Přejít na obsah

Při brždění se třepe volant (už nevím co)


Doporučené příspěvky

Ahoj všem :-)

 

Mám celkem problém, vzhledem k tomu že moje brzdy již byly za zenitem tak jsem před měsíce koupil celou sadu od firmy Zimmermann (kotouče, desky, pakny, bubny) v domění že bude vše OK. Vyměněno a prvních 2tis km v pohodě pak ale přišly mírné vibrace a asi po 3tis od výměny se začal volant třepat a šlo to cítit v pedálu :palec: dal jsem to mechošovi a ten mi řekl že při výměně nebyl dobře vyčištěný náboj tak, mi kotouče asi o 0,2mm stáhl (bylo jen lehounce koplé) vyčistil náboj a dosedací plochu kotouče a já odjel s doměním že už je po problémech, ale opět mýlka, za 3tis km opět to samé a jsem těď tam kde jsem byl.

 

Může mi někdo vysvětlit co s tím? Jen podotýkám že při dělání rzd byla měněna komplet přední náprava od firmy DELPHI. zimmermann nedělá kotouče s bláta tak nevím co tomu je. Jeden nezávisly mechoš mi řekl že se s tím na octavě setkal a že tam dali Feroda, Bremba, ATE atd. všechny se za chvíli zvlnily až koupili origo kotouče bylo vše v pořádku.

 

 

Co teď chlapi? :-)

Odkaz ke komentáři

vymen silentbloky ramen + nech prohlidnout celou predni napravu. Taky se mi to stalo, dal jsem kotouce ATE, desky nevim... sly do kytek po 2000 km, probehla reklamace a znova... tak jsem nechal vymenit silentbloky, nachodil Bremba kotouce a Textar desticky na komplet cely auto. Od ty doby je vsechno v poradku :palec:

Odkaz ke komentáři
vymen silentbloky ramen + nech prohlidnout celou predni napravu. Taky se mi to stalo, dal jsem kotouce ATE, desky nevim... sly do kytek po 2000 km, probehla reklamace a znova... tak jsem nechal vymenit silentbloky, nachodil Bremba kotouce a Textar desticky na komplet cely auto. Od ty doby je vsechno v poradku :palec:

 

 

Ramena jsou v pohodě kontrolováno bez vůle, jsou od DELPHI

Odkaz ke komentáři
ja si myslim, ze mas neco na naprave... :) muzes zkusit rozebrat trmeny a zkontrolovat ty pohyblivy mechanicky veci :) ale nekde tu myslim je tema o krouceni kotoucu

 

 

Hmm to je zajímavé, v tom případě se přikláním spíše k špatnému náboji s ložiskem. jelikož náprava je komplet nová

Odkaz ke komentáři
Čaues, mě to klepalo, když jsem měl v pytli táhla na stabilizátoru, tak nevím zda by to mohlo být tím.

 

 

Znovu podotýkám že celá přední náprava, ramena, spodní čepy, tyče stabilizátoru, kosti, čepy řízení a to vše od firmy DELPHI

 

Dnes jedu koupit náboje a ložiska, stočím kotouče a pokud i pak to začne vibrovat tak se rozjedu proti zdi a havarijní pojidta mi to zaplatí :)

Odkaz ke komentáři
Tak pak dej určo vědět. :)

 

 

Dám po dovolené :-) zítra mám odjet da dovču :-) celkem bych měl najet 3tiskm tak snad se to projeví :)

 

 

 

ahoj pane,

ono Delphi není žádná hitparáda

 

 

No tak když jedno rameno stálo 2tis :-) jinak jsem před tím oupil ramena KAMOKA a ty vydrželi 5tis km :-) DELPHI už tam mám asi 10tis a v pohodě :-)

Odkaz ke komentáři
a proč jsi měnil celý ramena?

