Přejít na obsah

Zelený polo off road


Doporučené příspěvky

Jo železo. Hmmm tak to před s nížením chce určitě aplikovat místo toho křehkého plastu co tam ted mám.

Z boku motoru mam taky plastové části, standard. Tak by mě zajímalo kam strčím ten rám na kterem drží ten železnej kryt.

 

Co se týče spotřeby, tak ta mi šla cca o 0,4L dolů po chipu motoru. Před ním jsem nejlíp zajel tak 3,6 - 3,8. Celkový průměr mám stejně okolo 4,8-5,0L. Teďka si dost často vychutnávám koníky, takže 5L to vezme lehce, ale už mi jen tak někdo neujede :)

 

A jaký čip, takový co snižuje spotřebu chci taky :palec: Vyměnoval si ještě něco ?

Odkaz ke komentáři

Možná jsem to s tou váhou krytu přehnal, ale jak ho držím na kokosu, tak je to dost znát. No myslím si, že 15kg má určitě, ale nevyměnil bych ho. Když obšas jedu po nezpevněných cestách, tak je to věc k nezaplacení. Můj taťka už má plastový opravovaný na několika místech, já ten svůj ani nenatírám - nemá to smysl.

Jinak chip od TDiFuna můžu jen doporučit, celkově jsme u něj byl víc jak 2 hodiny, kde celý soft několikrát ladil a dolaďoval na válcích.

Chtěl jsem to nejdříve předělat na origo 81kW, ale když mi TDiFun potvrdil najeté Km (90 tis.Km), tak mi doporučil teď udělat chip, protože bych vyhodil trysky, které jsou cca v polovině své životnosti. Zatím mi to bohatě stačí, později se uvidí. Třeba sklouznu do Neználkových kolejí a pak to bude rachot! :palec:

Spotřeba je trochu nižší, protože jezdím normálně, když potřebuju nebo mám chuť, tak tomu dám céres!

Odkaz ke komentáři

To : Hoblík

Zrychlení je super věc, ale nejsem kamikaze a na pokuty nemám. Takže to chce vše s mírou. 66kW je opravdu na Octu nic moc, optimum je origo 81kW. Na běžné ježdění by mi plně stačilo. Myslím, že až budu měnit trysky (cca 180 tis.Km), předělám to na origo a budu taky spokojen. V dnešní době toho stejně moc nenahoníš a na prvním stromě být omotaný nechci.

 

To: Pointfrost

Jo TDiFun je v Bohumíně, takže po dálnici jsi tam za chvilu. Má odkaz tady na fóru ve stálých nabídkách. Jo má šikovný softík, který to dokáže zjistit. Mého otce moc nepotěšil, zjistil mu utočených 75 tis.Km, takže celkově 180 tis.Km. Na Octu to ale stále nic moc není. Zavojel mu - řekne Ti více - je to taky závislé na roku výroby a typu řídící jednotky. Držím Ti palce! :palec:

Upraveno uživatelem Martin_TDi
Odkaz ke komentáři

Tak na pokuty uz jsem si poridil antiradar, a blazen taky nejsem ze bych se prohanel nejak extra rychle, snazim se vsak dodrzoval pravidlo na dalnici max 180, mimo obec 140 (pokud cesta dovoli) a obec do 90, jelikoz za todle hrozi maximalne pokuta co ja vim. Pokud te vsak chyti tak je to vetsinou za 1000 - 2500 kc, s tim ze prestupek nesmis zopakovat do jednoho roku tj. musis uz davat bacha a to co sem napsal nahore uz samozrejme neplati.

 

Zrychleni je nedocenitelne, extra na okreskach pri predjizdeni kamionu, ja sem nazoru ze okta je jak letici cihla, takze pres 200 jezdim tak mozna jednou do roka, kdyz se otevre nekde nejaky novy usek dalnice, tak to zkusim.

 

Plus na vykon jeste existuje jine vyziti a to sprinty ktere jsem si vyzkousel :)tam uz to chce mit vice prilozeno.

 

Ale celkove to clovek musi brat jen jako hobby, pokud ma auto vylozene na splneni ucelo premistit z bodu A do bodu B tak je to vsecko vyhazovani penez z okna :)ale ja chci mit v aute i srandu :)tak proto ty upravy.)

Odkaz ke komentáři

Včera jsem byl s otcovou Octou ALH66kW u Indiho a TDiFuna v Bohumíně na menší servis taťkového autíčka. Po cca 180 tis.Km se už daly origo 81kW trysky, seřídilo se čerpadlo a nastavení rozvodů, přetěsnila se menší netěsnost a Fun dal origo 81kW softík. Taťka nechtěl jít výše s výkonem-tohle mu bude bohatě stačit. Motor teďka nádherně přede a taťka je maximálně spokojený. No je poznat, že kluci vědí jak na to. Takže ještě jednou díky a příště budu vědět kam se zase obrátit. :palec:

Odkaz ke komentáři

To: Poinfrost : Zkus si poškat na nějakou akci pro členy OC jako jsem to udělal já a pak jsem místo 8 tis.Kč za chip zaplatil 6 tis.Kč a jsem moc spokojený. Hele např. teďka oprava octy mého taťky vyšla u Indiho a Funa na 9400Kč a vůbec nelituju. Jednak jsou úplně nové trysky, perfektně seřízené čerpadlo a rozvody a ještě jsme z 66KW udělali origo 81kW. Zdá se Ti to tak moc? Já i můj taťka jsme moc spokojení a můžeme jen doporučit! :(

Odkaz ke komentáři

Na trysky se musíš domluvit s Indim nebo přes TDiFuna. Dělají spolu v TDi Garage v Bohumíně. Indi dělá mechanické opravy a Fun jen software a lazení motorů. Já jsem se domluvil na termínu celkem rychle. Jezdím +/- pořád stejně, jen více plynuleji a nemusím v kopcích podřazovat, možná to teďka trochu častěji protáhnu, takže spotřeba mi spadla asi o 0,2-0,3L. Kdybych se víc hamoval bylo by to možná o víc. Když ale jedu furt na plno, tak to papne víc než před chipem.

