Přejít na obsah

Zelený polo off road


Doporučené příspěvky

Auto jsem koupil v roce 2007 jako následovníka Felicie 1,9D se kterou jsem byl moc spokojený a najel jsem s ní 180 tis.Km, ale velikost kufru a hlavně antikorozní ochrana mě přesvědčily o nutnosti koupě následovníka. Našel jsem zelenou Octuli 1,9TDi ALH , tři roky starou s najetými 54 tis.Km po 1. majiteli, nebourané, s vyplněnou servisní knihou a veškerými doklady, co se kdy na autě dělo. Za necelé dva roky jsem s autem najel cca 40 tis.Km bez problémů. Doufám, že to tak ještě dlouho zůstane.

 

Výbava vozu Octavia Elegance 1,9Tdi 66kW ALH, r.v. 6/2004

- béžový interiér

- př. loketka, bederka, výškově seřiditelné př. sedadla

- elektrická všechna okna, zrcátka

- vyhřívané zrcátka a př. sedadla

- ABS/ASR/MSR

- 4x Airbag

- tónované okna orig.

- isofix

- mechanická klimatizace

- palubní počítač

- tempomat

- originál paket pro „horší cesty“ = zvýšená světlá výška na 180mm, plech pod motorem

- Alu 15“ Trion s pneu Bridgestone Turanza ER300 195/65/15

- Alarm s vnitřními čidly, centrál s DO, vystřelovací klíče

 

Hotové úpravy :

- RS pedály

- béžová řadička L&K

- béžové koberce

- (potahy kvůli dítěti a stavbě byly nutností, brzy půjdou dolů)

- litá kola 16“ s jemnými paprsky + pneu Michelin Saver

- folie na okna zn.Trieste Suntek

- origo odnímatelné TZ

- Milotec: chrom polep na vnější kliky, rámečky budíků, rámečky okolo SPZ, nerezové lišty L&K na prazích

- Vyleptaný vin na sklech

- Přední repro : Dexon + MDF podložky

 

 

Plánované úpravy:

- zvýšení výkonu : zatím půjdu do chipu na 85kW pak se uvidí

- (K&N vzduchový filtr mi leží ve skříni ještě z feliny 1,9D)

- nějaké malé křidélko na kufr

- RS koncovka výfuku už je koupená, jen ji navařit

- předělání mlhovek asi z OII do nárazníku – origo mlhovky moc nesvítí

- zadní kotoučovka z 81kW nebo RS

- štělovací podvozek. Na zimu je super moje současná světlost 180mm, na léto by to bylo fajn dole.

- Ruční brzda L&K

 

 

FOTKY: první tři jsou stav auta jak jsem ho koupil, další tři jsou aktuální stav a poslední fotka je hlavní důvod proč těch úprav není moc - stavím autíčku garáž. Ale už se to chýlí k finiši.

post-502-1246940444_thumb.jpg

post-502-1246940453_thumb.jpg

post-502-1246940465_thumb.jpg

post-502-1246940499_thumb.jpg

post-502-1246940508_thumb.jpg

post-502-1246940518_thumb.jpg

post-502-1246940649_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Martin_TDi
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak jsem včera zavítal k TDiFunovi do Bohumína a trošku mi poladil motůrek. Moc mě potěšilo, že stav KM mi odpovídá tachometru (88 tis.Km) a naměřené hodnoty sériového výkonu a momentu byly taky pekvapením. Naměřilo se 100koní a 220Nm na sériovém ALH motoru. Po chipu je tam 125koní a 256Nm. Je to super znát hlavně v kopcích a zrychlení je taky podstatně lepší. Jsem zvědavý na spotřebu-teďka bude určitě vyšší - užívám si ty koníky.

Tímto díky moc TDi Funovi za jeho profesionální prácičku a určitě se na něj v budoucnu obrátím zase. :)

post-502-1248284286_thumb.jpg

post-502-1248284330_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Takže jsem po dovolené s rodinou, auto fungovalo tak jak mělo. Chip motoru si nemůžu vynachválit. Přidávám pár fotek mé dcerky - je to motorista každým coulem - to se pozná. Nikdy bych nevěřil, že nechám holku kadit v autě - bohužel pršelo, tak se nedalo nic jiného dělat. :palec:

post-502-1250050130_thumb.jpg

post-502-1250050138_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Martin_TDi
Odkaz ke komentáři
Tak zase jedna věcička hotová, namontil jsem RS koncovku - ale pod nárazník. Moje autí není sporťák. Navařil jsem ji na nerezové prodloužené trubky, jedna se musela udělat zalomená - je tam rozdíl v rozteči původních trubek oproti RS koncovce. Ale je to super-jsem spokojen. ^_^

