Přejít na obsah

výměna manžety na zadním brzdiči


pistelacek

Doporučené příspěvky

Já to dělal klíčem z flexky. Ve třmenu je drážka pro manžetu, vyšrubuješ pístek a sundáš manžetu. Při montážu jsem nasadil na začátek pístku, pak jsem nasadil manžetu do třmenu, usadil a šruboval. To bylo na Audi 80, tady to bude myslím stejné. Měl jsem rozbraný celý třmen, nevracela se mi ručka, to byla práce, moje nervy :-)

Upraveno uživatelem Pavlus
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Já to dělal klíčem z flexky. Ve třmenu je drážka pro manžetu, vyšrubuješ pístek a sundáš manžetu. Při montážu jsem nasadil na začátek pístku, pak jsem nasadil manžetu do třmenu, usadil a šruboval. To bylo na Audi 80, tady to bude myslím stejné. Měl jsem rozbraný celý třmen, nevracela se mi ručka, to byla práce, moje nervy :-)

mohl bys mi prosim popsat, jak jsi rozebral cely trmen?

dekuji

Odkaz ke komentáři

Ja to delal u audiny a u passatu. Okta ma ten trmen trochu jiny, je tam ovladani rucky ze zadni strany u audiny bylo nahore. Ale vevnitr to bude mozna podobne. Vysrubovat pistek, a ve trmenu by mela byt videt takova klec na segerovce, kteta drzi pruzinu. Odjistit segerovku, vyndat pruzinu, pak to jde cele rozdelat. Je treba mit repas sadu s tesnenima. Nejhorsi je to dat zpatky dohromady. Musis stlacit pruzinu a dat zpet segerovku. Nejlepsi je stolarska sverka s trubkou. Je strasne malo mista, prace pro gynekologa :angry: Opet upozornuji ze takto to bylo na oooo a VW z roku 93. Pisi z mobilu, proto bez hacku a carek.

Upraveno uživatelem Pavlus
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...