Jump to content

Skoda Superb FL 2014 2.0TDI 103KW 126 000km. V Rodině.


Recommended Posts

Jedná se Škoda Superb 2 facelift 11/2014 - původ ČR, druhý majitel - auto v rodině, otec byl první majitel

2.0 TDI 103 kw 6.st manuál
126 000 KM najeto

Auto má senzor deště, Bi-xenon s natáčením do zatáček, navigace, asistent rozjezdu do kopce

Do auto jsem nechal naistalovat MIB 2 navigaci s logem stanic které se do superb 2 nikdy nedávali.tankovano po celou dovu Euro-oil bez bio slozky + letni/zimni VIF

Rozovody měněny 02/2021 ve 101 000
olejový servis zkrácen na každý rok/ 15 000 km
Auto nebylo nikdo opravováno, žádná závada - jen servis a údržba
K auto dvě sady (zimní plecháče gumy dojete, možná na sezonu, Letní alu original 17 na sezonu)

Auto nebylo havarovano ale bylo lakováno v autorizvanem servisu Skoda (oderky, skrabance z parkoviste)

Auto je v pěkném stavu ale škrábance se na laku najdou, auto prostě jezdilo 8 let.

Když kouknu na market tak podobná auta (nájezd, PŮVOD ČR) se pohybujou 340 000 Kc - 390 000)

Cenu si představuju kolem 330 000 Kč. Ale je k jednani

Důvod prodeje - koupě nového auta

20230327_140730.jpg

20230327_125202.jpg

20230327_125230.jpg

20230324_152241.jpg

20230324_171145.jpg

20230324_171210.jpg

20230324_134323.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj, dá se někde sehnat tato lišta, kde zapadá torpédo?  Díky:)
    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
×
×
  • Create New...