Přejít na obsah

VAG - Regulace plniciho tlaku


DuDe

Doporučené příspěvky

Lidi mám problm z motorem .

Neustále se mi oběvují dve chyby na VAGU v řj motoru .

 

17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus

P1256 - 35-10 - - - Sporadicky

17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena

P1556 - 35-00 - -

 

 

Snímač teploty chl. kapaliny , to je jasný . Vyměním čidlo a uvidím .

Ale na co se zaměřit u tohodle ? - 17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena

 

 

Motor padá do nouzáku , není to takový to spadnutí jako když jsou zatuhlí lopatky na turbu .

Nevím , potřeboval bych trochu navést , na co se tak zaměřit .

 

díky za každou radu

 

DuDe

Odkaz ke komentáři

Zkusil bych zkontrolovat podtlakový hadičky(je dobré je preventivně vyměnit), N75,váhu vzduchu a vyčistit EGR a sání a ještě zkontrolovat hadice přes coller k turbu. To turbo by to mohlo být taky, může být seklá regulace (tu můžeš zkusit zespodu rukou, jestli chodí lehce). Jinak nevím, může to být nějaká blbost. Chce to asi postupně zkoušet...

Odkaz ke komentáři

Pročetl jsem toho na dieselpoweru i tady o padání auta do nouzáku hodně . Spousta lidí to řešilo . Někteří to ani zdárně nedořešili .

 

Podtlakový hadičky jsem kontroloal , na koncích byli takový divný ,tak jsem je skrátil . nepomohlo to .

Asi mi nezbyde něž skoušet ve co jsi napsal .

Myslal jsem ,že chyba z vagu něco napoví .

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...