Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

tak mám za sebou dneska cca 100km.... a abych byl upřímný, těším se do mojí........

ještě zítra si užiju vůně nového auta a .............. možná kdyby byla lepší výbava, víc koníků, dsg, tak budu vrace nerad, ale takhle mi to nevadí.....

 

-osvětlění interiéru nic moc, pouze budíky hezký, zbytek :(

-aerodinamický hluk jsem nepostřehl jak tu psal myslím michal

-při přejetí nerovností jde opravdu od zadní nápravy hluk - duté rány, které se ozývají interiérem

-kliky jsou větší než obvykle, ale asi jde o zvyk

-zavření dveří opravdu plechové

-při otevírání kufru je třeba vynaložit větší sílu než nyní u combi - nestačí jedním prstem pomoci víku, takže zajebaná celá ruka :wallbash:

-páčky pod volantem (blinkry, stěrače) mají hrany a při zapínání blinkrů nebo stěračů to není tak příjemné....

-zapínání a vypínání dálkových je jinak než u OII - páčka je stále ve stejné pozici, dopředu se zapnou a páčka se vrátí tam kde byla, u OII zůstala kousek vepředu. není to tak čitelné, že se zapla nebo vypla dálková světla, samozřejmě to jde vidět na tom jak svítí

-líbí se mi blinkr ve zpětném zrcátku, je hezky vidět že bliká (má tam takovou kostičku i do vnitřní strany zrcátka, přes kterou bliká blinkr)

-na první pohled opravdu více místa než v OII

-start/stop si fungoval jak chtěl, jednou ano, jednou ne....

Odkaz ke komentáři

Presne tak, ja jsem ten hluk myslel v porovnani s tim, jak pisou novinari, ze je to tizsi nez O2 a obecne tiche auto. Tak oproti O2 ten hluk byl stejny, pro me zadne zlepseni a pak ten vysmech s bmw 530xd.

 

Jinak koukam, ze stejne pocity jako ja s Tomem. Viko kufru mi prislo taky hodne tezke, ale zase ma mnohem hezci zvuk pri zavreni nez O2. Je to spis jako sedan uz.

Odkaz ke komentáři

1,6tdi jj, OII mi přijde méně hlučnjší a od motoru jsem čekal větší kultivovanost, možná to je tím že ještě není zajetý, nevím....

ještě se mi líbí tempomat s digi ukazatelem rychlosti a kolečko jak v lednici na klimatizaci v přihrádce :palec:

kaslíček místo popelníku je hezky velkej,vejde se mi tam v klidu peněženka, sice byla prázdná :D ale i tak, ale je hůř přístupný

Odkaz ke komentáři

Jedna jóbovka hneď z kraja - od 5.3. končia bezpríplatkové farby :o Za základné farby sa bude priplácať 144 €... Vraj pokyn vyšiel priamo zo ŠAMB a platí pre všetky trhy a modely.

tomu nevěřím, podle mého by bylo klamáním spotřebitele, pokud by základní cena vozu nezahrnovala lak. A to mám pocit zakazuje legislativa EU ...

Jinými slovy, minimálně jedna barva by měla vždy zůstat bez příplatku

 

dotaz: jak je řešeno u OIII v naftě dotankování z kanystru poslední záchrany? U forda je v rezervě záložní "trychtýř", kterým lze do hrdla s patentní ochranou proti načerpání benzínu dotankovat (strčí se do hrdla, do trychtýře (hadice) pak lze nasadit koncovku kanystru ...

Odkaz ke komentáři

Dnes som videl to nacvicovanie priprav v autosalonoch, kde umiestnovali pozadie a cele natocenie auta podla marketingoveho manualu. Je mi luto tych predajcov, ze musia splnat takeho hovadiny, kedze v niektorych salonoch to nezodpoveda rozmiestneniu interieru a skor to sposobi tragediu pre potencionalneho klienta. Pokial by boli postavene vsetky predajne rovnako, tak potom by sa to urcite dalo.

 

Kto isiel s O3 nad 170-180km/h tak urcite zaznamenal ovela vyssi hluk ako v O2. :)

Odkaz ke komentáři

Dobrý den,

nejdříve trochu OT, poprosil bych pana Jar_du jestli by mě nepopsal jeho názor na rozdíl u tolik diskutovaných materiálů u OIII mezi GVI a GVII nebo i GV a GVII, jak se Vám bude chtít.