U auta mého otce, kde se měnily trysky za 81kW+origo 81kW soft je ještě moc brzo na hodnocení spotřeby, ještě neprojel ani celou nádrž. Jel jsem s jeho autem včera do Brna a zpět a je to poznat dost oproti 66kW.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem poprvé pokřtil svoje auto při vycouvávání z parkoviště u Kauflandu. Nevšiml jsem si chlapa za mnou a ťukli jsme prdelkama do sebe. Nárazník pinknul zpět, jeho černý lak jsem opucoval tempem, ale i tak je to na prd. Bude to potřeba dát na nový lak. No nakopal bych si .... ;) Všechno honem, honem a pak to tak dopadá.

Chystal jsem se že pojedu o víkendu na sraz OC. Takhle bych se styděl někam jet.

Jaké máte kdo nějaké dobré zkušenosti s lakárníkama (moravskoslezský kraj)?

post-502-1252556389_thumb.jpg

post-502-1252556394_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Martin_TDi
Odkaz ke komentáři

Toz to bych ńeresil nejaky skrabanecek, to ja sem si vcera prisel k auta a zjistil sem ze psum zachutnaly mouchy ktere byly na zpetnych zrcatkach no a oni svymi packami a drapky pekne ohoblovali lak pod nima :)takze pohoda jazz :)ale i s timdle pojedu na sraz :)takze bych to nehrotil a jel bych ;)

Odkaz ke komentáři

Zatim žadne zkušenosti tady v okolí, budu shánět až na nový rok na jaře. Být tebou taky počkám, v zimním období máš o 200% větší šanci že zas někde ťukneš! Raděj počkej na další sezonu :D

 

Btw. jak maš to tempo za lištou, to tam mam taky vždycky a sere mě to ;) ale většinou po leštěni auta už nemam sílu se s tím jebat :D

 

 

2 hoblik: LOOOL tak to bych asi psychycky nedal! asi maš hodně rád psy

Odkaz ke komentáři

Pointfrost : nemuzes se na ne zlobit byl sem vecer lenivy nechal sem auto venku, mel sem zajet do garaze moje chyba. Stejne spletam plany na zimu, na celolak s pouzitim jeste vetsi davky perleti nez ma origo lak ;)

 

Jinak koukam ze tady resite TEMPO, vam to nedela skrabance na laku ? Radsi si poridte SONAX podle barvy vaseho auta, za 1.) nebudete mit ty prouzky ve vsech skvirach, za 2.)vysledek je perkfetni vzhledem k tempu, 3.)nedrape to lak, cena cca 300kc a vydrzi tak na 10 lesteni .)kdyz vemu ze fabku sem tempoval a krabka stala 60 kacek a vypouzil sem na auto skoro celou, tak SONAX je lepsi volba :D

Odkaz ke komentáři

Sonax je asi lepší než Tempo, mám ho doma už X let a používám ho vyjímečně na začištění škrábanců. Časem Sonax testnu. Jinak ale na auto jsem háklivý a s takovým nárazníkem se já stydím jezdit, na tož jet někam auto ukazovat na srazu. Je mi to líto. Snad se mi to příští týden podaří domluvit a nárazník půjde na nový lak. ;)

Odkaz ke komentáři

Mam doma Tempo i Sonax. Sonax je dost slabej, nic moc nejde poznat rozdíl (je pravda že jsem vzal slabší na metalické laky). Ale použivam ho na čistý lak, na škrabanečky pod klikou atd jedině tempo, ještě nikdy nezklamalo.

 

Mno celolak, tož to nevím, moc grošů!

Upraveno uživatelem pointfrost
Odkaz ke komentáři

Už jsem to tu někde psal. Moje auto není žádná kopie RS-ky. Je to polo offroad, takže mi připadalo divné si na RS-ko hrát a dávat to stejně. I tak to byla pěkná drbačka nařerat nerez trubky s odbočením (změna rozteče) a celkem rovně je posvařovat dokupy. Ještě pak je vytáčet nahoru se mi už vůbec nechtělo.

Jak píše Poinfrost, na škrábance je Tempo OK, taky mám jen dobré zkušensoti, nikdy žádný problém. Když už ani tempo nepomůže, pak už jedině lakýrník. :palec:

Odkaz ke komentáři
Tak jsem poprvé pokřtil svoje auto při vycouvávání z parkoviště u Kauflandu. Nevšiml jsem si chlapa za mnou a ťukli jsme prdelkama do sebe. Nárazník pinknul zpět, jeho černý lak jsem opucoval tempem, ale i tak je to na prd. Bude to potřeba dát na nový lak. No nakopal bych si .... :lol: Všechno honem, honem a pak to tak dopadá.

Chystal jsem se že pojedu o víkendu na sraz OC. Takhle bych se styděl někam jet.

Jaké máte kdo nějaké dobré zkušenosti s lakárníkama (moravskoslezský kraj)?

S toho si nic nedělej já jsem měl nový nárazník tak 3 hoďky a hned to do mě napálil větnamec s MB vitem myslel jsem že ho zabiju :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...