Sentinel Odesláno Srpen 2, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2009 Zdravím jelikož plánuju si svoji octu nechat co vydrží resp. aby dojezdila tak by mě zajímalo, zda jste na svoji udělali nějaký úpravy motorově na zvýšení výkonu. Čím déle s ní jezdim tim mi přijde línější Jasně že z tohohle motoru nejde dělat zázraky, ale tak pojdme pokecat o něčem co by tomu mohlo pomoct. Případně fotky, ceny atd atd- Chipem to asi nejde nebo možná jo, ale nepatrně a navíc jsou u toho dost pochybnosti. Takže co všechno by šlo proto udělat? Samozřejmě bezpečně- na zachování životnosti motoru. Všechno možný vejfuky, sání, turba ;) cokoliv :) Já zatím jen přived studenej vzduch z tahokovu obyčejnou ohebou rourou a můžu říct, že to celkem pomohlo....zvláště při vyžší rychlosti a navíc už dosáhnu maximálky to předtim ne. Snad si tu nebudu psát sám no :( jako moc se v tom neorientuju proto tohle téma a třeba to pomůže i dalšim lidem co se pak 100x zeptaj jestli tohle jde nebo nejde u 75kw. Samozřejmě to platí pro 74. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Srpen 6, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 Chip podle prodejců udělá asi 10 % výkonu navíc. Sám ho nemám, ale uvažoval jsem o tom. Ale prý to navýšení funguje jen u spodního rozsahu otáček, pak to prý už nemá takový účinek, což je na nic, když jezdíš po dálnici. :-) Chtěl jsem se zepta, jestli sem nedáš fotečku jak to tvé přivedení luftu do motoru vypadá. další věc co pomáhá je rezonátor místo katalyzátoru, ale to neprochází u STK. Variantou je děravý výfuk :-) Já třeba ještě zvyšuju výkon motoru tím, že jezdím na 100 OMV Carrera. Můžu řict, že je to znát, a když jsem tam dal omylem 95 zpátky, tak ten motor pěkně kuckal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Srpen 6, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 (upraveno) To jsem rád že sem nepíšu jenom já do sekce 74/75kw . No pokud to chip posune jenom níž tak je to k ničemu Tu carreru bych moch zkusit i když mi je líto dávat víc za už tak drahej benzín ;) Stejně to asi neni poznat po první celý nádrži co? Můj cíl je aby to všechno prošlo STK zatim nemám známýho tak to ani jinak nejde :) někdo tvrdí, že odstraněné středního tlumiče přidá jak na zvuku tak na výkonu, ale zas někdo že to akorát zvýší spotřebu a dost výkon tak nevim nemá to tak někdo? Tady je ta roura :) blbě se to fotí tak snad ti to přiblížim. Upraveno Srpen 6, 2009 uživatelem Sentinel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Srpen 6, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 u 1,6 to ztezka pujde. Nejde udelat zazrak. Naprve prived cerstvy a pokud mozno hladnejsi vzduh do sani (pokud mozno s co nejmene ohybek a zakrut), a to z materialu ktery udrzy ten chladny vzduh. SPortovny filter urcite pomuze al jen malo. Doporucuji jenom sportovni vlozku do original skodovackeho telesa filtru, akorat odstranit z nej ty drobne zalisky. Negde jsem slisel ze 1,6-tka ma tovarne perfektne udelane sani a ze pro dalsi vykon neni treba udelat nic krom vymene filtru. Pak muzes vylestit sani, saci a vyfukove kanaly v hlave valcu, montaz sport.ladenich svodu uricte da hodne, ale pak zalezi na tom jak ty to udelaji aby to nebylo hlucne jako zavodni auto. Pak sleduje demontaz stredniho dilu vifuku, pokud mozno katalizatoru a na konci samotny ladeni vifuk. Ten vyfuk Layting co tet mas, spise kvuli tem 4 koncovkam moc neprida, chtelo by to vypocitat presne co motor potrebuje. Do motoru jeste muzes nacpat sport.svicki, zlepsi to trochu hod motoru a pomuze pri visich otackah (bude lepe spalovat benzin). Pak uz zustava samotny chip (u kterecho pokud je udelan profikem, nemusim mit starost ze Ty auto