Přejít na obsah

Relaxik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 159 zobrazení profilu

Relaxik's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím . Chcem resetovať premenlivý servisný interval pomocou VCDS 11.11.0 klon (Octavia 2 facelift MR2011, budíky MAXIDOT). Problém je vtom že mi vo VCDS hlási chybu "Reguest out of range". Respektíve v adaptačných hodnotách budíkov " 17 - Instruments " nejde nič upraviť, číže keď zmením nejakú hodnotu spýta sa ma "vcds this is an uninitialized control module: valid VSC/Importer/Equipment data may be required" potvrdím YES a potom hlási "Reguest out of range". Poraďte kde je problém je to tým že kábel je klon alebo mám zmeniť vo VCDS tie čísla 12345/123/123456 o identifikáciu servisu/ diagnostické nástroje za nejaké korektné. Ďakujem
  2. ZÁVADA ODSTRÁNENÁ : Výmenne vysokotlakové čerpadlo paliva 03C 127 026 a zapaľovacie káble (vysokonapäťové kabely na sviečky) 03F 905 430.
  3. Dnes pribudla ďalšia chyba, ale po vymazaní sa už neobjavuje. 11731 - Fuel Trim; Bank 1 P0172 00 [232] - System Too Rich MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 85543 km Date: 2042.14.07 Time: 14:54:02
  4. Ahoj. Stretli ste sa s týmto problémom pri 1,2 TSI 77kW (MR2011). Pri preradzovaní rýchlostných stupňov ostávajú visieť otáčky. Keď vytočím motor na hocijakom rýchlostnom stupni na 2000 (a vyššie) otáčok a zošliapnem spojku a "samozrejme noha z plynu" otáčky ostanú na 2000 alebo dokonca ešte začnú stúpať a až po niekoľkých sekundách značnú klesať. Pri voľnobehu otáčky nekolíšu, ale keď ich chcem podržať na 2000 nejde to (plynový pedál v rovnakej polohe a otáčky kolíšu aj o 500 otáčok hore dole. VCDS vypísal tieto hlášky, ale keď som ich vymazal už sa neobjavili (zatiaľ) Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: 03F-906-070-CBZ.clb Part No SW: 03F 906 070 F HW: 03F 906 070 F Component: SIMOS10.10H03 9680 Revision: -------- Serial number: Coding: 001900D6232400080000 Shop #: WSC 73430 031 00000 ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070F 003010 ROD: EV_ECM12TFS02103F906070F.rod VCID: 254B803024FA196 2 Faults Found: 6429 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 P0136 00 [101] - Malfunction in Circuit Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 85526 km Date: 2042.14.07 Time: 11:07:56 6431 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2237 00 [039] - Pump Current Open Circuit Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 85526 km Date: 2042.14.07 Time: 11:07:55 Readiness: 0000 0000
  5. Chybu spôsobuje 4 polový konektor v ľavom multifunkčnom spínači. Zatiaľ pomohlo napruženie konektora ak sa to zase objaví bude potrebne rozobratie a preletovanie konektora (studený spoj).
  6. Nazdar. O2 face / MR2011. Nefunguje mi MF ovládanie+osvetlenie na volante a ani klaksón (airbag OK, nehlási chybu). Diagnostika vypísala: Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb Part No SW: 5K0 953 569 H HW: 5K0 953 569 H Component: LENKS.MODUL 014 0140 Revision: --X01--- Serial number: 20110209300666 Coding: 008A144000 Shop #: WSC 01286 386 08256 ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWS A01004 ROD: EV_SMLSNGVOLWS_SK35.rod VCID: 3D7B4850AC6AB16 Multifunction steering wheel control module: Subsystem 1 - Part No SW: 3T0 959 537 HW: 3T0 959 537 Labels: 3C8-959-537.CLB Component: E221__MFL-URO H07 0012 Coding: 800000 1 Fault Found: 365080 - Controls in Steering Wheel U108E 00 [008] - No Communications Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 106 Mileage: 67860 km Date: 2027.14.10 Time: 01:34:25 Bude KO celý podvolantový krúžok (5K0 953 569 H) alebo len nejaký konektor (kontaky) respektíve káblik? Nestretol sa stým niekto. Raz mi pomohlo (týždeň ovládanie fungovalo a klaksón), keď som pri uvoľnenej páčke nastavenia polohy volantu, zatriasol volantom. Martin.
