Přejít na obsah

Rezonance výfuku - zadní díl


HanyZ

Doporučené příspěvky

Po výměně zadního dílu výfuku (noname z OVY z burzy - rychlé a levné řešení o víkendu před odjezdem do zahraničí - nekamenujte mě ) mi výfuk kolem 2-2,5tis. otáček zezadu rezonuje - jakoby nějaký plech drnčel o výfuk - plechy jsou ok, že by spona spojující středový a zadní díl výfuku ? při montáži jsem máznul spoje výfukovým tmelem (?)- takovou hnědou pastou, sponu stáhl.

 

Výfuk je krásně tichý na to co je zač a spotřeba šla taky dolu a výkon nahoru. Jen to drnčení mě štve docela. Kde hledat ?

 

Díky

Odkaz ke komentáři

Ahoj HanyZ,mám ten stejný problém,taky 1.6 - 55KW.Zítra se chystám na to podívat,tak Ti dám vědět.Já jsem zatím zjistil čistě náhodou,když jsem se podíval pod auto,tak mi sem tam spadla kapka vody právě mezi nebo spíš za tou sponou,co spojuje prostřední díl se zadním.Výfuk nevím kde je kupovaný a ani jaký výrobce,jsem čerstvý 2 majitel a na tohle jsem se neptal i když mi prodejce řekl a já i sám při zkušební jízdě slyšel tu rezonanci.Vzhledově je pěkný z 80% ještě stříbrný."Nepasuje" mi tam ta voda,ta by tam neměla být v žádném případě,ale Ty zase píšeš,že to tam máš v pořádku a dokonce i s pastou,tak opravdu nevím,jestli na něco přijdu :palec:

Odkaz ke komentáři
Po výměně zadního dílu výfuku (noname z OVY z burzy - rychlé a levné řešení o víkendu před odjezdem do zahraničí - nekamenujte mě ) mi výfuk kolem 2-2,5tis. otáček zezadu rezonuje - jakoby nějaký plech drnčel o výfuk - plechy jsou ok, že by spona spojující středový a zadní díl výfuku ? při montáži jsem máznul spoje výfukovým tmelem (?)- takovou hnědou pastou, sponu stáhl.

 

Výfuk je krásně tichý na to co je zač a spotřeba šla taky dolu a výkon nahoru. Jen to drnčení mě štve docela. Kde hledat ?

 

Díky

Ahoj,nebude to uvolněná přepážka v tom posledním dílu co jsi měnil?Netuším jak je to u Octy ,ale přesně to mi dělalo kdysi na Felině.Chvíli jsem to vydržel a pak jsem ho dal pryč a koupil TYLL a byl klid.Před tím to byl taky nějaký NO NAME nebo made in POLAND.Pokud to nedělalo už před výměnou tak bych uvažoval asi takhle.I když kupovat zase vyfuk je výdaj ale jinak se toho asi nezbavíš

Odkaz ke komentáři

Taky si myslím,že to bude nějaký nekvalitní výfuk Made in Poland atd. ale proč se mi tam objevily ty kapky vody - to by znamenelo,že je tam někde dírka a za tou sponou,když jsem to zkoušel prstem objet,tak byl černý,jako by to tam podfukovalo. Ale zase si myslím, že to bude tak nepatrné,když na volnoběh klid až při vyšších otáčkách to začne rezonovat :palec:

Odkaz ke komentáři
Taky si myslím,že to bude nějaký nekvalitní výfuk Made in Poland atd. ale proč se mi tam objevily ty kapky vody - to by znamenelo,že je tam někde dírka a za tou sponou,když jsem to zkoušel prstem objet,tak byl černý,jako by to tam podfukovalo. Ale zase si myslím, že to bude tak nepatrné,když na volnoběh klid až při vyšších otáčkách to začne rezonovat :palec:

Voda se ve výfuku sráží a tam kde ti to kape je netěsnost a tama jde ven,navíc jak píšeš že to za tím spojem je očouzené tak tam je beton netěsnost mezi trubkama obou dílů.Pokud je to nějaký levný výfuk tak to nemusí uplně dobře sedět a sponou to nestáhneš.Na tu rezonanci to nebude mít vliv.Bud´to mázni tím tmelem na výfuky nebo vydrž a ono se to zacelí časem samo(snad) :lol:

Odkaz ke komentáři

Výfuk jsem koupil na autoburze v Ostravě, o víkendu sehnat jiný nebyla šance a potřeboval jsem odjet do zahraničí večer. S prasklým výfukem by to bylo docela lákadlo na fízly.

