luborj Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 160R: S poslednym odstavcom si to presne vystihol Prve dva uvidime o par mesiacov :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Je potřeba mít na paměti to, že Octavia ani po 8,5 letech v ničem výrazně nezaostává, spíš naopak v řadě ohledů není překonaná. Takové auto nahrazovat nikdy nebude jednoduché. můžeš být trošičku konkrétnější? V čem přesně krom velikosti zavazadlového prostoru není překonaná? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Navíc skončilo období, kdy dostávala Škoda jako první novou techniku a nehledělo se moc na rozpočty. No nemyslím si, že takové období tu někdy bylo, aby škodovka dostávala jako první techniku koncernu. Nevím, jestli Škoda měla někdy něco dřív než třeba VW. To má třeba Seat, který k mému velkému překvapení dostal čistě LED přední svítilny dřív, než VW. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 No aby sme neboli OT, tak Škoda minimálne doteraz bola kvalitnejšia, ako Kórejci. Príchodom OIII si to ale už celkom nemyslím. Čas ukáže, či sa mýlim, ale mám dôvody myslieť si a tvrdím, že ukončením výroby OII končí Škode najlepšia éra :o A teraz Kuga - nezvolil si zrovna šťastný príklad, s jednou totiž mám už česť 2,5 roka. Nahradila u nás predošlý Focus a bol to teda omyl. Tak odfláknuté a nedomyslené auto vie vymyslieť hádam len Ford. Fix Or Repair Daily na to auto platí! A nie sme sami, stačí sa pozrieť na diskusie na webe. Naša je výbavovo ekvivalent asi súčasnej Trophy X (až na denné led), je to štvorkolka. Motoricky je ok, PSA diesel je bezproblémový, horšie je technické spracovanie a problémy s elektrikou. Námatkovo spomeniem najpálčivejšie problémy: -žiarovky v predných svetlách mením každých 2500 km, raz jedna strana, raz druhá -tragické jazdné vlastnosti na sériových pneu Goodyear Wrangler 4x4 235/55/17, na zimných Matadoroch Nordicca 4x4 je to výrazne lepšie (v zahraničí Ford menil v rámci záruky pneu za inú značku, ale v SR sa na to vykašlali) -bezkľúčové štartovanie sa zasekáva, čerstvá skúsenosť zo štedrého večera - ako blbec som na parkovisku behal okolo auta a mačkal ovládač, aby tá haraburda naštartovala. Kľúčik v aute, tlačítko stlačené, kontrolky rozsvietené, ale štartér nič. Tak zopárkrát vystúpiť, zamknúť auto, odomknúť, nastúpiť. Po 7 minútach sa mi to podarilo. A to už nevravím aká to je radosť, keď to náhodou niekde zdochne na križovatke... -do kufra zateká, reklamácia neúspešná "závada sa neprejavila" -na laku sú jemné bodky hrdze, nejdú odstrániť nijak, ani clayom, ani preleštením. Reklamácia zamietnutá, vraj náletová korózia. Ale prečo potom je problém len na plechových dieloch a predné plastové blatníky a oba nárazníky sú bez bodiek?? -strašné prehrešky v ergonómii ovládania, napr pri radení rýchlostí sa stáva, že pri zaradení 3-ky človek zmačkne tlačítka na klimatizácii -absolútne tragické skúsenosti s importérom Fordu v SR a autorizovanými servismi. Odporúčam prelúskať slovenské Ford fórum a aktuálnu kauzu, kde SK importér žaluje prevádzkovateľov fóra za poškodzovanie vraj dobrého mena (ako keby nejaké niekedy mal) Auto je staré 2,5 roka, má najazdených 47tisíc km, bolo kúpené ako nové za nejakých 26tisíc eur. Nikdy viac! To auto je približne na takej technickej úrovni, ako bude resp je OIII - proste navonok huj, a pod povrchom fuj. Až keď to začneš rozoberať, nestíhaš sa diviť, kde všade sa šetrilo... Nový Sportage je na tom rozhodne lepšie, síce s ním mám absolvovanú len takú dlhšiu skúšobnú jazdu, ale Kuga mu nesiaha ani po členky. P.S. Ovládal som sa, aby som nepoužil žiadne sprosté slovo, Kuga si ich zaslúži viac, než dosť!!! Dosť OT, vráťme sa k OIII! