Přejít na obsah

Setrvacnik + spojkovy set


Vladan

Doporučené příspěvky

Asi mam problem s necim z teh dvou veci. Po jizde kdyz auto stoj na volnobeh je sliset skloubany a tako male uderi, jako by neco bylo odsroubovane. Polosi jsou OK, prevodovka nedela problemy (zatim), ale spojka uz je na konci. Ty zvuki jsou sliset nejvic po vytaceni motoru kdyz zaparkuji. Nekolik lidi mi uz reklo ze se jedna o setrvacnik, a ze je to takova nemoc vseh Octavek (hlavne novich modelu).

 

Zajima jestly nekdo z Vas ma zkusenosty s necim takovym, a kolik v Cesku stoji ten dyl (komplet spojka a setrvacnik) v autorizovanem servisu (takze original) anebo original od Valeo nebo Sasch (popripadne neaki jini vyrobce).

 

Díky. :ph34r:

Odkaz ke komentáři

Ahoj no s tvého popisu se toho nedá moc vyčíst kolik máš najeto? máš motor chiplej atd. jinak na těchto motorech odchází dost dvouhmota kod motoru ALH (dvouhmotostní setrvačník) pozná se to podle toho že motor se na volnoběh jakoby ,klepe a jde špatně řadit .Doporučuji ti vyměnit celý set ,ale je to darda něco kolem 15tis proto to spousta lidí předělává na jednohmotu musíš jen vyměnit úplně vše (setrvák,lamelu,přítlačák a ložisko ) je to lepší a pokud počítáš do budouctna o nějakém posílení tak bych vůbec neváhal

PS. Sorri ale udělej něco s těma hrubkama ju :D

Odkaz ke komentáři

Je tam 185 tkm, motor neni chiplej. Radit jde docela dobre, ale klepe to negdy hodne, negdy malo, nekdy na neutral a negdy i pri seslapnoute spojce. Jak gdy, a podle tocho jak divoce se pred zastavenim jezdilo. Prevodovka byla menena na 143 tkm a od te doby (+/-nekaej tisic) se ozivaji ty zvuky. A kolik by mne visla vymena na jednohmotnostni? Motor je AHL, a je tam ten dvouhmotnostni setrvacnik. Tady u mne chceji 450E za neakej neoriginal set bez zadnne zaruky. Spojka zabira na samem vrhu a uz je docela opotrebovana, takze me ceka vymena asi brzo, a chtel bich vededec co nejvic o tom.

 

Dik.

 

To pod P.S. sem nerozumnel :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Pánové, můžete mi někdo říct, jak je to s tou spojkou.

Od té doby, co mám Octávku, mi spojka zabírá až úplně u podlahy.

Občas mám problém něco zařadit, musím jí až silou "zatlačit" do podlahy (většinou u zpátečky a trojky).

Taky se mi stává, že "kvikne" při přeřazení a když začínám couvat do kopce, tak auto doslova "kvičí jako svině".

Jinak auto jezdí parádně, žádně prokluzy spojky nezaznamenávám.

V jednom servisu mi mechanik řekl, že to nic není a v druhém zase, že je spojka v pr...., že se musí vyměnit.

Takže si zatím z toho hlavu nedělám a jezdím vesele dál.

Ale za rady, porady budu vděčný.

Děkuji

 

P.S. Dle servisní knížky nebyla nikdy spojka měněna - minulý týden jsem dosáhl hodnotu na tachometru 222 222 km.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
Guest chipmann
Pánové, můžete mi někdo říct, jak je to s tou spojkou.

Od té doby, co mám Octávku, mi spojka zabírá až úplně u podlahy.

Občas mám problém něco zařadit, musím jí až silou "zatlačit" do podlahy (většinou u zpátečky a trojky).

Taky se mi stává, že "kvikne" při přeřazení a když začínám couvat do kopce, tak auto doslova "kvičí jako svině".

Jinak auto jezdí parádně, žádně prokluzy spojky nezaznamenávám.