  7. Zdravím, park asistent 1Z0 919 475 B (jednotka len pre zadne parkovacie senzory) - umožní zobrazenie prekážky sučasne s obrazom z kamery na navigácii? Ďakujem za info Martin.
  8. Pražák z skoda parts je podvodnik (odrbávak) prvej triedy, len skoda ze sa mu vsetko prepecie ale raz urcite natrafi aj na cloveka ktorý mu to vysvetli rucne ze odrbavat sa nema .
  9. Ak máš Climatic a origo kabelaž tak palubovku som dole nedával ale len skrinku pred spolujazdcom a kryt pod volantom a samozrejme aj prahové lišty (viď. obr). Schéma je taktiež v prílohe. Čo sa týka postupu najprv som "vypinoval" svorkovnicu (T10j - svorkovnice, 10pólová, pod sedadlem řidiče (černá)) aby som ju mohol pretiahnuť poza palubku. Kabelaž som obalil textilnou páskou a začal ťahať od sedadla spolujazdca (T10k - svorkovnice, 10pólová, pod sedadlem spolujezdce (černá)) po prahu k prvému ukostreniu ďalej som išiel popri jestvujúcom zväzku hore (kabelaž som pripevňoval k jestvujúcemu zväzku na každých cca 20cm pomocou plastových sťahovacích pások) a pomocou pevného drôtu som to pretiahol popri priečniku (oceľova rúra za palubovkou) na vodičovu stranu tu sa kabelaž rozdeľuje biely vodič ide do 52 polového konektora (biely) BCM na pin 21, ďalej čiernohnedý, modro biely a modro zelený do Climaticu na 20pólovu svorkovnicu a to modrobiely na pin 13, modrozelený na pin 12 a čiernohnedý do pinu č. 15. Ďalej zo zväzkom som išiel k poistkovej skrinke kde červenohnedý zapichneš do poistky 37 a čiernohnedý do 46 (šťavu pre poistku 46 musíš priviesť z čiernožltého kabela 6mm (spoločný prívod k poistkám 40, 41, 42) alebo z čiernožltého 2,5mm prívod k poistke 49. Ďalej ideš so zväzkom k ukostreniu na prachu a ďalej k sedadlu vodiča kde som naspat napinoval konektor T10j. Dúfam ze som na niečo nezabudol :). :asie: Potom to treba ešte nakodovať, pomocou VCDS zaskrtnut 09-Byt 22 -(bit 2) S pozdravom Martin Scema vyhrevu.pdf zapojenie sedačky.pdf
  10. Zdravím. Dorábam predné senzory pre parkovací asistent, neporadí niekto kadiaľ najlepšie pretiahnuť kabely z motorového priestoru do kabíny (najlepšie nejaké foto). Dík.
  11. Nemyslím, ale skús skontrolovať ešte konektor (kontakty) do senzora.
  12. Ak máš VCDS diagnostiku dá sa zmeniť citlivosť svetelného senzora, ja som si to taktiež prestavoval. Postup: 09 Centrálna elektronika Subsystém 2 : 1K0 955 559 AH Kódovanie: 0730ED Byt 01 si môžeš prispôsobiť podľa potreby , originál je 30 číže 48%. Pridal som aj tabuľku na prepočet nakoľko musíš zadávať hodnoty nie v percentách ale v tej hexi-neviemčo J % 10 15 20 25 30 35 40 45 48 50 55 60 65 70 75 80 hodnota 0A 0F 14 19 1E 23 28 2D 30 32 37 3C 41 46 4B 50
  13. VCDS 11.11.2 (klon) v češtine sa da zohnať za rozumnu cenu.
  14. Problem je vtom že máš staru verziu VCDS v ktorej niesu popisi pre tvoju jednotku.
  15. Lebo tento konkretny typ z toho nemenovaneho obchodu nepasuje na stlpik riadenia.
×
×
  • Vytvořit...