Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDI 66 kW - kontrolka motor, ASR, kouř a ztráta výkonu


zubkin

Doporučené příspěvky

Kdopak to ví ? Asi 5 let se občas rozsvítila kontorolka motor " vrtulník- kuře ". Nemělo to ale žádný vliv na fumkci motoru, atd. Letos se přidala kontrolka ASR. Těsně před jejím rozsvícením se snížil výkon a šel černý dým z výfuku. Po pár ujetých km najednou ono " dušení " motoru zmizlo a jel jsem dál v pohodě s téměř plným výkonem. Ale po následném nastartování se situace opakuje. Motor se musí nechat " rozjet " skoro na volnoběh, pak se sice rozběhne, ale není to úplně odbře. Na diagnostice to vyhdilo několikrát 5 až 6 chyb. Zkoušeli povyměňovat ty součástky, ale ani to nakonec nepomohlo. Máte někdo zkušenost ? Děkuji za info.

před 3 minutami, zubkin napsal:

Kdopak to ví ? Asi 5 let se občas rozsvítila kontorolka motor " vrtulník- kuře ". Nemělo to ale žádný vliv na fumkci motoru, atd. Letos se přidala kontrolka ASR. Těsně před jejím rozsvícením se snížil výkon a šel černý dým z výfuku. Po pár ujetých km najednou ono " dušení " motoru zmizlo a jel jsem dál v pohodě s téměř plným výkonem. Ale po následném nastartování se situace opakuje. Motor se musí nechat " rozjet " skoro na volnoběh, pak se sice rozběhne, ale není to úplně odbře. Na diagnostice to vyhdilo několikrát 5 až 6 chyb. Zkoušeli povyměňovat ty součástky, ale ani to nakonec nepomohlo. Máte někdo zkušenost ? Děkuji za info.

Ještě doplňuji, že ty chyby jsou proto, že mne furt otravovalo přezkoušení, zda nejsem robot. Díky za to !!!

Odkaz ke komentáři

Motor je alh. Chyby na diagnostice mám nafocené, kdyby byla nutná přesná citace. Jedná se o N109, N18, N239, N75 a N108. Na poslední diagnostice se poslední dvě chyby nesmazaly. Pak to automechanik zkoušel v kabeláži " pod stěrači " - tenké drátky ", auto jelo bezproblémově asi 20 km. Pak se roszvítil zase vrtulník. Další den se přidalo zase ASR, ale zatím to jede. Je ale trošku cítit menší výkon.20230223_080212_001.jpg.fb650ac78936425a1869943b60a467a1.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...