 

OK, sepíšu to, ale navečer, až budu mít více času ..... aby to mělo hlavu i patu :D

 

 

 

 

docela mě ale překvapuje, že tu nikdo nekomentuje, resp. netestoval různé asistenční systémy. To je vlastně to, co přináší Octavie nově do programu škodovky...

přesně jak píšou kluci, v OIII na salonech nejsou, ale dají se vyzkoušet v jiných koncernových autech,

 

 

Za mě můžu říct, že adaptivní tempomat mě vyděsil, jedete s nastavenou rychlostí a nastavenou vzdáleností, necháváte si tedy mezeru na dálnici tak cca 60 metrů, klíde , pohoda . jenže předjelo mě auto a lup do mezery, v tu chvíli jde tempomat docela fest na brzdy, aby zachoval nastavenou vzdálenost, jasně logické, ale vten moment nečekané a tudíž nevíte vteřinu co se děje, asi jako kdyby vám spolujezdec přišlápl brzdu.. Nepříjemná vlastnost, to auto v tý mezeře jede stejně jako vy, takže do něj člověk nenarazí, ale požadavek na vzdálenost ...... Bohužel, to že po předjetí se ostatní řidiči zařazují skoro těsně před můj čumák je časté, celkem pravidelně se to děje, když za tím kdo předjíždí, jede ještě někdo rychlejší a ten mu chce rychle uhnout - bohužel před váš čumák.

 

Za chvíli Vás to přestane bavit a ACC jde do OFF.

 

 

 

 

Asistent jízdy v pruzích, no tady to otravuje v tom smyslu, že ho člověk musí vypínat a zapínat, na dálnici asi ok, má bránit vyjetí z průhu při usnutí, sám vím, že usnutí předchází půl až třičtvrtě hodinový boj řidiče, kdy poposedá, přemlouvá oči atd .... a kdo tohle nerespektuje, tak by mu měl dát asistent spíš facku ..... ale zpět, pokud člověk sjede z dálnice, tak musí pamatovat a vypnout to, protože následně na okresce či stítní silnici může zažít šok, kdy chce střihnout zatáčku lehce přes čáru nebo pži krajnici a tenhle asistent to nechápe, najednou mírný protiodpor do volantu, někoho to může rozhodit a vyhodit ze stopy ..... takže vyzkoušet, aby jste nebyli překvapeni, že auto tak úplně neposlouchá.

 

Třeba jsem někde dělal chybu v nastavení, nevím

 

Start - stop, nevím jak u OIII, ale je otravné, že nejde vypnout natvrdo napořád, je tam sice tlačítko, na vypnutí, ale po odstavení auta - zhasnutí motoru klíčkem, se to znovu aktivuje, takže se znovu musí po nastartování klíčkem deaktivovat, otravné .... ale to asi vyřeší deaktivace diagnostikou

 

Nevím jak park asistent u OIII, ale u koncernového VW jsou při zastavení auta (na křižovatce, na přechodu apod) automaticky aktivní přední senzory, což by až tak nevadilo (dobrý při zajíždění do garáže), ale otravný, když chumelí a na předek se nalepí taková ta sněžná vrstva, první zastavení a jekot parkáčů, taky to nejde vypnout, takže asi opět diagnostika .....

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Dnes jsem se byl svést.

Prodejce mi taky říkal,že by chtěli auto se všemi systémy,aby to mohli předvést zákazníkovi,ale takové nedostanou.

 

Jezdil jsem v 1,6Tdi Ambiente plus (takové auto má asi většina prodejců jako předváděcí).

Jel jsem po dost rozbité okrsce a nějaké zásadní bouchání od zadní nápravy,jsem nezaznamenal.

Jízda byla příjemná.Motor velice tichý a kultivovaný.

Prostor vevnitř je vetší než v OII.Nelíbil se mi tapec dveří.Je to ošklivej tvrdej plast. :wallbash:

Dveře celkově jsou nějaké nedotažené.Šli špatně otevřít i zavřít.

Auto je to pěkný,ale chtělo by to doladit.Asi si nechali prostor pro zlepšení na facelift :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

problém dveří se bude řešit ;)

 

docela mě ale překvapuje, že tu nikdo nekomentuje, resp. netestoval různé asistenční systémy. To je vlastně to, co přináší Octavie nově do programu škodovky...

 

 

Takže budou upravené od příštího modelového roku ? Většina je Ambition nebo Elegance Plus,kde ty systémy nejsou.

