Přejít na obsah

Zabiak ŠkodaOctavia.CZ


Doporučené příspěvky

Já už na ně seru jim nedám ani korunu. Ani tam nepojedu, teď budu mít auto v servisu u slaného tak si zajdu na novou stk tam, nepojedu do prahy bez platné stk ještě mě chytnou.

 

Holt zaplatím 3stovky navíc, ale dohadovat se z nějakým debilem. Sada na lepení stojí 2litry rezerva ještě víc. Jedině co se zeptám jestli mi zapíší ty pružiny.

Odkaz ke komentáři

Do TP se nemusí zapisovat. Funkčně i rozměrově shodná nebo podobná původním, to samé platí o veškeré náhradní díly z druhovýroby, které nijak nemění technické vlastnosti ani vnější rozměry auta.

No tak rozměrově i funkčně jsou podobná původním. Ale mění nebo nemění vnější rozměry

 

http://www.autosport-tuning.cz/cs/legislativa/kompletni-uprava-vozu/

 

Dále tam píšou, že pokud bych chtěl něco zapsat pomocí TUV tak ho musím mít ověřený překlad.

Prostě zeptám se jestli mi to zapíše i když mám ten TUV německy a pokud ne tak na to dlabu.

Prohledat a pročetl jsem hafo diskuzí atd... nikdy po nikom nechtěli na pružiny ani podvozek zápis do TP.

Odkaz ke komentáři

No my doma vime, ze bracha na tu samou STK nemuze, jako jsem byl ja. :lool: Minimalne jeden technik by tam zarval v jame.

 

Ale pokud to jde zapsat, tak bych to udelal. Ja mam strach, ze tu do mne nekdo na krizovatce vleti a ja utru hubu pak, az mi tady nejakej pojistovak okoukne auto. :angry:

Odkaz ke komentáři

Nigdo nas "tunere" nema rad, a holky to uz taky zacina srat, ze jsme pod auto celej den :lol:

 

Pravda pravda, nikde se nesetkávám s pochopením laugh.gif proto miluju ty chvilky, když si pak jedu a lidi kroutí krky jak sovy, ať si říká kdo chce co chce, já se v tom budu vrtat pořád cool.gif

 

Zabiak: Řeknu ti, taky bych měl nejradši všechno zapsaný, jenomže nic nemám nový, tak ani žádný doklad huh.gif Snad ti ty pružiny zapíšou, každá prkotina se jednou může hodit...

Odkaz ke komentáři

Hele a když pudu jinam a koupím si tu sadu na opravu pneumatik, jsou na ní nějaké požadavky nebo můžu koupit jakoukoliv? http://www.conrad.cz/sada-na-opravu-pneumatik.k857346#

 

A ještě jsem se dočetl, že mi měl tu mojí znamku odstranit a on na to zapoměl. :lool:

 

§ 51

(1) Zjistí-li se technickou prohlídkou silničního vozidla vázná závada, je vozidlo technicky způsobilé k provozu pouze na dobu 30 dnů ode dne vyznačení zápisu výsledku technické prohlídky silničního vozidla v technickém průkazu vozidla. Provozovatel silničního vozidla je povinen v této lhůtě přistavit silniční vozidlo s odstraněnou váznou závadou té stanici technické kontroly, která zjistila tuto váznou závadu, k provedení prohlídky způsobu odstranění vázné závady.

doplněno 06.03.11 14:55: (2) Při zjistění vázné závady platí pro postup stanice technické kontroly § 50 odst. 2 obdobně.

(3) Pokud provozovatel silničního vozidla nepostupuje způsobem uvedeným v odstavci 1 nebo bude-li při prohlídce způsobu odstranění vázné závady zjistěna tato závada opakovaně, je vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu (§ 37) a nesmí být v provozu pouzíváno. Provozovatel je povinen zajistit na vlastní náklad jeho odtazení ze stanice technické kontroly.

§ 52

(1) Pokud je technickou prohlídkou silničního vozidla zjistěna nebezpečná závada, je vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu a nesmí být pouzíváno v provozu. Provozovatel je povinen zajistit na vlastní náklad a) odtazení vozidla ze stanice technické kontroly,

B) odstranění nebezpečné závady,

c) přistavení silničního vozidla k opakované technické prohlídce.

(2) Stanice technické kontroly při zjistění nebezpečné závady odstraní kontrolní nálepku o technické způsobilosti silničního vozidla ze zadní tabulky registrační značky a provede zápis o výsledku technické prohlídky silničního vozidla v technickém průkazu vozidla.

(3) Pokud provozovatel silničního vozidla přistaví silniční vozidlo s odstraněnou nebezpečnou závadou stanici technické kontroly, která zjistila tuto nebezpečnou závadu, ve lhůtě do 30 kalendářních dnů od jejího zjistění, provede stanice technické kontroly pouze kontrolu odstranění nebezpečné závady.

 

Trošku tomu nerozumím. Když přistavím tedy teď auto s odstraněnou nebezpečnou závadou, on zkontroluje pouze jí a já budu mít měsíc na odstranění těch dalších?

