Nechápu toho kdo rozhodl, že na panelu klimatizace a kolem řadící páky bude ten leskní klavírní lak, to bude tak nepraktické upatlané peklo...
Podle mě je ta loketní opěrka zatažená vzadu.
Všechny OIII mají signalizaci opotřebení destiček od nejnižší výbavy. Koukni se nad levé přední kolo, vede tam zezhora o jeden kabel víc než u ostatních.
No já nevím. V návodu píšou, že při teplém motoru může být hladina mírně nad maximem. To je přesně opačný efekt než se dějě tobě. Možná bych se pro klid duše optal v servisu. Nic za to nedáš a budeš mít jasno.
Podle konfigurátoru je nový tříramený volant pro všechny konfigurace. Ptal jsem se i tady někde na fóru a někdo mi to potvrzoval. Nicméně obrázky v konfigurátoru jsou poměrně jasné.
Tak to nejspíš není. MR2015 nabíhá až v 22KT. Zajímalo mě jestli je tu nějaká další změna tlumičů ve spojitosti s novým modelovým rokem, ale vypadá to, že ne.