 

 

No ono to bylo tak, při koupi už byl náběh že to mirně klepala najel jsem s tím hodně km, na stk mi řekli že mám jakýsik čep (už nevím jaký) v háji tak jsem zajel za kámošem mechošem a on shodou okolností měl doma 2 ramena od KAMOKY na octavu tak jsme je tan nahodili, jenže vydrželi asi 5tis a klepání to samé a dokonce jeden silentblok se i urval no masakr tak jsem zainvestoval a koupil brzdy a komplet přední nápravu a vyměnilo se to

Odkaz ke komentáři
No ono to bylo tak, při koupi už byl náběh že to mirně klepala najel jsem s tím hodně km, na stk mi řekli že mám jakýsik čep (už nevím jaký) v háji tak jsem zajel za kámošem mechošem a on shodou okolností měl doma 2 ramena od KAMOKY na octavu tak jsme je tan nahodili, jenže vydrželi asi 5tis a klepání to samé a dokonce jeden silentblok se i urval no masakr tak jsem zainvestoval a koupil brzdy a komplet přední nápravu a vyměnilo se to

hmm....asi to nebyl moc dobrej kámoš-mechoš

vždyť to jde přelisovat v těch ramenech

a 5000km na kamoku není špatný :)

Odkaz ke komentáři
hmm....asi to nebyl moc dobrej kámoš-mechoš

vždyť to jde přelisovat v těch ramenech

a 5000km na kamoku není špatný :)

 

 

Je to hodně dobrý kámoš, nechtěli jsme to řešit to přelisování :-) no teď vím že jsme to měli udělat ale co hlavně že tam teď nic neklepe :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

resim stejny problem, nove kotouce zimmerman, asi po dvou tisicich km zacaly brzdy kopat, hlavne kdyz se brzdi z vyssich rychlosti. Jedine co me napada, je vyvazit pneu, sfrezovat kotouce, naboj je asi hovadina, aby po 115tis. km byl v haji. Nebo je to tim, ze mam stary gumy, skoro sjety. Takze zkusim nove pneu, nove vyvazeni, s frezovani kotouce a pak se uvidi.

Odkaz ke komentáři

po vymene selen bloku zadne kopani u mne neni. ATE zatim funguji super, jeste se ne zkroutily, akorat my zerou desticky strasnje, ferodo tam vydrzely cca 15 tisic km, jinak je to kolem 30 tkm.

 

Ted jsem nechal auto na vymenu selen-bloku, koupyl nejake lemforder pry by mnely neco vydrzet - doufam.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
uz jsem to tu nekde psal... 2x po sobe ATE na reklamaci, pak jsem presel na Bremba a od ty doby vsechno OK :rolleyes: plus k tomu GO predni napravy :lool:

No protože s ATE neumíte jezdit ATE se musí jednoduše zajet pak s nima nejsou žádné problémy atečka mají nitridovaný povrch který je náchylný na první km zajetí montuju je už nějakej pátek a až na pár vijímek s nima nejsou problémy !!!!! jediný o stojí za prd jsou jejich destičky jsou opravdu hodně měkké a dost špiní kola

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
No protože s ATE neumíte jezdit ATE se musí jednoduše zajet pak s nima nejsou žádné problémy atečka mají nitridovaný povrch který je náchylný na první km zajetí montuju je už nějakej pátek a až na pár vijímek s nima nejsou problémy !!!!! jediný o stojí za prd jsou jejich destičky jsou opravdu hodně měkké a dost špiní kola

hele a jake ate preferujes? ja mam ate power s drazkou a po roce vypadaji, ze jsou zohly.. teda, asi se zpusobeno tim, ze jsem mel spatny unasec v levem predtim kole a tim padem mi odeslo i lozisko. unasec a lozisko je vymeneny, ale kdyz brzdim ze stovky tak do osmdesatky, tak to vibruje jako prase. vidim to na vymenu kotouce :rolleyes: ale dam si asi normalne plne ate power, tedy bez drazky a podobnych ptakovin...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...