Odkaz ke komentáři

Opakovaná technická kontrola

 

Je jednoznačně lepší provést opakovanou technickou prohlídku do 30ti dnů od předcházející prohlídky. V tomto případě se na vozidle kontroluje jen odstranění předmětných závad a ta za cenu podstatně nižší.

Opakovanou prohlídku je nutné provést v STK, kde se prováděla prohlídka předchozí a je k tomu nutné předložit protokol z této prohlídky. V případě, že se rozhodnete pro jinou STK, pak bude na Vašem vozidle provedena technická prohlídka opět v plném rozsahu a za plnou cenu.

Zdroj: http://www.stkdecin.cz/cz/1225-informace.html

Odkaz ke komentáři

Tak objednal jsem sadu pro opravu pneumatik. Je u toho i kompresor tak, když už nic tak kompresor se hodí. :lool:

Dále jsem napsal do STK slaný, že mám pružiny a k nim protokol TUV a jestli je to v pořádku. Když tak půjdu k nim, lepší než jet do Prahy bez platné STK. Navíc to stojí 550 a opakovaná 100Kč, v praze jen opakovaná 3kila.

:lool: Zítra budu mít trošku času tak se zkusím ještě zeptat na tom úřadě jestli mi to zapíší.

 

Kdyby musel překládat http://www.ekopreklady.cz/kontakt.htm

Kde zapsat: Dopravní inspektorát Praha 5 - Stodůlky, Jeremiášova 870 Bus180 Slánská

Odkaz ke komentáři

Hele a když pudu jinam a koupím si tu sadu na opravu pneumatik, jsou na ní nějaké požadavky nebo můžu koupit jakoukoliv? http://www.conrad.cz/sada-na-opravu-pneumatik.k857346#

 

písm.I Ostatní

vyžaduje se orig sada včetně náplně :lol:

http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/D8660906-3B9C-4AFD-A6E9-33E8A8D86693/0/49320126095.pdf

Jinak ta co jsi vybral je prý dobrá,ta náplň nezasíra pneu,jde při finální opravě lehce vymýt.

http://www.svspraha.cz/svspraha/eshop/48-1-Yeti/0/5/524-Sada-na-opravu-pneumatik-VW-Skoda

Upraveno uživatelem mikl
Odkaz ke komentáři

Ta zelená linka byla stále obsazená(asi nejseš jedinej kdo má problémy) :wallbash:

Tak jsem brnknul na recepci a nechal se přepojit:Mluvil jsem se dvěma,jeden z nich má na starosti STK.Potvrdili mi to co jsem psal.Homologované ND se do TP nezapisují,jaksi by to celý systém homologací činilo zbytečným :rolleyes: zapisují se jen věci,které mění údaje v TP uvedené,majáky,tažné,pevné zahrádky ...

Opravná sada se samozřejmě nezapisuje,na rezervu mi řekl,"to by na Vás taky mohl chtít podle termínu technické letní nebo zimní vzorek :D "Podle něj si technik asi špatně vyložil ten paragraf,o kterém jsem psal,více rozměrů na autě současně.

Odkaz ke komentáři

Díky moc tedy :pivo: . Máš recht, já si taky myslím, že si to špatně vyložil.

Já se tam zkusím zítra stavit na té STK na recepci a řeknu jim to, že jsem si ty informace ověřoval a bylo mi řečeno toto... a uvidím jak s tím naloží.

Každopádně stejně asi pudu do toho Slaného abych nebyl cestou do prahy chycen PCŘ, ale alespoň budu mít argumenty, kdych měl tu smůlu a narazil na dalšího vola. :lool:

 

Každopádně díky moc :pivo:

Odkaz ke komentáři

Pokud řešíš podvozek tak musíš zasat do TP jelikož měníš výšku s kterou je to auto schválený.. tzn je to přestavba.. samotnej TUV pokud máš, tak si myslim že budeš mít velkej problém to do papírů dostat.. měl sem trojkovýho Golfa (nebo ještě mám - je na prodej) a toho sem si dovezl z německa na podvozku s papírama o TUV z DEKRY DE, že na něm ten podovzek může být, na úřadě mi řekli, že to je jak kdyby mi to řekli na technický a že to nic neznamená a čau.. nakonec se auto kvůli tomu přihlašovalo až v Ústí (sem z Liberce) protože tam to pán uměl zařídit přes ministerstvo. Teď mám podvozek v papírech.. ale kdybych nepřihlašoval dovoz tak asi do Ústí ani nemůžu... tak sem sám zvědavej jestli to zvládneš...

Odkaz ke komentáři

Na druhé technické to nevyšlo. Vyjeli si ten jejich protokol a chvilku jako že jo a pak, že tohle stačit nebude, že to chce zapsané. Tak mi vrátil prachy a jel jsem.

Tak záleží na koho na úřadě narazíš. Když to je protokol ze zkušebny, že tam ty pružiny můžou být tak jsme v EU. Jedině co může chtít je překlad.

