Přejít na obsah

Prerusene vodice k teplomeru..


Doporučené příspěvky

takze chlapi...VAG vypisoval skrat... vselijakym skusanim som prisiel na to ktory vodic mam preruseny... hrube vodice idu na palubovku a tenke do RJ motora... jeden z tenkych (hnedomodry) som mal preruseny... vybral som airbox.. pod nim nacal kablovanie... nasiel hnedomodry, premostil k cidlu a chyba uz nevyskakovala ale VAG ukazuje stale teplotu 63,9 stupna aj ked budiky ukazuju inak... zrejme som tam natiahol iny modrohnedy vodic... viete mi poradit kde hladat tieto vodice, resp. kde presne idu a kadial... diky moc...

Odkaz ke komentáři

nikto neodpovedal... musel som riesit sam... vecer som prestudoval elektricku schemu.. dnes nasiel vodice.. idu rovno do RJ motora... takze hned pri RJ som nacal kablovanie, vytiahol modrohnedy a prisiel na to, ze ten nie je preruseny.... preruseny bol druhy, zeleno hnedy... natiahol som nahradu a vsetko funguje ako ma... VAG uz ukazuje normalne teplotu..

Odkaz ke komentáři

mne skrat nevypisuje ale už rok riešim záznam chyby s vadným teplotným čidlom...2x som ho vymenil a stále to nechce zmiznúť. Skrat mi síce VAG nevypisuje, ale predpokladám, že to bude káblom. Kde môžem vo VAG skontrolovať teplotu ktorá ide do RJ? (na budíkoch to ukazuje správne)

 

Ťahal si ten nový drát mimo zväzku alebo si ten zväzok rozobral a spravil po poriadku?

Odkaz ke komentáři

ked das merane hodnoty motora... tak tusim v skupinach 002 a 003 posledne pole...... no presne tu chyby vypisovalo aj mne... len tym ze mam cesky vag, tak je to tam asi kadejako prelozene... ze skrat na plus/ chybne cidlo.... natiahol som to mimo zvezku, ale tak ze tam je poriadok... na kazdych 10 cm som to stiahol dokopy izolackou... zvazok je tazko rozobrat, lebo je obmotany takou textilnou paskou.. a davat to potom naspet by bola riadny piplacka..

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...