Přejít na obsah

staga86

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

622 zobrazení profilu

staga86's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, mám dotaz. Čeká mě repas dvojspojek a asi nechám rovnou udělat setrvák. Spojky jsem našel zde: http://webcat.schaeffler-aftermarket.com/web/schaeffler/cs/PKW/106/11195/58759/6/602%200006%2000_479/applicationSearch.xhtml?result=1504169124357&csc=1 Co ale nemohu najít, je setrvačník, našel jsem po internetu pouze toto: http://webcat.schaeffler-aftermarket.com/web/schaeffler/cs/PKW/106/11195/58759/6/415%200726%2010_577/applicationSearch.xhtml?result=1504169124357&csc=1 Je možné, že pro manuál a DSG7 je ten samý typ setrvačníku? Případně doporučili byste mi nějaký sevis v okolí Prahy? Děkuji
  2. Ahoj, dnes jsem se pokusil o výměnu bixenonu na své O3 a bohužel neúspěšně, jelikož nemůžu výbojku vytáhnout. Nemáte někdo nějaký návod, kde by byl popsaný "grip" na vytažení? Další problém je ten, že jelikož se jedná o vysoké napětí, měl jsem odpojenou baterku a po opětovném připojení mi to vyhazuje hafo chyb ( esp, proaktivní ochrana, tlak v pneu...) Ví někdo proč? U té výbojky si nejsem jist, jestli je problém přímo v ní, nebo je špatný startér. Původně přestala svítit úplně a teď někdy svítí a někdy ne. Každopádně je zabarvená do fialova, což by nasvědčovalo o odcházející výbojce.. Dík za info
  3. staga86

    Klimatizace

    Tomu rozumim, samozrejme to delala problemy i v manualnim rezimu, kdy je intenzita foukani nastavena na maximum.
  4. staga86

    Klimatizace

    Chapu, tam to bylo dane. Ale u me to bude podle me elektronika, jelikoz nekdy fouka jak ma a nekdy ne, stav neni staly. Ale diky za tip.
  5. staga86

    Klimatizace

    Mam ten samy problem. Jsk jsi to vyresil? Nekdy fouka jsk ma a vetsinou cca po pul hodine jizdy vetraky huci na maximum, ale line se jen vanek, jak kdyby jely na uroven 2. Proste kdyz zapnu na plny vykon, zvuk se zmeni, ale intenzita foukani ne. Jak kdyby byly privreny klapky.
  6. Ahoj, odkud jsi? Muzu te svezt, abys videl rozdil, auto se probere hodne k zivotu. A proc jen 164kW? Jaky Nm? Ja tam mam aktualne 178kW, 372Nm
  7. michael148: Úpravu prováděl motorpower.cz Tímto bych chtěl poděkovat za provedenou práci. PS: včera jsem dosáhnul tachometrových 260km/h, auto jede opravdu jak z praku. Co se týče zvýšení, čí snížení spotřeby, nedokážu vzhledem k užívání výkonu a tím pádem jiné dynamice jízdy posoudit.
  8. Tam bys mel mit 132kW ne?
  9. 95okt. No ze suchych spojek mam trosku vitr, ale kroutak udrzi, takze snad ok. Oni bohuzel tyhle prevodovky ani b serii nepatri zrovna mezi priklad spolehlivosti. Uvidime...
  10. Jede to hodne slusne. Mam 7dsg automat. Prenos vykonu je na 225tkach na hrane. Jsem ted na telefonu, zitra se rozepisu. Michaeli zitra ti dam sz. Dneska jsem dal na sprint hodne s prehledem subaru outback 3,6R, pred chipem mi ujel o auto.
  11. Ahoj. Včera jsem podstoupil úpravu, přikládám graf jak před úpravou, tak po úpravě, co říkáte na křivku? Úmyslně jsem odmazal úpravce, aby nedocházelo jak ke kladným, tak záporným zkreslujícím názorům vzhledem k úpravci, ale aby došlo k objektivnímu zhodnocení výsledku práce.
  12. Ahoj, nedokázal by mi někdo doporučit nějaké kvalitní kotouče v kombinaci s destičkama? Něco, co člověk neutaví po třech zabrždění, nebo nezačnou po měsíci házet. S originálama jsem v celku spokojený, ale čeká mě výměna a když jsem hledal, nic moc jsem nenašel. Něco ideálně vyzkoušené a s rozumnou cenou samozřejmě :-) Bylo by to na Octavii 3, 1,8 tsi. Díky
  13. Ahoj. 7st dsg, 90 procent Praha, dlohodoby prumer 8,0l, styl jizdy predpisovy.
×
×
  • Vytvořit...