nedojede). npr. u SportMotoru zvisuji vikon Tvicho motoru na 115ks coz urco lze poznat za jizdy - hlavne pri nizsih otackah. Jeste lepsi je "chip na miru" ktery v sobe bude myt vsehni pred tim udelane modifikace - tim dostanes vice koniku ale je trochu drazsi. To je vsehno co bych na Tvem miste udelal, a aby to nemnelo vliv na zivotnost motoru. Odhad je zhruba 125-130ks a takovych 155-160Nm, coz su sluzne hodnoty na 1,6-ku. Cena? hm, samotnej chip cca 5-10.000kc, komplet vyfuk s ladenimy svody cca 10-20.000kc, filtr cca 2000 kc, svicky 1500kc, lesteni hlavy cca 1000kc. Ja osobne bych radsy udelal neake modifikace na podvozku (z RS-ka), vzadu kotouce a vpredu vetsy (treba z RS-ka), predni a zadni seleny od modelu Golf R32 nebo Seat Leon Cupra, silnejsi stabilizator z Leonu V6 Cupra, pro lepsi pocit z rizeni ridici tyc z modelu Golf R32. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Srpen 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 (upraveno) Paráda díky moc tak jako kdyby to šlo z těch 100koní na těch 120-130 tak to by bylo dost znát.to Máš 20% - 30 % což je docela dobrý u takhle slabšího motoru. Neměl by jsi třeba odkazy kde se soustředěj na škodovky nebo ti to udělal kdekoliv kde to dělaj? Až na ten vejfuk to neni taková pálka. Ten chip na míru si nějak nedokážu představit když většina tvrdí, že to u týhle motorizace nejde Pokud auto posadíš níž tak bude líp sedět a mělo by mít i menší odpor ne?jenže zas ty naše velký patniky a silnice ;) z toho rs by to šlo ale nad tím jsem taky uvažoval. Pak jsem ještě slyšel se bavit mechaniky u kámošový octy (je to teda u 74kw) o turbu :) ale to je asi jiná to bych chtělo asi daleko víc věcí překopat kdyby tam chtěl dát T z 1.8 octy. Upraveno Srpen 7, 2009 uživatelem Sentinel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 To jsem rád že sem nepíšu jenom já do sekce 74/75kw .No pokud to chip posune jenom níž tak je to k ničemu Tu carreru bych moch zkusit i když mi je líto dávat víc za už tak drahej benzín ;) Stejně to asi neni poznat po první celý nádrži co? Můj cíl je aby to všechno prošlo STK zatim nemám známýho tak to ani jinak nejde :) někdo tvrdí, že odstraněné středního tlumiče přidá jak na zvuku tak na výkonu, ale zas někdo že to akorát zvýší spotřebu a dost výkon tak nevim nemá to tak někdo? Tady je ta roura :) blbě se to fotí tak snad ti to přiblížim. No to jsem pochopil, jak to zhruba je, ale nevim kam to mas napojeny. Co se tyka Carrery, tak to je poznat hned, protouze ten benal ma jine vlastnosti pri spalovani. Samozrejme to ma i trochu narust potom po vycisteni motoru, ale to je nepatrne. A hlavne kdyz mas tezkou nohu na plynu tak to poznas na spotrebe. Celkem svizne se to rozjizdi i za 16, 20 a 25. coz s 95 nemas sanci dosahnout. S tim je to tak za 35 a jeste je to zdechle. Samozrejme nesmis cekat zazraky, ale je to poznat. Kolikrat se muzu pri rozjezdu srovnat i s 2 litrem. Satci jen dobre radit.. na silnejsi to nema a nikdy mit nebude. Trilitr ti da na prdel vzdycky :-). A za sebe muzu rict, ze se mi Carrera 100 vyplaci. Je drazsi, ale cestu co jezdim kazdy tyden, tj. Zlín - Sedlčany (asi 325 km, děkám na jednu nádrž tm i zpět, což se mi s 95 nikdy nepodařilo. To jsem jezdil za nadrz a asi tak 2 - 3 litry navic. (mozna i neco vic) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Paráda díky moc tak jako kdyby to šlo z těch 100koní na těch 120-130 tak to by bylo dost znát.to Máš 20% - 30 % což je docela dobrý u takhle slabšího motoru. Neměl by jsi třeba odkazy kde se soustředěj na škodovky nebo ti to udělal kdekoliv kde to dělaj? Až na ten vejfuk to neni taková pálka. Ten chip na míru si nějak nedokážu představit když většina tvrdí, že