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Prosinec 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 znova sa objavil krizenec O2 a G6... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luborj Odesláno Prosinec 30, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2012 Igor, cital som to na fordclube. Sam ale dobre vies, co robi importer (VW, Skoda, Seat, Audi) ak niekomu da zamestnanec v servise historiu VIN a pride sa na to (watermark). Takze ani VW Group nie je zasa o nic lepsie vo vztahu voci potencionalnemu zakaznikovi. Nemusime sa preto tvarit, ze u VW Group s tym nemaju problem. Pokial by sa tu rozbehla vwpolicia.sk a menovanie kvality niektorych servisov, reakcia by bola zrejme rovnaka. Je to presne tak ako to bolo napisane v diskusii, automobilky nechcu davat historiu lebo je super mat tu dovezene stovky vrakov zo zahranicia...a to sa ich veru denne kolko dovezie do nasich bazarov. Zatial co som sa stretol, tak Mercedes je voci VIN historii dost pozitivne orientovany voci zakaznikovi. Podla ich technika, ktory mi preveroval pri kupe jazdeneho mercedesu VIN je to kvoli tomu, aby im meno neposkodzovali "super" dovozy od dochodcov s "poctivymi" serv. knizkami. Tuto diskusiu by sme ale mohli rozvijat v inej teme a toto venovat iba O3. Odporucam: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012100704 . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Prosinec 30, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2012 Cjoctavian: toto jsou testovací muly od VW. SPZtky mají zpravidla BS-KO xx. V okolí Vlkohradu jich je hodně, sám občas taky něco takového projíždím... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bojler Odesláno Prosinec 30, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2012 No nemyslím si, že takové období tu někdy bylo, aby škodovka dostávala jako první techniku koncernu. I první Superb coby stará platforma dostal bixenony před Passatem. První Fabia přišla na trh s novou platformou dva roky před Polem. Volitelná výbava včetně xenonů a dalších prvků dnes nedostupných. První novodobá generace Octavie přišla také rok před Golfem, snad s výjimkou šestiválce měla skoro totožné možnosti výbavy. S druhou generací Octavie se už čekalo na představení Golfu, nové prvky přidávané do Golfu v průběhu výroby už prakticky nedostávala. Roomster a Fabia nedostaly ani mírně upravený rozchod, což je jeden z mála rozdílů mezi PQ24 (PQ25 kurz) a PQ25. Superb už jezdí na podvozku Octavie 4x4 a ne Passatu. Vzhled interieru Yetiho je asi subjektivní záležitostí, materiály ale daleko za OII, Golfem nebo Tiguanem. Neříkám, jestli je pozicování Škody dobře nebo špatně. Promo období ale už skončilo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Prosinec 30, 2012 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2012 Cjoctavian: toto jsou testovací muly od VW. SPZtky mají zpravidla BS-KO xx. V okolí Vlkohradu jich je hodně, sám občas taky něco takového projíždím... aby to nakoniec nebola A3 sedan :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Prosinec 31, 2012 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2012 dalsi oficialny obrazok :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 31, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2012 Mňa by vcelku zaujímalo, čo v tých mulách testujú... Bojler ale správne podotkol, že zmena resp zlom prišiel s Yetim. Síce to nebolo tak markatné, ako u CG, R a teraz OIII, ale proste bolo poznať, že aj keď sa to auto na to hrá, tak zďaleka nie je na úrovni OII. Niki: Myslím, že skladanie výbavy podľa požiadavky má význam. Stačí sa pozrieť aj na ten Ford na ich normálny cenník a nie akciové