Móóóc pěkná oktule!!! Hoď ty bubny do zelena a je to lůůůxus :( Kde si pořídil tu koncovku taky o ni uvažuji.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann

Pěkná kárka opravdu a ten introš toe peklo co kamarád ho má a k tomu dvě malé děti a hrůza ,ale vypadá ta béžovka o moc líp :angry: škoda že jsi z takové dálky rád bych porovnal můj chip s tvým :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

To: Neználek - Na Tebe Miro nemám ani v nejmenším. Ty už jsi máš auto překopané hodně zgruntu vlastními silami. Do takových extrémů už bych asi já odvahu neměl, ale kdo ví, třeba někdy .....

 

To: Živočich : Bubny a čelisti půjdou do zelena určitě, ale ještë se snažím sehnat zadní kotoučovku ve slušním stavu ale zatím nemám štěstí. Jinak RS koncovku jsem sehnal od někoho přes bazar na ŠkodaHome. Měl jsem jen štěstí, že jsem byl první zájemce. Nedávno jsem zase jeden kus viděla na tomtéž bazaru za 1700Kč. Chce to hledat a mít trochu štěstí.

 

TO: chipmann: taky proto musím vysávat introš dost často aby vypadal tak jak vypadá. Na autě jsem si vždy zakládal - takže čistota, pořádek a dobrý technický stav je u mě základem. Teďka co opravuju barák je sice míň času, ale snažím se jak to jde. Jinak se sand někde potkáme na srazu a porovnáme chipy. Já jsem opravdu moc pokojen. Dneska jsem se po dlouhé době svezl s otcovou Octou taky ALH 66kW a zdálo se mi že to jeho auto vůbec nejede. Rozdíl je fakt obrovský.

Odkaz ke komentáři

Dneska jsem řešil problém s brzdama. Rozsvítila se kontrolka, mrknul jsem na obložení, celkem OK - celkově 11mm, kotouče 20,2m tak v čem je problém? Našel jsem to v ubroušených kontaktech na destičce a na kotouči na vnitřní straně nedobroušený hrb. Tak jsem to musel spojit nakrátko, hrb jsem zbrousil separexem - byl jsem černý jak boty a kontrolka zhasla - takže je klid. Pak jsem ještě mrknul na výfuk, byl trošku chytlý, tak jsem to opucoval, odmastil a ponatíral. Spodek vypadá OK, jenom by to chtělo ještě ponatírat ramena a zadní nápravu. Snad to do zimy stihnu.

post-502-1250369367_thumb.jpg

post-502-1250369377_thumb.jpg

post-502-1250369387_thumb.jpg

post-502-1250369407_thumb.jpg

post-502-1250369425_thumb.jpg

post-502-1250369441_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Malé výročí, které jsem trochu přešvihnul při cestě z práce. O víkendu přijde na řadu nový olej a všechny filtry. Ale na 25Km jsem se trochu snažil jet lehoučce a tohle se mi podařilo. Je pravda, že polovinu cesty mám mírně z kopce a zbytek rovinka, takže opačným směrem se mi nikdy nepodaří zajet líp než za 4,5L. Ale i tak slušné ne? Jinak ale koníky protahuju, jinak by zlenivěli! :)

post-502-1250741405_thumb.jpg

post-502-1250741414_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Martin_TDi
Odkaz ke komentáři

Mirku, máš pravdu. je to opravdu dobře zajeté. I TDiFUn mi to říkal, že mít na základní 66kW verzi 74kW je slušně zajeté. Když jsem ji kupoval s nějakými 50tis.Km před necelými 2 roky, tak auto bylo zdechlé, řazení a všechno ostatní strašně tuhé - prostě zánovní. Dneska je to o něčem jiném a proto je třeba OBČAS POŘÁDNĚ PROVĚTRAT KONĚ ! :)

Odkaz ke komentáři

Ty jo, to jsi teda s Octou už fest pojezdil. Já zhruba najedu 25tis Km ročně svým autem a cca 5 tis.Km služebníma. Kde jsou ty doby co jsem najel ročně s náklaďákem okolo 80 tis.Km. Někdy se mi po tom trochu stýská, ale bylo to náročné. Dneska jsem rád, že mě neživí volant.

