Přejít na obsah

Setrvačník


Pavel001

Doporučené příspěvky

Zdravím , když mám zahřátý motor po dliuhé cestě ,a chci se na semaforu rozjet , tak proklouzne spojka . Ale jen na té 1 při rozjezdu. Takže jsem se informoval ve značkovém servisu a tam mi sdělili cenu 25000.- materiál a 6000.- práce. Bylo mi řečeno , že se mění i jednohmotnostní setrvačník , proto je ta cena tak vysoká. Říkali , že v 170 000 km ještě neviděli , že by byl v pořádku. Jaké s tím máte zkušenosti . 

Odkaz ke komentáři

je jedno jestli to po faceliftu ma o 4kw víc nebo méně, aspon sedi obsah a palivo nehledě na to že kdyby jsi  to aspoň dal do sekce motor tak nereknu a třeba to pak přesunu až by vyšlo na jevo že by bylo záhodno doplnit motorizaci nebo změnit název podsekce, ale chápu těžko dneska někomu přiznat chybu raději kopat kolem sebe.

 

Lock

Odkaz ke komentáři
  • Ol@f locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...