Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

ajif: pokud máš na mysli, zda Ti auto z kopce i brzdí, když máš nastavenou rychlost, tak ano.

mám na mysli, zda O3 disponuje s tempomatem funkcí nastavení max. rychlosti (umí to varovat po překročení nastavené rychlosti na maxíku, to je ale něco jiného) - prostě tempomat buď v režimu udržení nějaké rychlosti bez šlapání na plyn, nebo tempomat v režimu hlídání max. rychlosti, kdy můžeš na plyn šlapat jak chceš a na víc než nastavenou rychlost tě to auto nepustí. S brzdama to myslím ne úplně souvisí v tom G7 ... je možné, že u O3 je toto k dispozici jen s ACA (tedy bude, až bude ACA) ... proto se ptám

Odkaz ke komentáři

kluci, trošku tu motáte jablka s hruškama a bramborama dohromady...

 

Golf 7 je možné vybavit následujícími systémy: adaptivní tempomat ACC (vč. Front Assistu) a dále systémem na omezení rychlosti (někdy uváděno jako omezovač rychlosti či limiter).

Tam se nastaví rychlost (např. 60km/h) a přes tu vás to nepustí ať šlapete na plyn jak chcete. Jedinou výjimkou je použití funkce "kick down" (i u manuálu).

 

Ovládání je možné na volantu, tzn. musí se k tomu objednat multifuknční volant s ovládáním tempomatu, ale i pomocí páčky (ještě jsem neviděl v praxi).

 

packa LIM_G7.jpg

 

VW-Golf-VII-Innenraum-Multifunktionslenkrad-19-fotoshowImageNew-10b56406-647294.jpg

 

Tempomat u Golfu se zapíná horním pravým tlačítkem (0/I) a limiter (omezovač rychlosti) pak spodním pravým tlačítkem (MODE).

 

 

--------------

 

Nová Octavia tímto systémem nedisponuje. Ta má "jen" běžný tempomat a od KT22/13 bude k dispozici i verze adaptivního tempomatu ACA (vč. Front Assistu). Ovládat se bude páčkou vlevo pod volantem (pod ovladačem blinkrů) - tzn. stejné ovládání jako např. VW Passat B7 či Touareg.

 

2013_skoda_octavia_6_1024x768.jpg

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

Michale ja so si to pôvodne aj myslel, ale ako tam Honzo napísal " a přes tu vás to nepustí ať šlapete na plyn jak chcete" ,tak som začal pochybovať:lol:

 

Tam se nastaví rychlost (např. 60km/h) a přes tu vás to nepustí ať šlapete na plyn jak chcete. Jedinou výjimkou je použití funkce "kick down" (i u manuálu).

 

 

Tady jsem to jasně psal ;)

:lol:

 

 

Dix: díky. V katalogu jsem to viděl, ale ještě jsem "s páčkou" nejel. Vždy jen s volantem.

Odkaz ke komentáři

ajif: tak to je fajn, že jsem mohl pomoct ;)

 

Dix: nevím, do cen nevidím. Přes ceny tu jsou povolanější. Ale vzhledem k tomu, že 4x4 škodovka představila před týdnem, tak by měly podle mě být nejpozději před KT22/13, takže asi v dubnu.

 

Ještě jeden takový poznatek k "simply clever" řešením... http://www.skoda-auto.cz/models/nova-octavia-combi/simply-clever

 

bavil jsem se v Ženevě na toto téma s panem Kabaněm a docela se tomu "označení" smál. Říkal, že na většině toho není nic simply a ani clever. Jeho názor - neupozorňovat na standartní věci, které jsou známé a případně je mají i konkurenti - integrovaný "držák" na 1,5l PET láhev, síťky v kufru či háčky na tašky.

 

A co je největší děs, můj názor, tak je ten super odpadkový koš pro dveře. Nahoře plastový dvířka, pod kterými je malý igelitový pytlík (svačinový) a do toho se to má všechno házet. :lol:

Odkaz ke komentáři

Tak dneska jsem prolezl novou Octavii v Ženevě, i verzi combi a celkem se mi líbí. I když teda místo uvnitř není žádná hitparáda. Co ale pro mě bylo veliký zklamání, byl Rapid, kam jsem se s nohama prostě nevešel. A to tu někteří tvrdili, že je v něm skoro stejně mísa jako v OIII

Odkaz ke komentáři

OMG ... vcera to nekdo odrel nez to vratil, takze prej hovno az pristi tyden ! Jinak teda panove sorry, ale kdo z Vas tu psal, ze mel problem rozeznat rapida od octavie, tak by si mel mozna dojit k ocnimu ;) Jinak mne se interier libi, dokonce podle meho hezci nez OII FL, kaslik se zaviral bez problemu, zvuk zavreni dveri sem porovnaval s OII FL a nejakej horsi zvuk pri zavreni sem nepozoroval. Co se tyka toho zadniho plastu okolo sedacek, tak se priznam, protoze sem cetl tu kritiku tady, tak sem si ho hned vsiml, ale za 1.vzadu nejezdim a tak je mi to tak nejak jedno, pri zavrenych dverich to stejne neni videt a za 2.tak hrozne to neni, jen je proste sirsi nez u predchozi generace.

Za me je to auto povedene, az pride kombik, bude to teprv pecka !

Odkaz ke komentáři

K ocnimu urcite nepotrebuju, v autech se vyznam bych rekl velice dobre a prehled o modelech a znackach mam velice rozsahly. Ale stojim si za nazorem, ze kdyz proti tobe pojedou vedle sebe rapid a o3, bude tezko rozeznatelne na prvni pohled, co je co. Pokud by ovsem O3 nemela bixeny s LED dennim, pak je to jednoduche.

 

A ten zvuk dveri je jiny, horsi, plechovy. Je to dokonce i v te rozsahle recenzi, co tu daval odkaz P.T.

Odkaz ke komentáři

K ocnimu urcite nepotrebuju, v autech se vyznam bych rekl velice dobre a prehled o modelech a znackach mam velice rozsahly. Ale stojim si za nazorem, ze kdyz proti tobe pojedou vedle sebe rapid a o3, bude tezko rozeznatelne na prvni pohled, co je co. Pokud by ovsem O3 nemela bixeny s LED dennim, pak je to jednoduche.

 

A ten zvuk dveri je jiny, horsi, plechovy. Je to dokonce i v te rozsahle recenzi, co tu daval odkaz P.T.

 

Nechci se hadat, verim, ze nekdo kdo se o auta nezajima, tak mu pride zepredu rapid a o3 stejne, mne to tezko rozeznatelne teda rozhodne nepride. Ty dvere jak sem psal, neprislo mi to, tim nerikam, ze to tak jini neslysi.

Odkaz ke komentáři

Scouta takto určite nie, vidno, že sú len plasty zkopírované z O2 FL Scout.

O3 Scout bude podstatne hranatejší, hranaté hmlovky, plastové lišty na dverách (z O3 len Scout), kolesá podobné, mohutné ako pri O2 scout.

Dizajnéry údajne O3 Scout stavali na 2x, 1. pokus bol až veľmi hranatý.

Tí, čo ho už vodeli, tvrdia, že O FL Scout je krajši a nový O3 Scout pôsobý menej "offroadovejšie"

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...