Jump to content

Máte ho někdo?


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Tak hodnoty zrychlení a max. rychlosti jsou stejné jako u Fabky s HTP 40Kw, kterou si koupilo docela dost lidí :palec:

Je to nějaký čas byla jedna kousek ode mě na prodej. Za 50 000kč. Jenže měla najeto už 220 000km. Jsem tehdy uvažoval, jestli ji nevzít jako takové "bojové" auto, do lesa, na tahání matrošu ze stavebnin a tak...AEEčko bych si nechal na takové to lepší domácí ježdění :palec:

Link to comment

Já s ní dva dny jezdil, měl jsem jí jako náhradní vozidlo místo, Fabie 44 kW a tenkrát mi to nijak zvlášť nevadilo, prostě to jezdilo podobně, ne-li stejně jako ta Fabie...dneska už bych nechtěl auto s menším výkonem jak 200 PS, ale tenkrát mi to fakt nepřišlo a nebylo to tak, že by to vůbec nejelo...

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Patriot

Dnes jsem ji koupil, kvuli cene (55. tis), malemu naletu (110 tis., dle servisu, kam to jezdilo) a celkove dobremu stavu. Ad motor - no jede to, no; dopredu i dozadu, to je tak vsechno. :palec: Je fakt, ze muj dosavadni peugeot 106 vazil asi 800 kilo a mel 37 kW, tohle vazi 1100 kg a ma 44 kW... Ale 150 na dalnici to pri testovaci jizde taky udelalo, tak snad to pujde. Nikam nespecham, byt teda oficialne udavane zrychleni 0-100 za "18 s" je fakt udaj, ktery meli skoro radsi nahradit slovem "ano", bylo by to dustojnejsi. Celkove, asi takhle - na rychlou jizdu po meste to staci (je v tom jina prevedovka, ktera jinym zprevodovanim v nizsich rychlostech kompenzuje slaby motor) a pri dodrzovani rychlosti na dalnici nakonec taky nezdrzuje. Nekde jsem videl nabidku preprogramovani ridici jednotky z tech 44 kW na 51 kW, mozna to casem necham udelat, jestli to fakt nepujde s tim jezdit. Subjektivne ale mam pocit, ze to celkem jede. Zavodeni s vytunenymi golfy uz mam za sebou z dob, kdy jsem jezdil 120 kW hondou. Nakonec ve Fabii (ktera vazi 1100 kg) byval na zacatku stejny motor 1.4 MPI 44 kW, ne?

Link to comment
Dnes jsem ji koupil, kvuli cene (55. tis), malemu naletu (110 tis., dle servisu, kam to jezdilo) a celkove dobremu stavu. Ad motor - no jede to, no; dopredu i dozadu, to je tak vsechno. :palec: Je fakt, ze muj dosavadni peugeot 106 vazil asi 800 kilo a mel 37 kW, tohle vazi 1100 kg a ma 44 kW... Ale 150 na dalnici to pri testovaci jizde taky udelalo, tak snad to pujde. Nikam nespecham, byt teda oficialne udavane zrychleni 0-100 za "18 s" je fakt udaj, ktery meli skoro radsi nahradit slovem "ano", bylo by to dustojnejsi. Celkove, asi takhle - na rychlou jizdu po meste to staci (je v tom jina prevedovka, ktera jinym zprevodovanim v nizsich rychlostech kompenzuje slaby motor) a pri dodrzovani rychlosti na dalnici nakonec taky nezdrzuje. Nekde jsem videl nabidku preprogramovani ridici jednotky z tech 44 kW na 51 kW, mozna to casem necham udelat, jestli to fakt nepujde s tim jezdit. Subjektivne ale mam pocit, ze to celkem jede. Zavodeni s vytunenymi golfy uz mam za sebou z dob, kdy jsem jezdil 120 kW hondou. Nakonec ve Fabii (ktera vazi 1100 kg) byval na zacatku stejny motor 1.4 MPI 44 kW, ne?

Fabia s timhle motorem ´bude mit min o 100kg mene..

