Přejít na obsah

Piskani vetraku


Kaby

Doporučené příspěvky

Prosím o radu. Po zasunutí klíče do sp skřínky nebo nastartování mi začne u spolujezdce v palubce něco hlasitě tukat, někdy dost dlouho a opakovaně. Větrák mi běhá v pohodě, i když sem ho vypojil z elektriky ťuká to pořád.

Klimu mám manuální, auto 1.9 r.v 2006.

Všiml jsem si, že když měním knoflíkem teplotu tak slyším vrčet motůrek (to nebývalo) a takové jemné poťukávání - po zastrčení klíčku toklepe hlasitě.

Dělá to když je nastaven teplejší vzduch, při studeným je v klidu. Díky za rady

Odkaz ke komentáři

Jirka313: to klepání dělá některá z klapek. Myslí si, že je otevřená a začne se zavírat. Dělá mi to občas taky. Byl jsem na diagnostice, nic nezjistili, nastavili mi původní polohu klapek a stejně to dělá. Ale jen párkrát za měsíc, ani to nejde slyšet, když mám puštěný radio.

Odkaz ke komentáři

Jirka313: to klepání dělá některá z klapek. Myslí si, že je otevřená a začne se zavírat. Dělá mi to občas taky. Byl jsem na diagnostice, nic nezjistili, nastavili mi původní polohu klapek a stejně to dělá. Ale jen párkrát za měsíc, ani to nejde slyšet, když mám puštěný radio.

jo me to dela jen kdyz pod 5 sttupnu.. jak je teplo je klik. A diagnostika mi taky nic nepise.
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Dnes jsem taky vyčistil větrák, protože rachotil. Nestačil jsem se divit, kolik v něm bylo bordelu. Tak to trochu oživím a doplním o fotky.

 

U spolujezdce se odstraní ten pěnový dekl (2 plastové šroubky):

post-28766-0-41844900-1432913525_thumb.jpg

 

Ventilátor se nachází vpravo. Odpojí se konektor. Zmáčkne se plastová páčka a otočíte za ní s celým ventilátorem (teď nevím kterým směrem, zjistíte to při demontáži). Ten se uvolní a vytáhnete ho ven. Pokud máte druhý typ, tak ten drží ještě 1x šroubek.

post-28766-0-75314400-1432913704_thumb.jpg post-28766-0-29708200-1432913548_thumb.jpg

 

Znečištěný :(

post-28766-0-33932500-1432913557_thumb.jpg post-28766-0-14587300-1432913563_thumb.jpg

 

Vyčištěný :) Napřed jsem ho vysál, vyfoukal kompresorem, přejel hadrou a nakonec jsem ložisko nastříkal WéDéčkem.

post-28766-0-77346100-1432913568_thumb.jpg post-28766-0-66619100-1432913575_thumb.jpg

 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o 6 měsíců později...
Guest szabados

Dnes jsem taky vyčistil větrák, protože rachotil. Nestačil jsem se divit, kolik v něm bylo bordelu. Tak to trochu oživím a doplním o fotky.

 

U spolujezdce se odstraní ten pěnový dekl (2 plastové šroubky):

attachicon.gifnávod 1.jpg

 

Ventilátor se nachází vpravo. Odpojí se konektor. Zmáčkne se plastová páčka a otočíte za ní s celým ventilátorem (teď nevím kterým směrem, zjistíte to při demontáži). Ten se uvolní a vytáhnete ho ven. Pokud máte druhý typ, tak ten drží ještě 1x šroubek.

attachicon.gifnávod 2.jpg attachicon.gifnávod 3.jpg

 

Znečištěný :(

attachicon.gifnávod 4.jpg attachicon.gifnávod 5.jpg

 

Vyčištěný :) Napřed jsem ho vysál, vyfoukal kompresorem, přejel hadrou a nakonec jsem ložisko nastříkal WéDéčkem.

attachicon.gifnávod 6.jpg attachicon.gifnávod 7.jpg

 

 

perfektní! díky!

včera jsem jej vyndal a očistil, namazal

jen jsem byl trošku zbrklejší při demontáži... rval jsem to natvrdo ven, netočil dokolečka :/ ale nic zásadního jsem tím nedodrbal

poslední dobou mi pískal celou cestu, cca hodinu

Odkaz ke komentáři
Guest szabados

samotné wd je asi to nejhorší. to prostě steče, vyprchá

já měl po ruce od wd teflonový, tak uvidíme... a tu špičku osičky, která vypadala mírně rezavá jsem se snažil lithiovou, která je asi nejlepší, ale zase se špatně dostane dovnitř

čas ukáže :)

Já jsem ventilátor vyčistil a promazal WD na podzim a teď v mrazech začal zase pískat. Má na to, jestli píská víc, nebo míň i vliv rozjezd, brzda, jízda vlevo, vpravo. Mám ho zkusit namazat něčím jiným, nebo ho vyhodit?

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...