Přejít na obsah

Máte ho někdo?


TomášT

Doporučené příspěvky

  • o 5 let později...

Ja mam 1.6 74kw AKL, a po sednuti do bratrancovi 1.4 MPI jsem nadaval kde sem mohl. Po tydnu jezdeni sem si zvykl. Jezdim dene do prace 27km, zvetsi casti prazkej okruh R1 a pak mesto. Z 1.6 se dokazu dostat na spotrebu 6.3l to je kdyz jedu do prace pianko. Z prace jezdim za 7.5l. Ale z 1,4 sem jezdil furt 7-8l. Sice je to takovy blby srovnani ale po presednuti zase do sve 1.6 po mesici sem se citil jako v 1.8T. Je pravda ze sem si udelal komplet motor kruhy saly a kompl. Hlavu kterou sem si nechal jednou srovnat a hned jeste ztahnout trochu niz.pro mladou by ta 1.4 stacila.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...