Odkaz ke komentáři

ajif: tak pokud chceš vyhřívané sklo, tak musíš objednat následující:

 

- buď vyhřívaná přední nebo všechna sedadla

 

a

 

- vnitřní zpětné zrcátko se senzorem nebo se senzorem a autom.stmíváním (to nutí Climatronic nebo Light assistant)

 

nebo

 

- Light assistant (dáš tam to zrcátko za 0,- nebo s autom.stmíváním za 1000,-)

 

nebo

 

- Traveller assistant (to už jsme v jiné cenové hladině :) )

 

Takže nejlevnější varianta ohledně vyhřívaného čelního skla je k Ambitionu dokoupit paket Plus (kde jsou vyhřívaná přední sedadla), Light assistant a k tomu za 0,- to zrcátko se senzorem.

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

Dnes sme si boli "vyskúšať" novú OIII spolu s manželkou. Nebudem tu písať veľa len stručne. Tu je OIII s ktorou sme sa boli previesť. http://www.cameacar.sk/skodanew/pouzivane-vozidla/detail?car_id=309

Viezli sme sa asi cca 5 km po meste takže piaty a šiesty stupeň som ani nezaradil. Bol som zvedavý na zadnú nápravu či bude búchať.Priznám sa,že za tú kratku dobu som nič nepočul a pán zo škodovky ma presviedčal že ani keby som išiel po dierach tak by som nič nepočul čo si myslím je blbosť. Čo ma prekvapilo bol zvuk motora. By som povedal ze moja OII je tiez dieslak ale ten zvuk neni taky otravny ako u toho 2.0 tdi. Bol taky dunivý že až mi to prekážalo. Ináč postreh mojej manželky ktorá je absolutny laik do aut a povedala, ze ju OIII vôbec neohromila ako kazdy rozprava a tesila sa naspat do nasho auticka. Prekvapilo ju vela zle spracovanych dielov oproti nasej atd. Pacilo sa jej akurat z vonku a tá vôna noveho auta hehe. Ale radsej by kupila bud Rapida alebo starú OII alebo Superb. Posledna veta, prekvapilo ma aký trápny kryt dali na baterku. Je to nejaky papier ci co vystuzeny penou. Otras. Takze ja by som do OIII zatial nesiel. Uvidim aky bude Scout a RS.

post-241-0-83559200-1362150106_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Dobrý den,

nejdříve trochu OT, poprosil bych pana Jar_du jestli by mě nepopsal jeho názor na rozdíl u tolik diskutovaných materiálů u OIII mezi GVI a GVII nebo i GV a GVII, jak se Vám bude chtít.

Tak tedy,

 

zatím nebudu hodnotit vzhled jednotlivých palubních desek jehož líbivost je věcí každého, to až nakonec.

 

 

Vnitřním prostorem na místě předních sedadlech je celkem jedno, jestli člověk sedí v O2, O3, G6 nebo G7, sedačky plus mínus stejné.

 

Ve všech autech jsem seděl vždy tak, jak jsem zvyklý já, nepatřím k těm, kteří mají sedačku vzadu a opěradlo skloněné a při řízení leží.

 

Posez mám tak jak má být, tedy pravý úhel mezi osou páteře a oso stehen, volant nadoraz nahoře a maximálně zasunutý, sedačka výškově tak, aby nad mojí hlavou bylo na pěst ruky místa ke stropu, hrudník cca 30-35 cm od bagu volantu.

 

U O2, G6 i G7 se dají nohy roztáhnout stejně, u O3 více, směrem ke středovému panelu

 

U O2,G6 i G7 se pravá noha opírá o bok středového panelu, v místě pod kolenem, víceméně přijatelně velkou plochou, tak aby opírání netlačilo, u G6 i G7 je tato plocha více přizpůsobená noze a je delší, u O2 o fous méně. O2 má tuto plochu z měkčeného plastu, G6 z pogumovaného a G7 z tvrdého plastu - nevadí, netlačí.

 

U O3 se noha opírá o spodní "roh" středového panelu, bohužel výše než u O2,G6 a G7, takže přesně v jamce kolena, tento "roh" je z měkčeného plastu, ale noha se o něj opírá v malé ploše, v podstatě jen v jednom bodě a to tlačí, je to nepříjemné, takže jediné řešení je posunutí sedačky dozadu a snaha dostat koleno pod tento "roh", ale to zase sedím jinak než chci já

 

Loketní opěrky mezi sedadly jsou stejný, ty ve dveřích už jiné, O2,G6 i G7 mají látkové čalounění vodorovné plochy a také boční výplň dveří je čalouněná (v létě neocenitelné), vrchní díl tapecu je měkčený. O3 má vrchní díl a vlastně celý tapec tvrdý a bohužel vodorovná plocha loketní opěrky dveří je koženka (kůže to asi opravdu není), takže v teple opřený loket o tvrdý plast a neprodyšnou loketku nebude nic moc.