 

Co se týče výfuku je to nějaký noname made in Poland dovoz Čína :))

 

Začalo to dělat po výměně, co mě však zaráží, že rezonance je ze středu auta mezi sedačkama předníma (kat by to být neměl) - jak jsem vyndával starý výfuk zadní díl, tak jsem s výfukem docela lomcoval tak spíš bych řekl, že se někde něco pohlo. Rezonance je při neutrálu až kolem 4-5 tis. otáčkách, při jízdě 2-2,5. Připadá mi to, jako by někde klepal rezonoval tepelný štít. Ale nic jsem nenašel :lol:

Odkaz ke komentáři

Máš dobře pootočené trubky výfuku, neklepe ti výfuk o podlahu (tepelný štít) já jsem měnil taky o víkendu střed a konec ten mi ulítl mi na slovensku dojížděl jsem 60 km bez konce, zvuk super všichni koukali co to jede za WRC jen výkon se jaksi nedostavil a žralo to 19l/100km tak jsem měnil na slovensku a sehnal jsem jen noname, takže za rok budu měnit zase :) .

Jo co jsem vlastně chtěl po pár km si "sedl" a začal lehce rezonovat o podlahu musel jsem ho trošku pootočit, jenže nemohl jsem o moc, páč je to šmejd a trubky jsou křivě navařený a to vůbec abych ho tam dostal tak jsem musel zkracovat trubky na spoji střed - konec bylo to dlouhý a vůbec se to tam nevešlo.... Kurňa a to jsem si říkal, že tam dám originál ať mám klid, jenže v servisu v SK mi řekly s prací skoro 300Eur tak jsem je poslal do někam a koupil za 78 Eur oboje...

Odkaz ke komentáři

Tak už jsem na to přišel :lool: - měl jsem totálně sežraný vnitřek výfuku s tím, že ta jedna "trubka" byla uvolněná korozí a ta dělala tu rezonanci. Byl jsem ale překvapený z toho, že to nebyl výrobek z PL, ale Walker USA (cena v roce 2002 byla 4525Kč) a ten vydržel (podle dostupných dokladů,které jsem dostal ke koupi auta) 7,5 let :) . Podle toho,ale jak vapadá z venku, bych řekl tak 2 - 3 roky. Možná se pletu, možná byl měněný vícekrát, ale pokud ne, tak povrchová úprava se posunula hodně dopředu, ale co z toho, když vnitřek hnije!!! Koupil jsem si tentokrát BOSAL, tak uvidíme, kolik nalítá on. Po výměně a to bez jakýchkoliv problémů, vše pasovalo tak, jak má je Okťule je konečně tichá. Takže tak, nechci nikoho strašit, ale pokud se začne ozývat rezonance, tak je to už začátek konce výfuku. Ještě jedna poznámka na závěr - dneska při cestě do práce auto ztratilo zcela výkon a motor se choval,jako by jel na 3 válce, ale zato bez rezonance. Byl jsem rád, že jsem s tím dojel domů. Po výměně výfuku vše OK. Vysvětluju si to tak, že byl plný rzi a bor.dela a plyny nešly zkrz to ven a auto se dusilo.Tak bacha na to, ať vás to někoho nevyšplouchne když to budete nejmíň čekat !!! :lool:

 

http://2i.cz/fa306b4192 http://2i.cz/14de85af7c http://2i.cz/eb217a5083

Odkaz ke komentáři
Tak už jsem na to přišel :P - měl jsem totálně sežraný vnitřek výfuku s tím, že ta jedna "trubka" byla uvolněná korozí a ta dělala tu rezonanci. Byl jsem ale překvapený z toho, že to nebyl výrobek z PL, ale Walker USA (cena v roce 2002 byla 4525Kč) a ten vydržel (podle dostupných dokladů,které jsem dostal ke koupi auta) 7,5 let :palec: . Podle toho,ale jak vapadá z venku, bych řekl tak 2 - 3 roky. Možná se pletu, možná byl měněný vícekrát, ale pokud ne, tak povrchová úprava se posunula hodně dopředu, ale co z toho, když vnitřek hnije!!! Koupil jsem si tentokrát BOSAL, tak uvidíme, kolik nalítá on. Po výměně a to bez jakýchkoliv problémů, vše pasovalo tak, jak má je Okťule je konečně tichá. Takže tak, nechci nikoho strašit, ale pokud se začne ozývat rezonance, tak je to už začátek konce výfuku. Ještě jedna poznámka na závěr - dneska při cestě do práce auto ztratilo zcela výkon a motor se choval,jako by jel na 3 válce, ale zato bez rezonance. Byl jsem rád, že jsem s tím dojel domů. Po výměně výfuku vše OK. Vysvětluju si to tak, že byl plný rzi a bor.dela a plyny nešly zkrz to ven a auto se dusilo.Tak bacha na to, ať vás to někoho nevyšplouchne když to budete nejmíň čekat !!! :D

 

http://2i.cz/fa306b4192 http://2i.cz/14de85af7c http://2i.cz/eb217a5083

Takže jsem nebyl daleko od pravdy a skutečnosti že by to mohl být vnitřek tlumiče výfuku :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...