Cjoctavian Odesláno Červen 10, 2011 Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 Octavia RS pre sutaz v Boneville Zaujimavy projekt, aj ked nechapem oko mozu brzdy z Greenline vylepsit aerodynamiku :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 10, 2011 Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 Asi jsou navržené právě s ohledem na aerodynamiku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Červen 10, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 klasika - FS III? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 10, 2011 Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 Nevím, nikdy jsem Greenline nezkoumal, ale třeba je tam přidané něco navíc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zabiak Odesláno Červen 10, 2011 Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 A ještě to bude mít pouze přední brzdy. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Červen 10, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 tak vzadu to moze pomoct aerodynamike, pokial nejak zaslepia tie kolesa aj zvnutra, alebo namontuju do nich nejake rotory na odsavanie vzduchu spod auta... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stihacka Odesláno Červen 10, 2011 Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 Mě by spíš zajímalo jakou maximálku bude mít poslední verze zdejšího škodíka, jen aby náhodou nestrčil tenhle projekt do kapsy. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 10, 2011 Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 A ještě to bude mít pouze přední brzdy. :D Budou setrvačností plachtit další dvě míle :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Červen 10, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 nee, podradi a bude brzdit motorom :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 10, 2011 Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 Aby mu nevyskočil kapotou :D Je stejně úžasné, že z toho motoru dostanou 3x tolik kW než je v sérii :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Speeder Odesláno Červen 10, 2011 Sdílet Odesláno Červen 10, 2011 Octavia RS pre sutaz v BonevilleZaujimavy projekt, aj ked nechapem oko mozu brzdy z Greenline vylepsit aerodynamiku :( no to netuším či je kôli aerodynamike, ale v článku je napísané že to bude mať 15" kolesá. a na RSácke brzdy menej než 16" nedostaneš... tak asi preto :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Červen 16, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 16, 2011 Uz sa testuje...a pokial dobre vidim, tak ma aj kridlo aj 18" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 16, 2011 Sdílet Odesláno Červen 16, 2011 Jj, vypadá to na Neptuny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Červen 16, 2011 Sdílet Odesláno Červen 16, 2011 cely clanek a galerka http://auto.sme.sk/c/5939173/najrychlejsia...prve-testy.html zajimavy ze na strankach Reva se nic nepise 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tesna Odesláno Červen 17, 2011 Sdílet Odesláno Červen 17, 2011 Jen takový malý detail – technické parametry, které se médiích uvádějí (výkon, krouťák) spolu vůbec nesedí. Krouťák 450Nm v 6.000 ot. znamená 283kW, alias 385 koní. Totéž v 7.700 ot. je 363kW a 494 PS. Pak logicky usuzuji, že krouťák padá. I kdyby ne, na 450kW při krouťáku 450Nm je potřeba 9550 ot., což je pro turbomotor, vycházející ze série, prostě mimo. Samozřejmě nezpochybňuji, že ten motor ten výkon bude mít, jen údaji z nás někdo dělá blbce. To Mischicka: Možná se pletu, ale nejsilnější sériově prodávaná varianta 2.0 TFSI (Audi S3) má 195kW / 265 PS a ta se dá vcelku jednoduchými a i pro našince nepříliš drahými úpravami vyhnat na 250kW / 340 PS. Získat dalších 200 – 250 PS pro ladiče, kteří řeší výkon a to, aby motor vydržel pár desítek kilometrů, ne stovky tisíc, už není takový problém. Navíc, vodu s metanolem používali už němci ve WWII u svých stíhaček a dávalo to cca. 20% výkonu nahoru. To jsme okolo 300kW ze sériového motoru a při „sériových“ otáčkách. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 18, 2011 Sdílet Odesláno Červen 18, 2011 Já myslím, že jsou i silnější verze - AUDI TTS má 200 kW (kód motoru CDL) a údajně existuje i 210 a 228 kW, takže je to jak píšeš, zas takový problém to není, má-li motor vydržet pár mil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Červen 18, 2011 Sdílet Odesláno Červen 18, 2011 Seat má limitovanú edíciu Leon Cupra R300 s 221kw/300k, štandardne má Cupra spomínaných 195kw/265k. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Arnost6 Odesláno Červen 22, 2011 Sdílet Odesláno Červen 22, 2011 Je tam napsané, že brzdy jsou navržené s ohledem na aerodynamiku, takže asi chápu, že to má tvar kapky, aby proud vzduchu u kol nesnižoval rychlost, ale řekl bych, že to bude mít jen minimální efekt. Ale víte jak to je, když už si to auto vyšperkujete, tak si to tam prostě napíšete, ať se pochlubíte, ale vliv na celkové rychlosti to má podle mě jen minimální. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sonyk02 Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 http://life.ihned.cz/auto/c1-52601090-nejr...62821-2-1227970 Tak už je video. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 Hmmm tak toho bych asi s AEEčkem nedal :D :D Ikdyž i majitelé 1,8T a TDI 81kW by pocítili jistý nedostatek výkonu :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Srpen 18, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2011 njn AEEcko by asi o nejakych tych 20 km/h zaostavalo no :o ! Ale ten brzdný padák by sa stejne hodil :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Srpen 22, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 22, 2011 Pokorenych 367 km/h 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.