Link to comment

Tý jo tak přece ji někdo pořídil. Za 55tis. a najeto 110tis. Km to je dobrý kup :lol:

Hele ona má stejné zrychlení jako Fabia HTP 40Kw...která je teda v Čechách dost oblíbená no ne? :)

 

Převodovka je tam upravená z Felicie-i schéma řezení je "tradiční škodovácké"

Převody jsou trochu kratší a ten motor má max. krouťáku 120Nm už při pouhých 2500ot., takže věřím že po městě je celkem živá.

Ještě by mě zajímalo kolik to tak asi může žrát? :) Poměstě to bude asi masakr, ale průměr by se okolo 7l mohl pohybovat...

Link to comment

Tak jestli můžeš Karlosi, tak to někdy nascanuj. Docela by mě to zajímalo. Jinak ten článek z autorevue jsem už kdysi taky četl-celkem zajímavý srovnání 1,4 44Kw a 1,4 16V 55Kw. Je tam krásně patrné, že když se ta 16V moc netočí tak je subjektivní pocit dynamiky stejný.

 

Jen nechápu proč tam nedali silnější 1,4 MPi OHV 50Kw když už do Octy chtěli škodovácký motor...no vlastně je to logické-páč by se pak víc prodával levnější český motor než ten německej 16V :lool:

Link to comment

no ony 44kW verze měly opodstatnění hlavně kvůli německým trhům. Tam se pojištění myslím neodvíjí od kubatury ale výkonu

a 44kW je jedna z horních hranic

 

výkon sem koukal že umí poměrně solidně poladit Cimbu. U fabie a 44kW verze se musí ještě dokoupit sací potrubí z 50kW verze, u octavie ale toto nepíše.

Chápu to tak že má "lepší" sání již dané a má přiškrcenou jednotku. Při chipu na 53kW a 126Nm při 3000ot se pak tento motor plně vyrovná 16V od VW

 

jak budu doma a hlava bude sloužit aby si vzpoměla rád nascanuju. Mám tam jak představení motoru se stručným popisem tak regulérní test. Psali že subjektivně

to opravdu není žádný lenoch a spotřeba cca 7l/100

Link to comment
  • 2 weeks later...

Karlosi MPI -supéééér počteníčko v těch dobových článcích o 1.4 44Kw:palec: :palec:

 

Nejvíc mě dostalo to zrychlení z 0 na 80 za 11s. Na těch hodnotách je vidět, že subjektivní vnímání je sice klamné, ale že ten motor z 0 na 60 roztáhne Oktu celkem rychle....čím výš tím je to ale horší :D

 

PS: když máš tuto starší literaturu...ehm...nenašel by se nějaký článek o motoru který mám já?(1.6 55Kw).

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Jasný. Však já se jen tak zeptal jestli náhodou. Psal jsem i do SM, ale odpověď žádná. Kdo ví proč se moc netestovali....zahraniční dovozci asi skřípali zubama, že Škoda má končně auto, které se může postavit konkurenci s hrdou tváří ;) :rolleyes:

 

Test Oktávky 1,6 AEE byl v Automobilu 4/97. Náhodou jsem si ho tenkrát koupil, bylo mi tehdy 14 a auta jsem přímo hltal (i když oktávka se mi tehdá ani moc nelíbila, to přišlo až tak o 5 let pozdějc). Časák pořád mám, kdyžtak sem hodim scan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • mám CDAA a měly by mi tam sedět tyhle; https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407621f-naboj-predniho-zadniho-kola-s-loziskem-fag-14398.html  
    • Ahoj no ano mám 4 šrouby a 288 kotouč.Ale nevím vnitřní průměr mají 27.5 nebo 29mm.Sondoval jsem kolik tak stojí v Kelly, protože snad všichni opravny to tam objednávají,alespoň tam kam chodím já.A píšu frajerovi jestli mi vymění ložisko a že mají teďka akci v Kelly ve slevě ložisko že 3500 na 730kč. A on,kde jsem to vzal a poslal mi foto tý druhý společnosti co je s Kelly to samý za 3500kč.Poslal jsem mu foto s Kelly,že je za 730kč.Už mi ani neodepsal.Tak jsem si říkal,že si ho objednám sám a půjdu do servisu ať mi ho tam dají. A ušetřil bych dost. Ale narazil jsem na ten problém s vnitřním průměrem.Tak mám smolíka a musím to nechat komplet na servisu.Počítám,že budu platit tak cca 2500 za ložisko a tak cca 2000 za práci.
    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
×
×
  • Create New...