Přejít na obsah

OI - Výměna brzdného obložení + kotouče


Vinca

Doporučené příspěvky

tak jsem se do toho dneska dal :palec: , Nejdříve jsem bojoval s pojízdním heverem ,protože jsem nevěděl jak ho umístit ,protože mi to pořád ohejbalo spodní část u auta :wallbash: , pak jsem tam dal opěry a ty mi taky ničej spodní část auta ( tak teda nevím kam to opřít ) . A když jsem sundal kolo ,povolil šrouby brzdiče tak jsem ho vůbec nesundal . prostě nejde dolů . Může bejt zaseklej o hrany kotouče ? Přikládám foto opěr a prosím o radu jak a kam je dát pod auto . Díky

post-1106-0-10929700-1335087718_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Octavie 1G se nemá zvedat za prahy pokud nejde o originální hever. Je zde místo vyznačené na spodku karoserie. Brzdič musí jít sundat stačí kapku zatlačit pístek pro případ že by se držel za hranu kotouče. A ano brzdy jsou záležitostí chvilky doma v garáži mám za hodinku celej předek. :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Kluci, měnil jsem kotouče i desky. Vše v pořádku, jen dnes po 25 km jízdy jsem zpozoroval, že pravé kolo, resp. kotouč, se zahřívá víc než levé. Rád bych se podíval na brzdový pístek, ale nevím, jak na jeho demontáž a následnou zpětnou montáž. Zvažuji i výměnu těsnění a prachovek. Můžete mi prosím poradit, jak na to? Díky

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravíčko pánové, dělal sem předek (desky a kotouče) z důvodu pískání, 4x sem je čistil a žádnej kámínek prostě nic, tak šli ven. Po výměně a ujetí pár kilometrů se pískání objevilo znovu, píská pravý přední kolo při brždění na oc II. Už nevím čím by to mohlo být

Odkaz ke komentáři
  • o 6 let později...
V 21. 10. 2009 at 8:37, MartinRS napsal:

Honzíčku to kecáš to je z kráječe na chleba ne to nepatří do auta......:-))))

 

s tou měděnou vazelínkou si mne zaskočil......používá to hodně lidí a právě zde na foru jsem to zahlédl na fotkách .....

 

i já jsem používal na svém....:-)))))))))

Taky jsem to videl na videu ale jen o tom mluvili  o medi ale daval keramicky sprej.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...