Jinak v práci máme dvě Octy I.generace - rekordmanky. Jedna má najeto cca 370 tis.Km a druhá něco přes 440 tis.Km. Stále pravidelný servis Škoda a celkem bez problémů. :lool:

Upraveno uživatelem Martin_TDi
Odkaz ke komentáři

Tak o víkendu nastal čas na nový olej do motoru a nové filtry po 15 tis.Km. :) Olej jsem vypustil pořádně zahřátý, všechny zbytky jsem odsál přes filtr. Pak jsem toho oleje nalil tak jak mělo být 4,5l, protočil jsem motor a ejhle, už to bylo moc, tak jsem musel cca 0,2L odsát. Kde to mohlo zůstat? Dá se vešerý olej dostat ven? Co mě ještě taky zaráží, že i když vyměním olej, tak při kontrole hladiny je zase olej černý. Pomohl by proplach? :(

Jinak jsem olej dělal poprvé ve své garáži v montážním kanále - což je perfektní věc! Na kanál jsem byl vždycky zvyklý z dob, kdy jsem bydlel s rodiči. Taťka má kanál 5m dlouhý s 1,7m hluboký. Já jsem ten svůj zkrátil na 3,5m a taky to postačuje. :P

Omlouvám se za fotky mobilem - nic moc kvalita.

post-502-1251088173_thumb.jpg

post-502-1251088181_thumb.jpg

post-502-1251088186_thumb.jpg

post-502-1251088191_thumb.jpg

post-502-1251088199_thumb.jpg

post-502-1251088207_thumb.jpg

post-502-1251088214_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Co je to za kryt, je železny ? :)

Jo tunel v garáži je bezva, mam to a vyměnuju olej přesně tak jak ty ;) akorat se vždycky vykašlu na sundani krytu motoru a jen ho odprostřed odšrubuju do půlky a šoupnu tam lavor.

Všechen olej asi nevytahneš, musí to přece zustat mastne, mysliš že kdybys pak protočil tak by to jelo nasucho než by se to prostříklo ?

Černý olej je kvuli dieselu, stači jednou protočit a je černy, to mi řekl mechanik. Prej že si u něj kdosi i stěžoval tak udělali testy a fakt byl vyměněnej, ale prostě černej hned po protočení.

 

Čím odsáváš ten olej ? Cucneš hadicí ? :(

Po zimě budu vyměnovat a chci tam dat misto Eurooilu pořádnej Castrol nebo ten tamten doprdele ted nevim nazev.

 

Malé výročí, které jsem trochu přešvihnul při cestě z práce. O víkendu přijde na řadu nový olej a všechny filtry. Ale na 25Km jsem se trochu snažil jet lehoučce a tohle se mi podařilo. Je pravda, že polovinu cesty mám mírně z kopce a zbytek rovinka, takže opačným směrem se mi nikdy nepodaří zajet líp než za 4,5L. Ale i tak slušné ne? Jinak ale koníky protahuju, jinak by zlenivěli! :palec:

 

Chlape ta spotřeba to mě sere, ja mam vždycky víc. můj rekord při 35 km cestě do práce kde mam půlku cesty z kopce byl 3,8 l/100km. Ale jak jedu zpátky tak minimalně 5,5 :(

Upraveno uživatelem pointfrost
Odkaz ke komentáři

Jo je to origo železný kryt ze 4x4. Drží na pěti šroubech M10 a váží tak 20kg. Když to sundávám sám, musím si ho přidržet hlavou, ale už jsem našel způsob jak na něj. Radši to každých 15000 Km celé sundám a zkontroluju, jestli někde něco nerosí, všechno očistím a dám zpět a mám dobrý pocit, že je všechno OK. :) bez montážního kanálu bych to dělat nemohl. Jinak z filtru jsem zbytkový olej odsával velkou injekční stříkačkou-celkem to šlo rychle, ale jak jsem ten olej přelil, tak to jsem si půjčil velkou odsávačku s hadičkou z náklaďáku od otce a odsával jsem to přes kontrolní ovor na měrku oleje. :palec: Trochu práce navíc.

S tím špiněním máš asi pravdu. Jinak olej mám v motoru stále stejný typ - slyšel jsem, že je to nejlepší zůstat u jednoho druhu.

Co se týče spotřeby, tak ta mi šla cca o 0,4L dolů po chipu motoru. Před ním jsem nejlíp zajel tak 3,6 - 3,8. Celkový průměr mám stejně okolo 4,8-5,0L. Teďka si dost často vychutnávám koníky, takže 5L to vezme lehce, ale už mi jen tak někdo neujede ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...