to u týhle motorizace nejde Pokud auto posadíš níž tak bude líp sedět a mělo by mít i menší odpor ne?jenže zas ty naše velký patniky a silnice ;) z toho rs by to šlo ale nad tím jsem taky uvažoval. Pak jsem ještě slyšel se bavit mechaniky u kámošový octy (je to teda u 74kw) o turbu :) ale to je asi jiná to bych chtělo asi daleko víc věcí překopat kdyby tam chtěl dát T z 1.8 octy. Na turbo z 1,8 pozor. nemám osobní zkušenost, ale dost se to sere. kámoš má origo 1,8 a není sám kdo na tuto motorizaci nadává. to jen tak pro upřesnění. Mně by se hodně líbil 6q nqa dáklnice. aby toauto nehnalo na těch vysokých otáčkách. psal jsem to už jako jedno téma. Možná že by to šlo to tam dát z O II ale nemám kámoše co by se tím zaobírali a v normálním servisu když na ně s něčím takovým příjdeš, tak akorát ohrnují nos. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Srpen 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 (upraveno) Jojo to téma jsem zrovna pročítal na ten 6gang. Tuším že při 150/km tam je snad 4500-5000 otáček co?Jo to už řve a má vysoký otáčky ta 6 by to posunula to určitě ale jestli se to za ty prachy vyplatí a zaplatí. S tim turbem....to jsem jen slyšel tak jsem to sem napsal já zatim neslyšel že se sere pokavat se k tomu chováš slušně tak by ti snad hned tak odejít nemělo. Táta na jednom najel zatím 168tis a furt drží. Jen mě tak teoreticky a finančně zajímalo co by to obnášelo ;) finance bych na to stejně neměl, ale snít můžu dál :) mě jen zajímalo jestli je to tak vekej rozdíl a těžký u 1.6 a 1.8. jasný jiný svody parohy a tak. Tak já tu carreru zkusim. A co šel víííí paver 100oktanovku? ten jsi nezkoušel? Tu hadici jsem napojil na tu výpust z airboxu jak koučí za levym přednim světle....zbytek omotal páskou ale prej neni špatný zksuit tam nechat mezeru aby si to bralo vzduch pokavat by ho to mělo málo. Ale ten vzduch by tam ted měl jit pod tlakem z nárazniku takže by ho měl mít motor dost a studenej. Jenom jsem musel ohnout klakson abych ji tam dostal. A asi 2 je ohnuta. Já zatim jezdim na tu 95 a najel jsem na nádrže vždycky mezi 740-850km což taky neni špatný. Upraveno Srpen 7, 2009 uživatelem Sentinel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 u 1,6 to ztezka pujde. Nejde udelat zazrak. Naprve prived cerstvy a pokud mozno hladnejsi vzduh do sani (pokud mozno s co nejmene ohybek a zakrut), a to z materialu ktery udrzy ten chladny vzduh. SPortovny filter urcite pomuze al jen malo. Doporucuji jenom sportovni vlozku do original skodovackeho telesa filtru, akorat odstranit z nej ty drobne zalisky. Negde jsem slisel ze 1,6-tka ma tovarne perfektne udelane sani a ze pro dalsi vykon neni treba udelat nic krom vymene filtru. Pak muzes vylestit sani, saci a vyfukove kanaly v hlave valcu, montaz sport.ladenich svodu uricte da hodne, ale pak zalezi na tom jak ty to udelaji aby to nebylo hlucne jako zavodni auto. Pak sleduje demontaz stredniho dilu vifuku, pokud mozno katalizatoru a na konci samotny ladeni vifuk. Ten vyfuk Layting co tet mas, spise kvuli tem 4 koncovkam moc neprida, chtelo by to vypocitat presne co motor potrebuje. Do motoru jeste muzes nacpat sport.svicki, zlepsi to trochu hod motoru a pomuze pri visich otackah (bude lepe spalovat benzin). Pak uz zustava samotny chip (u kterecho pokud je udelan profikem, nemusim mit starost ze Ty auto nedojede). npr. u SportMotoru zvisuji vikon Tvicho motoru na 115ks coz urco lze poznat za jizdy - hlavne pri nizsih otackah. Jeste lepsi je "chip na miru" ktery v sobe bude myt vsehni pred tim udelane modifikace - tim dostanes vice koniku ale je trochu drazsi. To je vsehno co bych na Tvem miste udelal, a aby to nemnelo vliv na zivotnost