V jednom servisu mi mechanik řekl, že to nic není a v druhém zase, že je spojka v pr...., že se musí vyměnit.

Takže si zatím z toho hlavu nedělám a jezdím vesele dál.

Ale za rady, porady budu vděčný.

Děkuji

 

P.S. Dle servisní knížky nebyla nikdy spojka měněna - minulý týden jsem dosáhl hodnotu na tachometru 222 222 km.

Njn šetři penízky a kup novou :D

Odkaz ke komentáři

Ja mam zase par otazek ohledne toho setrvacniku tak zacnu:

 

1. ATD z Fabie je stejnej jako i setrvak z Octavie Tour 1,9 TDI 74kw?

 

2. Co je jasnej znak ze vymena je nutna, nez se rozpadne (pokud je to vubec mozno u jednickovych ostavek - u dvojovih to vym ze gdyz je K.O. tak to leti i motor i prevodovka do vzduhu :D ), protoze se mi uz zacal hodne hodne sliset a pri urcitih rezimech jizdy moc zahoupne s celou karoserii - treba pri rozjezdu a pak rychle zmacknute spojce hned po rozjezdu, jako by na chivlku zblbnun a zustal v nejakih ostackah a pak zatrasl s kompletnim autem. take pri dojizdovani k semaforu na neutral neni sliset ale jakmile se auto uplne zastavi zacne "strouhat" nebo spis "klepat", staci gdyz je auto v pohibu 1km/h tak je po tichu ale jak se zastavi zacina kraval.

 

3. Posere mi neco v motoru nebo v prevodovce pokud to necham byt jeste par mesicu takhle bezet (nez prijedu do ceska a hned najednou tam supnu neco lepsiho) nebo abych neriskoval (neco mi rika ze se my po tak dlouhe ceste Mr.Murphy ozve a ze finish bude octa na otahovce treba negde z Chorvatska nebo rakouska :D ) a spravyl to vse tady.

 

4. Pri objednavce ATD jednohmoty z fabie (pipadne Tourky) co mam vse koupit potrebne k vymene. Meni se tam jeste neco krome toho setrvaku a setu? Nejake lozisko, sroubek sem sroubek tam, nejake jinci veci a vecicky?

 

Vym ze jsem trosku (no trosku vic) nudny s tema mojima otazkama ale tady u nas gdyz se neco potento tak se tam montuje uplne stejnej novej dil a zadne upravy a podobne prehazovani dilu nigdo nechce delat. Proste keci jako je treba hromada jinejch dilu, neni to tam mozne narvat, fizicky neodpovida, neni stejna prevodovka, neni tam mista/je tam az moc mista na jednohmot a podobne. takhle gdyz budu vedet kompletni seznam co vse potrebuju, ja to nakoupim, a v servisu to pak musi namontovat a slus.

 

Dik.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Ja mam zase par otazek ohledne toho setrvacniku tak zacnu:

 

1. ATD z Fabie je stejnej jako i setrvak z Octavie Tour 1,9 TDI 74kw?

 

2. Co je jasnej znak ze vymena je nutna, nez se rozpadne (pokud je to vubec mozno u jednickovych ostavek - u dvojovih to vym ze gdyz je K.O. tak to leti i motor i prevodovka do vzduhu :D ), protoze se mi uz zacal hodne hodne sliset a pri urcitih rezimech jizdy moc zahoupne s celou karoserii - treba pri rozjezdu a pak rychle zmacknute spojce hned po rozjezdu, jako by na chivlku zblbnun a zustal v nejakih ostackah a pak zatrasl s kompletnim autem. take pri dojizdovani k semaforu na neutral neni sliset ale jakmile se auto uplne zastavi zacne "strouhat" nebo spis "klepat", staci gdyz je auto v pohibu 1km/h tak je po tichu ale jak se zastavi zacina kraval.