modely - tam sú tiež tie ceny úplne inde a príplatky sú šialené. Logicky je ale pre automobilku výhodnejšie sekať presné výbavy na sklad a predávať zo skladu, ako čakať siahodlhé týždne či mesiace a na vyrobenie konkrétne nakonfigurovaného auta. Ešte naposledy ku Kuge - nerovnosti tlmí OK, ale stopu nedrží vôbec. Rovnaký problém bol aj s predvádzačkou a takisto aj autom, čo sme mali pred kúpou požíčané na víkend. Vtedy argumentovali tým, že to bolo nevhodnými zimnými gumami. Kvalitné materiály som ja nikde nevidel, plasty sú tvrdé, "kožený" volant je rovnakej "kvality", ako ten v CG, látka na sedadlách niečo ako montérkovina v FII Classic. Áno, tónované sklá sú sériovo, ale projektory nie sú ani za príplatok - jedine xenóny. Pre naozaj relevantné info o Fordoch a hlavne Kuge odporúčam UK Ford fórum, tam sa človek dozvie naozaj zaujímavé veci a hlavne pravdivé skúsenosti a nie len samú chválu ľudí po pár dňoch vlastnenia! cj: Zaujímalo by ma, odkiaľ tie oficiálne obrázky chodia. Na media serveri ani na portáli dokopy nič nie je, resp okrem tých starých už známych nepribudlo nič. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Prosinec 31, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2012 160R: Ta poslední fotka je z media portálu. https://media.skoda-auto.com/cs/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=516 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 31, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2012 Dix: Aha, ja som pozeral sem https://mediaportal.skoda-auto.com/default.aspx a tu naozaj dokopy nic nie je... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Leden 1, 2013 Autor Sdílet Odesláno Leden 1, 2013 Zrovna včera som sa bavil s kamarátom a zhodli sme sa, že z OIII vôbec nie sme paf. Keď prišla OII, povedal som si, že to auto proste musím mať a vedel som, že to auto proste raz budem mať! Teraz, keď prišla OIII, tak ten pocit zatiaľ nemám Som rád, že aktuálne nemusím riešiť kúpu auta, pretože asi by som naozaj skončil niekde u konkurencie Škoda vždy ponúkala niečo viac, ale aktuálne sa vďaka R a OIII zaradila niekam k šedému priemeru - proste je to už len auto, približovadlo na presun z bodu A do bodu B. Mohol by si prosim nejak konkretnejsie rozpisat tuto myslienku... povedzme, ze sa do buducna rozhodujem medzi G7 a O3 ;) BTW: mam pocit, ze mediaportal je uz nejaky umrtveny, alebo maximalne sluzi Indom a Cinanom - teraz je to ako pise Dix na media.skoda... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 2, 2013 Sdílet Odesláno Leden 2, 2013 Teď nevím jakou Kugu hodnotíš, ale myslím, že ne úplně tu novou, takže ano interiér a řazení je ok, ale VW koncern je lepší v tom interiéru, palubka Kugy je pěkná a z dobrých trvanlivých materiálů, ale pokud se podívám na plasty sedaček a různých detailů v zákoutí (které ovšem nejsou vidět na první pohled), tak tam je vw o dost lepší, ikdyž u mého G6 to už neplatí, tam šli i v těchto detailech dolů, nevím jak G7, tu jsem ještě detailně nestudoval. Naproti tomu provedení dveří u Kugy je zase daleko hezčí než plastové madlo na dveřích OII .... Jízdní vlastnosti? Mám C-maxe a jeho podvozek je lépe naladěn než podvozek G6, není to taková uskákaná koza jako Golf a drobné příčné nerovnosti filtruje podstatně lépe, v zatáčkách se chovají obě auta stejně pevně. Hodnotím podle mého C-maxe, který má palubku shodnou s Kugou, podvozek nevím, ale tuším že taky v případě dvoukolky. Co je ale na Fordech (nebo spíš bylo?) horší, to je zpracování různých zakrytých míst, která nejsou vidět, tam byla například vždycky škodovka lepší a to už od Fábie, bohužel připohledu zespodu na můj Golf 6 se situace vyrovnala, VW už není co