motoru. Odhad je zhruba 125-130ks a takovych 155-160Nm, coz su sluzne hodnoty na 1,6-ku. Cena? hm, samotnej chip cca 5-10.000kc, komplet vyfuk s ladenimy svody cca 10-20.000kc, filtr cca 2000 kc, svicky 1500kc, lesteni hlavy cca 1000kc. Ja osobne bych radsy udelal neake modifikace na podvozku (z RS-ka), vzadu kotouce a vpredu vetsy (treba z RS-ka), predni a zadni seleny od modelu Golf R32 nebo Seat Leon Cupra, silnejsi stabilizator z Leonu V6 Cupra, pro lepsi pocit z rizeni ridici tyc z modelu Golf R32. Zadni napravu a tlumice s pruzinama jdu tedka menit, tak jsem zvedavy co to udela. Dam to do RS. Zadni napravu mam z 1,9. (2006) tak jsem zvedavy. Nevim jestli ty tzv. sportovni svicky budou mit takovy ucinek, ale nechces rict jakou znacku? A toho filtru taky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Srpen 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Tak filtr možná KqN ten furt každej vychvaluju ale nezdá se mi zas tak dobrej. Svíčky mám už taky čas měnit tak bych je zkusit jednou moch. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 No to jsem pochopil, jak to zhruba je, ale nevim kam to mas napojeny. Co se tyka Carrery, tak to je poznat hned, protouze ten benal ma jine vlastnosti pri spalovani. Samozrejme to ma i trochu narust potom po vycisteni motoru, ale to je nepatrne. A hlavne kdyz mas tezkou nohu na plynu tak to poznas na spotrebe. Celkem svizne se to rozjizdi i za 16, 20 a 25. coz s 95 nemas sanci dosahnout. S tim je to tak za 35 a jeste je to zdechle. Samozrejme nesmis cekat zazraky, ale je to poznat. Kolikrat se muzu pri rozjezdu srovnat i s 2 litrem. Satci jen dobre radit.. na silnejsi to nema a nikdy mit nebude. Trilitr ti da na prdel vzdycky :-). A za sebe muzu rict, ze se mi Carrera 100 vyplaci. Je drazsi, ale cestu co jezdim kazdy tyden, tj. Zlín - Sedlčany (asi 325 km, děkám na jednu nádrž tm i zpět, což se mi s 95 nikdy nepodařilo. To jsem jezdil za nadrz a asi tak 2 - 3 litry navic. (mozna i neco vic) to chces rict ze mas o 2-3 l/100 km min s carrerou nez s 95??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Srpen 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 On asi myslel na nádrž že ušetřil ty 3 litry. Tak jsem to pochopil já 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 tak to potom jo... se si rikal... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Zadni napravu a tlumice s pruzinama jdu tedka menit, tak jsem zvedavy co to udela. Dam to do RS. Zadni napravu mam z 1,9. (2006) tak jsem zvedavy. Nevim jestli ty tzv. sportovni svicky budou mit takovy ucinek, ale nechces rict jakou znacku? A toho filtru taky? Jo filter muze bit K&N, nebo Green Filter (este tam muze bit, asi BMC, Dragon). Např. svíčky Denso Iridium. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Srpen 8, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 8, 2009 Tak jsem psal Cimbu. Doporučil mi si nechat odstranit tu prodlevu + u Exel motor mechanickou úpravu kolem 10tis ve spojení s Cimbu to prej bude dělat dobrotu. Těm jsem tam taky psal tak pak napíšu co mi dali vědět. At máte představu kolegové 75kw, že u nás taky něco málo jde udělat :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 to chces rict ze mas o 2-3 l/100 km min s carrerou nez s 95??? To je na nadrzi. Neni to na 100. To by byl zazrak a kazdy by to kupoval ne? Co se tyka toho Shellu neni zly, ale mne prijde trochu horsi nez ten OMV, ale muze to byt jen osobni pocit. A navic Shell je drazsi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 Jo a co jiny odlehceni auta. Treba nejaka ta karbonatova kapota? To je sice mozna otazka jinam nez na motor, ale se spotrebou to souvisi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 Jo, octa ma velice tezkou haubnu, jejim odlehcenim se neco mozna dostane, ale na Octavce pokud ji chcete mit na normalni provoz neni moc veci k odlehceni, mozda viko kufru - neaka kombinace laminatu a take predni blatnik. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Srpen 10, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 No na to že nejsem příznivcem laminátu tak mám přední naraznik no ale co. Někde jsem na sbazaru viděl carbonovou kapotu za 8tis. Taky mě nenapadá co odlehčit.....vyndat rezervu :) ale to neni dobrej nápad asi..jedině vozit tu sadu na opravu kola na dojetí. Nebo kola z lehký slitiny. Já mám ty svoje 17 těžký jak kráva. Kámoš má na bávu 18 a jeho 4 jsou těžký skoro jak moje jedno Ted dojíždim 95 nádrž tak tam šoupnu tu carreru a napíšu když jsem jezdil rok na 95. Ted tu u nás stojí 32kč což mi je docela líto za to to dát 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Srpen 16, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 16, 2009 No na to že nejsem příznivcem laminátu tak mám přední naraznik no ale co. Někde jsem na sbazaru viděl carbonovou kapotu za 8tis. Taky mě nenapadá co odlehčit.....vyndat rezervu ale to neni dobrej nápad asi..jedině vozit tu sadu na opravu kola na dojetí. Nebo kola z lehký slitiny. Já mám ty svoje 17 těžký jak kráva. Kámoš má na bávu 18 a jeho 4 jsou těžký skoro jak moje jedno Ted dojíždim 95 nádrž tak tam šoupnu tu carreru a napíšu když jsem jezdil rok na 95. Ted tu u nás stojí 32kč což mi je docela líto za to to dát :) To jo, ja taky hledam kde je to ya nejakou slusnejsi cenu. Obcas najdu. Ale mam pocit ze se mi to vyplaci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Srpen 16, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 16, 2009 Hodil jsem tam tu Carreru a nějak mi to nepřijde jako změna. Možná že to nepatrně jde líp do otáček, ale fakt nějakej rozdíl to neni možná to chce s tim naject víc než půl nádrže. Copak se na tenhle motor nedá udělat něco jako např u feldy? Ostrá vačka nebo tak něco? Co ale nesníží žívotnost motoru? Že by tohle byla fakt verze motoru s kterou se nedá nic dělat?Za přijatelnou cenu.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAZTY Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 JESTLI CHCE NĚKDO ZVYŠOVAT VÝKON U 1.6 75 KW, TAK TADY JE JEDEN PŘÍKLAD http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=47095&st=0 KIT SÁNÍ, SVÍČKY, CHIP........A FRČÍ TO CELKEM SOLIDNĚ. PETR SE TAM ZMIŇUJE I O TOM, ŽE PO ÚPRAVÁCH DAL NA PRDEL I AUDINĚ 85 KW 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Piar Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 Ano,ano k tomu chipu aby ten motor ozil je potreba este zajst k cimbu na zmenu prechodovych stavou,potom to bude :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 a na kolik ten kit sani tak cca vyjde? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Piar Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 Ja to kupoval v UK a ceny od 100 do 180 i viac libier 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 takze s chipem a tim vsim cca 20 tis? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Piar Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 chip 4700 sk a kit 120 libier 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 a kdo ti ten chip delal? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Piar Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 RLSCHIPTUNING V PRESOVE 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Srpen 20, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2009 tak to neni zase tak moc velka cena dohromady... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.