Jump to content

Octavia 1,9 TDI 66 kW - kontrolka motor, ASR, kouř a ztráta výkonu


Recommended Posts

Kdopak to ví ? Asi 5 let se občas rozsvítila kontorolka motor " vrtulník- kuře ". Nemělo to ale žádný vliv na fumkci motoru, atd. Letos se přidala kontrolka ASR. Těsně před jejím rozsvícením se snížil výkon a šel černý dým z výfuku. Po pár ujetých km najednou ono " dušení " motoru zmizlo a jel jsem dál v pohodě s téměř plným výkonem. Ale po následném nastartování se situace opakuje. Motor se musí nechat " rozjet " skoro na volnoběh, pak se sice rozběhne, ale není to úplně odbře. Na diagnostice to vyhdilo několikrát 5 až 6 chyb. Zkoušeli povyměňovat ty součástky, ale ani to nakonec nepomohlo. Máte někdo zkušenost ? Děkuji za info.

před 3 minutami, zubkin napsal:

Kdopak to ví ? Asi 5 let se občas rozsvítila kontorolka motor " vrtulník- kuře ". Nemělo to ale žádný vliv na fumkci motoru, atd. Letos se přidala kontrolka ASR. Těsně před jejím rozsvícením se snížil výkon a šel černý dým z výfuku. Po pár ujetých km najednou ono " dušení " motoru zmizlo a jel jsem dál v pohodě s téměř plným výkonem. Ale po následném nastartování se situace opakuje. Motor se musí nechat " rozjet " skoro na volnoběh, pak se sice rozběhne, ale není to úplně odbře. Na diagnostice to vyhdilo několikrát 5 až 6 chyb. Zkoušeli povyměňovat ty součástky, ale ani to nakonec nepomohlo. Máte někdo zkušenost ? Děkuji za info.

Ještě doplňuji, že ty chyby jsou proto, že mne furt otravovalo přezkoušení, zda nejsem robot. Díky za to !!!

Link to post

Motor je alh. Chyby na diagnostice mám nafocené, kdyby byla nutná přesná citace. Jedná se o N109, N18, N239, N75 a N108. Na poslední diagnostice se poslední dvě chyby nesmazaly. Pak to automechanik zkoušel v kabeláži " pod stěrači " - tenké drátky ", auto jelo bezproblémově asi 20 km. Pak se roszvítil zase vrtulník. Další den se přidalo zase ASR, ale zatím to jede. Je ale trošku cítit menší výkon.20230223_080212_001.jpg.fb650ac78936425a1869943b60a467a1.jpg

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...