Přejít na obsah

Deepblue Elegance


Doporučené příspěvky

No tak v pondelok sa ide robit na Octavku vacsi servis po 120.000km.

1. rozvody+vodna pumpa

2. olej Mobil, filtre, kvapaliny

3. nove brzdy (kotuce+platnicky) - davam tam Brembo!

4. dotiahnut rucnu brzdu

5. ziarovky s vyssou svietivostou, asi Philips Extreme, pripadne poradte ine

6. ciernu foliu na okno 5-tych dveri

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Inspiroval som sa BMW jedneho mojho znameho, ktory si to tiez takto dal. Jednak, ze sa mi nepaci ked su vzadu folie a vpredu nie, lebo to vyzera ako dodavka, cize ked folie na bokoch, tak aj vpredu, co je u nas zakazane. A druha vyhoda je, ze zo zadu ked idem v noci tak ma neoslnuju svetla auta iduceho zamnou.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Já jsem to dělal tak, že jsem sundal masku z auta. Pak jsem s pomocí plochého šroubováku opatrně vypáčil mřížku z rámečku. A potom ti zůstane jen ten chromový rámeček se znakem, ten musíš odlepit. Musí se zespoda odvrtat a pak docela pracně odlepit. Někdo pak myslím stříká rovnou na chrom základní barvu na kovy, ale já jsem ten chrom prostě odloupal a pak stříkl základem na plasty a pak lakem.

Ale nakonec jsem masku měl na autě 3 měsíce a ten chrom mi chyběl, tak jsem koupil novou masku a tu jsem zamračil a líbí se mi to více.

Odkaz ke komentáři

Diky za rychle info Libor :) Zatial zhanam informacie ako to treba urobit, tak o cca. tyzden by som sa do toho pustil. Islo to lahko? Davat dolu tu masku? Je to uchytene nejakymi srubami? Ako odlepit znak?

 

Inak zo srandy som sa bol opytat v autorizovanom servise, kolko by to stalo rozobrat, nalakovat a dat spat... A povedali mi, ze 100 Eur, co je asi 2500 Kč ;)

Odkaz ke komentáři

Na autě je to přišroubované asi 5-7 šrouby, už nevím, a několika zacvakovacími držáčky (ty snadno vycvakneš s pomocí trubičkového (nevím, jak se to správně jmenuje, ale snad rozumíš) klíče (cca 7)). Znak by možná šel odřezat ocelovým lankem, silonem to nešlo, vždycky se mi urval. Já jsem ho nakonec nějak vypáčil, už si nepamatuju jak, ale vím, že jsem při tom pěkně nadával, šlo to blbě. Lákování jsem sám nedělal, nechal jsem to nalakovat za 500,-Kč v lakovně.

Odkaz ke komentáři
Kdybych nějakej chtěl, tak asi K&N, ale pořád mi vychází rovnice "větší propustnost => horší filtrovatelnost", takže nechci.

Tuhle rovnici si taky vždycky říkám.

 

Na výkonu to není poznat nebo jen zanedbatelně. Ty filtry jsou většinou dražší, nemění se, ale perou a znovu osazují, čehož taky nejsem příznivce, to radši měnit častěji origo filtr. Takže podle mě taky není důvod.

 

Ja som videl u kamaráta taký čo vyzeral ako kužel, tuším že sa volá otvorený filter alebo tak nejak, a motor mal lepší zvuk. Ale mal to na benzíne.

Jj, je to takový kužel, prakticky se dá pryč celý box s původním filtrem a napojí se tohle - viz. obr.

 

Jinak sportovní filtr klasického provedení, tedy ten, co se jen vymění za origo, tu má myslím Gowster a nevím kdo další.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...