bývalo, konkrétně třeba nástřik spodku tou vrapatou sračkou, OII i F po celé ploše spodku, C-max pouze částečně, u Fordu dříve začnou reznout prvky náprav - plechová ramena atd..., což u OII i F není vidět vůbec, jenže na oplátku u mého G6 reznou už po roce, Asi si nevybereme, ale pravda je, že Ford umí lepší cenovku u vybavenějších aut a u určitých modelů, třeba Fiesta byla drahá jako prase proti Fábii, když jsem sháněl auto pro tátu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hurikan88 Odesláno Leden 2, 2013 Sdílet Odesláno Leden 2, 2013 Proč v žádném modelu od VW nevidím 1.8TSI? Jen u Audi je tam nějaká 1.8 s 125kw... P.S. Tak A3 má 132kw.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 2, 2013 Sdílet Odesláno Leden 2, 2013 protože 1,8 tsi je z dílny Audi, VW má 1,4 tsi benzíny, asi odlišnost podle prémiovosti 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 OIII od 2.2.2013 u prodejců. B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 http://auto.idnes.cz/cena-nove-skody-octavia-0vl-/automoto.aspx?c=A130103_124310_automoto_fdv 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenaal Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 Foto dnes na Strahově 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 To je rapid v nejvyssi vybave ne? ;) Ach jo, ach jo... zadek bez prolisu supr, jinak porad nevim... a vcil do me :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bojler Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 "Nová octavia naučí dealery také novou strukturu ceníku, ve které budou hrát významnou roli takzvané pakety příplatkové výbavy." Su zvědavý, jestli se vyplatí seskládat si z nižšího stupně požadovanou výbavu. Tak to často dopadalo u současné Octavie Elegance, která byla v rámci ECZ zlevněná výrazně míň než Ambition a ještě byla nedostupná u některých motorizací. O cenové úrovni vypovídá něco Superb Active Drive Plus - po rozšíření výbavy od 549 900Kč už i včetně xenonů a dalších věcí.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TOMCAT Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 Ten prelis na kufru ako keby niekto do nej nabúral. A tie kolesá sú otrasné. Ináč sa celkom dá. Uvidíme. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hurikan88 Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 Moc hezké, zítra pojedu okolo tak snad tam ještě bude stát :lool: Jediná výčitka za mě je ta přední maska, nějak nemůžu přijít na chuť ale už jí uvidím naživo tak mi spadne huba 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 Německý AutoBild ve svém novém čísle 01/2013 poprvé proti sobě postavil Golfa 7 a Octavii III. Jakmile se mi ten výtisk dostane do ruky, tak to sem zájemcům naskenuju a umístím ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 "Nová octavia naučí dealery také novou strukturu ceníku, ve které budou hrát významnou roli takzvané pakety příplatkové výbavy." Su zvědavý, jestli se vyplatí seskládat si z nižšího stupně požadovanou výbavu. Tak to často dopadalo u současné Octavie Elegance, která byla v rámci ECZ zlevněná výrazně míň než Ambition a ještě byla nedostupná u některých motorizací. O cenové úrovni vypovídá něco Superb Active Drive Plus - po rozšíření výbavy od 549 900Kč už i včetně xenonů a dalších věcí.. taky ten SII drive s pakety plus má velmi přijatelné ceny, narozdíl od Rapida. A platí, že SII active drive plus je vybavenější než Rapid elegance extraplus. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 4, 2013 Sdílet Odesláno Leden 4, 2013 Tak on se taky očekává face-lift SII, takže je celkem běžné, že dosluhující model jde s cenou dolů 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.