 

 

Nejvíc mě sere, že ho tam nemám ani měsíc a že kdybych to věděl tak jsem z montáží počal a mohl jsem být v klidu, jenže tu má X lidí pružiny podvozky a nikdo s tím nikde neměl problém.

 

Diskuze na facebooku: zapisovat se nemusí, po mě nikdy nikdo nic nechtěl..... x příspěvků. Jsem jediný. :wallbash:

 

http://www.dekra-automobil.cz/index.php?file=stltuning-techlist.php

 

http://www.dekra-automobil.cz/doc/tuning/typove-schvalovana-vybava.pdf

Odkaz ke komentáři

K té rezervě pro ostatní, kdyby jste se s tím někdo setkal, tak jsem našel: http://www.e-pneu.cz/images/typove_listy/kba_autec_cz.pdf

To znamená, že kola, které mají homologaci jsou také schválena spolu s použitím sériového nouzového kola:

Je tam napsána tato podmínka:

 

Pokud se používá sériové rezervní kolo, je třeba jezdit umírněnou rychlostí a ne déle než je

nezbytné. Je třeba používat sériové upevňovací díly. U vozů s pohonem na všechny kola, se smí používat

pouze náhradní kolo se stejnou velikostí pneumatiky, resp. stejnou délkou dříku.

 

V TUV k mým kolám je tato věta též napsána německy.

Takže rezervu uhádám. Dále jsem napsal na DEKRU a hlavně na TUV SUD - kam jsem jim poslal ten jejich protokol s dotazem jestli je u takto jimi homologovoaném dílu nutný zápis do TP. Dále jsem napsal na zelenou linku MD zelenalinka@mdcr.cz abych to měl písemně. Uvidíme jak "rychle" odepíší.

Dále jsem oslovil několik prodejců podvozků s dotazem jestli je nutný zápis do TP.

 

Prostě potřebuji mít něco písemně. Podle mě se zapisuje do TP individuálně schválené pružiny, to znamená, že bych si je vyrobil a šel do zkušebny proto ta kontroverze.

Odkaz ke komentáři

Zase jsem něco našel a teď babo raď.

http://www.dekra-automobil.cz/doc/tuning/g2-zmena-vysky.pdf

Tak nejdřív k tomu odkazu :-)Je tak taky protokol ke změně zatmavení skel VČETNĚ ZÁPISU DO TP :rolleyes:

http://www.dekra-automobil.cz/doc/tuning/b1-skla-folie-reklamy.pdf

A níže si přečti stanovisko MDČR.Nevím jak pro ostatní,ale pro mně je směrodatné stanovisko ministerstva.

 

PODATELNA 64135

 

Vážený pane,

úprava zasklení na vozidle ztemňovacími fóliemi se do Technického průkazu vozidla nezapisuje. Jak je uvedeno i ve stanovisku MD k zatemňování vozidel automobilů, zasklení musí být označeno štítkem s číslem schválení – ATEST 8SD xxxx a vydán typový list či jiný certifikát o provedené úpravě. Zde by mělo být označeno, s jakou propustností je fólie aplikovaná na daném skle. Čelní sklo nesmí být upraveno žádnou fólií, přední boční skla s propustností min. 70 %, ostatní zasklení s fólií může mít na štítku označení „V“, což znamená, že je určeno na zadní boční a zadní skla. Dále i na štítku bývá některými držiteli schválení propustnost uvedena.

U předního skla je povoleno pouze ztemnělé zasklení přímo výrobcem (ne tedy fóliemi, ale probarvení skla) s propustností min. 75%. Takto upravené sklo nemá žádné doplňující označení.

Zasklení lze upravit pokovením, ale pouze držiteli schválení Ministerstva dopravy a také pouze s povolenou a předepsanou propustností jako u fólií, předepsaným označením, tj. označení štítkem s č. schválení ATEST 8SD xxxx a hodnotou celkové propustnosti zasklení a dodáním typového listu s údaji o provedené úpravě daného vozidla. Čelní zasklení nelze dodatečně upravovat.

S pozdravem

 

 

Ing. Josef Pokorný

vedoucí oddělení

schvalování vozidel

Tak čemu budeš věřit MDČR vs.Dekra :palec:

S tím podvozkem je to podobné.Sportovní podvozek prostě nelze za předpokladu použití vhodného považovat za přestavbu,protože se mění pouze výška,nikoliv povolené zatížení.A má to opět logiku,zatížení je v TP uvedeno,výška nikoliv.

 

56/2001 Sb.

 

PŘESTAVBA SILNIČNÍHO VOZIDLA

 

§ 73

 

(1) Přestavbou silničního vozidla je změna nebo úprava podstatných částí mechanismu nebo konstrukce provozovaného silničního vozidla.

 

(2) Za změnu podstatných částí mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla se považují

a) změna druhu pohonu, vestavění jiného typu motoru,

 

B) změna karoserie, pérování vozidla a kol způsobující změnu povoleného zatížení,

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...