočné zotretie vypneš v kanáli č. 7, zapísaný je tam počet sekúnd, po koľkých má byť to zotretie (štandardne tuším 3 či 5?) - na vypnutie sa dáva 0. V kanáli č.6 by mal byť uložený počet bliknutí pri ťuknutí do páčky smeroviek (štandardne 3) - ak si dobre pamätám, toto ale platí len pre facelift resp až od určitého modelového roku.

Link to post
Guest Belcko

No myslim ze ale jemu by sa to malo dat vypnut ... preto ze mu to stiera tak a dokonca pri tuknuti packy na blinker mu 3x blikne len neviem aky kod ma byt na to aby mu to nestieralo ..

 

A nevies co by sa tam dalo nadstavit takeho? Ci na fabii asi ani nic take akurat tie blinkre a tie stierace .. ci este nieco? Napr denne svietenie sa mu tam da nadstavit? dik ...

 

Ale hlavne ako sa mu vypnu tie stierace aby mu ten stierac nestieral este ten posledny krat dik

Link to post

Ok, tak presný postup:

zvoliť "09 - centrálna elektronika", tam zvoliť "10 - adaptácia", zadať kanál 7, automaticky sa načíta hodnota daného kanála. Ako novú hodnotu zadať 0, kliknúť na Test, potom na tlačítko Uložiť. Nakoniec všetko zavrieť, vypnúť zapaľovanie na cca minútu a potom vyskúsať, či to zafungovalo!

Link to post
Guest Belcko
Ok, tak presný postup:

zvoliť "09 - centrálna elektronika", tam zvoliť "10 - adaptácia", zadať kanál 7, automaticky sa načíta hodnota daného kanála. Ako novú hodnotu zadať 0, kliknúť na Test, potom na tlačítko Uložiť. Nakoniec všetko zavrieť, vypnúť zapaľovanie na cca minútu a potom vyskúsať, či to zafungovalo!

 

Hej hej dnes som to skusal uz a islo to bola tam 5 a jedno predtym bola 3ka tie blinkre ... A da sa tam este nieco zaujimaveho nadstavit? ci uz ani nie? Napr denne svietenie sa tam neda nadstavit na to to je este asi stary model ze? dakujem

Link to post

No veľa tam toho nenastavíš - je tam tuším ešte vypnutie vyhrievania zadného skla po určitom čase, podobne vyhrievanie spätných zrkadiel, a to je tuším aj všetko. Denné svietenie sa robím fyzickým zásahom do elektroinštalácie, mení sa zapojenie spínača svetiel a zapája sa do neho jedno konkrétne relé (existuje to ako originálne príslušenstvo).

Link to post
  • 11 years later...
  • 1 year later...
V 22. 5. 2010 at 20:38, 160R napsal:

Ok, tak presný postup:

zvoliť "09 - centrálna elektronika", tam zvoliť "10 - adaptácia", zadať kanál 7, automaticky sa načíta hodnota daného kanála. Ako novú hodnotu zadať 0, kliknúť na Test, potom na tlačítko Uložiť. Nakoniec všetko zavrieť, vypnúť zapaľovanie na cca minútu a potom vyskúsať, či to zafungovalo!

 Chcem sa opýtať to iste je aj na Octavii rs 2 fl ? Neviem to nájsť a chcem vypnúť ten doter stieračov lebo mi to vadí 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...