Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Není to úplně ze světa škodovek...

 

ale v Německu se bude nabízet nový Golf 7 Variant s motorem 1,2TSi 63kW(85PS) a přetistupňovou přímořazenou převodovkou za cenu 18.950€ (odpovídá zhruba 474.900Kč).

 

vw-golf-7-variant-in-freier-wildbahn.jpg

© Jan Gleitsmann

(více informací např. na http://www.volkswagen.de/de/models/golf-variant/trimlevel_overview.html)

 

Jen pro úplnost:

 

Škoda Octavia Combi s motorem 1,2TSi 63kW(85PS) a stejnou 5°přímořazenou převodovkou ve výbavě Active začíná na ceně 364.900Kč.

Odkaz ke komentáři

Není to úplně ze světa škodovek...

 

ale v Německu se bude nabízet nový Golf 7 Variant s motorem 1,2TSi 63kW(85PS) a přetistupňovou přímořazenou převodovkou za cenu 18.950€ (odpovídá zhruba 474.900Kč).

 

 

Jen pro úplnost:

 

Škoda Octavia Combi s motorem 1,2TSi 63kW(85PS) a stejnou 5°přímořazenou převodovkou ve výbavě Active začíná na ceně 364.900Kč.

ovšem Golf 7 hatch s tím stejným motorem je tam za 16975 euro (přepočtem 425 400 Kč), zatímco u nás je za 349 900 Kč a narozdíl od Německa má v ceně mj. i climatronic a pět dveří (v DE jen climatic a třídveřová karoserie, příplatek za pětidveřovou verzi 900 euro, za climatronic 365 euro). Z toho by vyplývala cena G7 variant na CZ trhu zhruba od 375 000 Kč

 

Octavka snad bude dřív, ale nechci nic zakřiknout.

dík ještě jednou, bude - bude. Nebude - neposeru se :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...