 

3. Posere mi neco v motoru nebo v prevodovce pokud to necham byt jeste par mesicu takhle bezet (nez prijedu do ceska a hned najednou tam supnu neco lepsiho) nebo abych neriskoval (neco mi rika ze se my po tak dlouhe ceste Mr.Murphy ozve a ze finish bude octa na otahovce treba negde z Chorvatska nebo rakouska :D ) a spravyl to vse tady.

 

4. Pri objednavce ATD jednohmoty z fabie (pipadne Tourky) co mam vse koupit potrebne k vymene. Meni se tam jeste neco krome toho setrvaku a setu? Nejake lozisko, sroubek sem sroubek tam, nejake jinci veci a vecicky?

 

Vym ze jsem trosku (no trosku vic) nudny s tema mojima otazkama ale tady u nas gdyz se neco potento tak se tam montuje uplne stejnej novej dil a zadne upravy a podobne prehazovani dilu nigdo nechce delat. Proste keci jako je treba hromada jinejch dilu, neni to tam mozne narvat, fizicky neodpovida, neni stejna prevodovka, neni tam mista/je tam az moc mista na jednohmot a podobne. takhle gdyz budu vedet kompletni seznam co vse potrebuju, ja to nakoupim, a v servisu to pak musi namontovat a slus.

 

Dik.

mrkni na dieselpower :

dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=10477&highlight=dvouhmota+++jednohmotu

Odkaz ke komentáři

jo chipmann dik, uplne jsem zapomnel na ten DP forum. Ale stejne jsem v tom temata nenasel veskere odpovedy krom toho ze asi z ATD bude vse pasovat bez zadnih uprav na moji ALH. Budu se i tam muset zaregistrovat a rovnou se zeptat presne co a jak.

 

jeste jednou dik.

Odkaz ke komentáři
jo chipmann dik, uplne jsem zapomnel na ten DP forum. Ale stejne jsem v tom temata nenasel veskere odpovedy krom toho ze asi z ATD bude vse pasovat bez zadnih uprav na moji ALH. Budu se i tam muset zaregistrovat a rovnou se zeptat presne co a jak.

 

jeste jednou dik.

Zdar musíš vyměnit komplet spojku ,setrvák ,přítlačák , vypínací ložisko vše je jiné mám to takhle taky udělaný

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Zdar musíš vyměnit komplet spojku ,setrvák ,přítlačák , vypínací ložisko vše je jiné mám to takhle taky udělaný

 

Dik super, to je presne to co jsem potreboval zjistit!

 

Ted byl v Skoda-VW-Audi-Seat autorizovanem servisu a tam mnely dvojhmotu za skoro 700 euro, jinak jednohmotu nemaji! Tak jsem se pekne nasmal a utekl jsem s tama! Parhanti! A to je pro O2 kolem 800 euro! To uz pomalu drazsi nez ten motor+prevodovka dohromady :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj.

 

Tak mam jeste jeden dotaz. Komu se obratit ohledne toho setrvaku a montazi na Morave negde? Pravepodobne jedu do ceska autem na prazdniny a nejspis to budu i v Cesku resit, tak bych potreboval pokud mozno kontakt na nekoho gdo to proda (NOVE) za nejakou rozumnu cenu a take nekoho gdo to namontuje vse do auta. pripadna cena montaze (kolik se pohibujou vymeny spojky a setrvaku) pokud mozno byl bych vdecnej.

Odkaz ke komentáři
Ahoj.

 

Tak mam jeste jeden dotaz. Komu se obratit ohledne toho setrvaku a montazi na Morave negde? Pravepodobne jedu do ceska autem na prazdniny a nejspis to budu i v Cesku resit, tak bych potreboval pokud mozno kontakt na nekoho gdo to proda (NOVE) za nejakou rozumnu cenu a take nekoho gdo to namontuje vse do auta. pripadna cena montaze (kolik se pohibujou vymeny spojky a setrvaku) pokud mozno byl bych vdecnej.

na morave RF auto v brne

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
  • o 6 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...