Jump to content

Kúpa novej Octavie - pomoc s výberom


Recommended Posts

Taaak kluci po rokoch som tu zas a zase tá istá dilema.  Po vyše 300tis km prišiel čas sa rozlúčiť so služobákom (OIII fl 1.6tdi 85kW) a vybrať niečo nové. Takže.... v princípe sú dve varianty pre mňa dostupné keďže 2.0tdi 110kW s manuálom nám z konfigurátora vypadol a ja musím mať manuál. 
1. Varianta 2.0tdi 85kW 
2. Varianta 1.5tsi 110kW
Do čoho by ste išli? Tú 1.5tsi mám tiež odskúšanú z OIII fl a chodí  to pomerne slušne. Teda tá 1.6ka sa na ňu nechytala dynamikou, to je jasné, ale zase potiahla 300tis km ako nič.  Prípadne ešte - išli by ste skôr do Octavie alebo do Karoqa s týmto motorom? Priznám, že zatiaľ som tej octavii IV moc neprišiel na chuť. Prešiel niekto z OIII do OIV ? Bolí to moc? 😄
Ako sú na tom tie základné LED predné svetlá? Je to výrazne lepšie oproti klasickým halogénom alebo radšej ísť do Style s full Led matrix svetlami? 
Do OIII som si radšej dal športové sedadlá, keďže som sa nevedel zmieriť s tými základnými ktoré sa tie v predošlej Octavia II fl moc nechytali. Ako hodnotíte tie v Octavii IV ? Sport paket si už len tak nepriplatím keďže je už Sportline 😕 
Diky

Link to post

Na tento nájezd bych šel do 2,0 TDI 85 kw, špatně nejede, je to 6Q, takže tišší proti Octavia 3.  Kolega přecházel z Octavia 3 na O4 před týdnem a jak říká, nic není, kde bylo, štve ho "tablet" a nikdy nenajde ráno auto v nastavení, v jakém ho opouštěl ... . Moc šťastný není. Světla ani sedadla posoudit neumím.

Link to post
před 12 hodinami, HONZAV1 napsal:

Na tento nájezd bych šel do 2,0 TDI 85 kw, špatně nejede, je to 6Q, takže tišší proti Octavia 3.  Kolega přecházel z Octavia 3 na O4 před týdnem a jak říká, nic není, kde bylo, štve ho "tablet" a nikdy nenajde ráno auto v nastavení, v jakém ho opouštěl ... . Moc šťastný není. Světla ani sedadla posoudit neumím.

Kolega to trafil velmi presne a som z toho preto nesvoj. Vobec sa na to auto netesim a preto spekulujem s tym Karoq. Jo uz to nie je moja stara dobra octavia kde vsetko bolo jednoduche, prehladne, na svojom mieste a maximalne funkcne aj s dlhodobeho hladiska. Od jednicky az po trojku facelift to tak bolo.  Tiez ma netesi strata rucnej brzdy. V narocnych horskych premiach ake jazdim denne ma v zime niekolkokrat zachranila  😕 .  K tomu sialena cenovka. V tej OIII mam amundsen, sport paket, vonkajsie el sklopne zrkadla so stmavovanim, samozrejme klima, vyhrevy atd. To auto stalo po zlave okolo 20tis bez dph. Teraz pri podobnej konfiguracii s 2.0tdi 85kW sotva podleziem 30tis € 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zajel bych do škodovky a objednal přímo u nich  Nebo najít dle kódu  https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e5955711b-motorek-zadniho-sterace-skoda-21876.html
    • Ďalšia a posledná časť dverí 😄 1.maly detail v podobe ciernej lesklej folie v ramčeku mriežky reproduktoru 2. Dopojenie svietiacej odrazky +dorobenie svietiaceho napísu skoda 3. Dorobenie podsvietenia madla (inšpirácia z mercedesu)- vyrezanie a nalepenie mliecneho ramceka na 3D tlaciarni.  Fotky to dosť vyťahujú tak ich berte trocha s rezervou+viem si ich stlmiť na origo stmievači 
    • Ano, pokud auto zvedneš za karoserii, dostaneš se na ten horní šroub. Není tam moc místa, ale jde to. Před týdnem jsem to dělal. 😉Ten kotouč prostříkat mezi náboj a kotouč a pak kladivem opatrně poklepávat. 
×
×
  • Create New...