 

Madla dveří, nejlépe padnoucí do ruky má G7, pak G6, O2 a O3, obě VW díky oválnému tvaru podélně orientovaného, takže nejlépe padnoucí do ruky, podívejte se na přivřenou pěst, navíc jsou madla pogumovaná. O2 má kulatější madlo, ale materiálově pouze plast, podobně jako O3, kde ja navíc znát ve dlani spojení plastů - sprára. Navíc volně uložená klička otevírání se mi osobně nelíbí

 

Ergonomie a zpracování, tady je to zajímavé:

 

Při mém posezu jsem byl nešťastný z volantu G6, který bych potřeboval mít výše, ale byl už nadoraz, takže řešením bylo instalovat useknutej z GTI, pak už bylo nastupování hračka, u G7 se už poučily a ten má useknutý volant v základu, super. O2 díky vetšímu rozsahu výšky nastavení volantu, není problém, u O3 taky ne. Jak jsem tak několikrát vystupoval a nastupoval opakovaně (málem volali Choholouška), tak jsem postupně odhalil u G7 aO3 jednu odlišnost od O2 a G6, kdy G7 i O3 nemají pod pedály rovnou podlahu, ale je tam pod pedálem brzdy hrb, takže když jsem při nastupování následně přemisťoval pod pedály nohy, tak jsem se zasekl, nevím proč, ale v O3 častěji, G6 i O2 mají hladnou podlahu.

 

Členění palubky je asi nejlepší v G6, kde VW alespoň trochu připustil, že navigace (rádio) patří výše k budíkám (bohužel G7 už nenavázala a navi je opět níže), což je velmi příjemné na sledování navigace nebo listování telefonním seznamem. Dalším plusem G6 je umístění tlačítek oken, pěkně nahoru nad madlo, krásně po ruce a člověk nemusí při otevírání okna šátrat někde dole a za madlem dveří ...., naopak průšvihem ergonomie je zrcadlení stříbrného orámování levého a pravého výdechu ve třetině obou zpětných zrcátek. O2 bez připomínek, všechno jak má být (jen ty navigace dole, ale to je obecné pro celý koncern), O3 není co vytknout mimo hroznýho přístupu do odkládací schránku na středovém tunelu do kterého navíc ještě zasahuje přípojka USB a AUX. O3 lze snad vytknout jen strohost, prostě je ta palubka bez života a nápadu. Naopak u G7 je palubka parádní, natočení stedového panelu k řidiči je efektní, je živá, nápaditá, tak nějak mám dojem, že se otočila situace, kdy strohost a nuda byla u Golfových palubek proti nápadité O2 ve které už O3 nepokračuje.

 

Kvalita zpracování palubky je u O2 i O3 shodná, G7 o fous lepší, naopak G6 má problém s lícováním středového panelu.

 

Obecně mě vadí na koncernu už zmíněné umístění navi "utopeně nízko", dále pak regulace jasu a sklonu světel, kolečka mnohdy nejsou vidět (resp. není vidět nastavený stupeň sklonu), navíc při manipulaci s jasem se pravidelně spletu a šahám na světla. Škoda, že se nepokračovalo v duchu G6 s umístěním ovladčů oken a nahoře umístěnou navigací.

 

Ufffff :D

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

tak fotky krytu sem už dávat nemusím...... mám pár fotek ve fotáku, musím stáhnout a dám je sem.....

jarda vystihl úplně přesně.........

mám za sebou dva dny a cca 200km, zítra ráno v 9 musím vracet a přidávám další poznatky:-)

-byl jsem na wapce a mezi prahem a dveřma je asi větší mezera než u OII, jelikož když meju zasranou OII, tak mám na čistém prahu max. pár kapek čisté vody, u OIII byl celý práh zajebaný špinavou vodou, která se tam nějak dostala....

-kolečko klimatroniku pro nastavování teploty, měl jsem nastaveno na 20st. a chtěl jsem dát na nejvyšší, tak jsem za kolečko vzal a "roztočil", cvaklo spoustykrát, u OII bych měl teplotu na HI, ale tady bylo pouze 21,5....... zkrátka nejde kolečkem otočit fofrem, protože pak nereaguje, musí se pomalu.........

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...