Přejít na obsah

Čidlo otevření kapoty


Ol@f

Doporučené příspěvky

Vcera vecer jsem dolil olej pac maxik uz zase zebral o kapicku 5W-40. Bylo na spodni strane rysky, dolil jsem zavrel a neresil.

 

Rano dojdu a maxik zase zebra olej jeste pred nastartovanim. Nastartuju, kontrolka nezhasla takze mezistav asi zadnej. Chcipnu otevru kapotu jestli jsem nezapomel zavrit vicko. Vicko je na svem miste. Zavru nastartuju zase zebra o olej.

 

Cestou jsem premyslel nad tim jestli to muze byt cidlem tlaku oleje nakonec mi doslo, ze prece kdyz otevres kapotu melo by se to hlaseni o stavu oleje vymazat aspon na nejakou chvili kapota byla otevrena 2x a nic.

 

Kdyz jsem priijel do prace nechtelo se mi v te zime a tme resit ze otevru kapotu a budu hledat ten mechanismus na otevreni pac je nejakej zatuhlej a nevyjizdi komplet, odpo nebo v garazi otevru kapotu a uvidime jestli maxik ukaze ze je otevrena kapota.

 

Otazk zni pokud neukaze kde hledat ?

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 2 týdny později...
  • o 8 let později...

Zjistil jsem, že mám zřejmě někde přerušený kabel od čidla, protože čidlo funguje dobře, avšak maxidot otevřenou kapotu neregistruje a při každém startu na mě auto řve, ať zkontroluji hladinu oleje.

Nevíte, ve kterém místě se nejčastěji káblík "trhá"?

Vypadá to, že podél kapoty (až do chráničky u akumulátoru) je v pořádku.

Omlouvám se - patří to do sekce jedničkové Octy.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...