Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

hado

Uživatelé
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

206 profile views
  1. Mám Octavia II s týmto motorom cca 30t km (nájazd 426tkm). V rodine sme mali aj FI 1.4 mpi a nemyslím si, že by to bol moc veľký rozdiel. Hodne záleží aj od pneu. Ja jazdím s Dunlop Sport Bluresponse a nejak mi hluk nevadí, možno som hluchý 😄 Samozrejme keď to porovnám s kamarátovým SII FL 2.0Tdi tak je tá hlučnosť úplne niekde inde, ale to je aj auto inej triedy 😄 Pokiaľ ti vadí hlučnosť, ale auto sa ti páči a vyhovovalo by ti, tak rozhodne odporúčam odhlučnenie - dá sa spraviť svojpomocne (s pomocou napr. CTK Premium), len je to dosť pracné. 🙂
  2. tým "potkaný" myslíš ventily s valcami? Mne keď prdli rozvody išlo to bez nejakého zvukového sprievodu alebo vibrácií, len tak to proste prestalo ísť, motor skapal a stihol som dojsť tak na zastávku. Pri pokuse o štart už štartoval len ako mixér. 😄
  3. Stačia len páčky (mali by ísť združené napr. 5k0 953 502 n), diagnostika a šikovné ruky. Ja som si to dorábal sám a šlo to super. Je tu aj návod na stránke krok po kroku 🙂 BTW stačí sa spýtať len raz 🙂
  4. Nazdar. Raz mi niekto hovoril, že mu žere olej, lebo ma "suché" LPG bez dákeho prídavného mazania, alebo niečo také. Ale nemám to a moc sa v tom nevyznám, v tomto neporadím. Ale z vlastnej skúsenosti - začni kontrolovať lacnejšie závady 😄 Skús pozrieť škrtiacu klapku či tam nieje olej, mohol by pochádzať z odvetrávania kľuky. Ak nikde netečie musí ho len spaľovať, možno by nebolo od veci zmerať emisie. 😄 Škodovácky servis mne osobne tvrdil (mám 1.4 mpi, cgga) že 1 liter na 1 000km je v norme. Dym nemusí byť vidno, ani mne nebolo vidno, iba pri plnej podlahe. a zožralo to niekedy aj za 200km liter, niekedy ten liter na 1000. Keď neprešlo ani cez emisnú som dal motor zgenerálkovať a je pokoj. Len to už nieje lacná investícia.
  5. Takže nový poznatok - klepe to z dola 😄 Môj vycibrený sluch to počul zhora, mechanik ma rýchlo vyviedol z omylu 😄 Takže bude nasledovať rozobierka olejovej vane, kontrola momentov a vôlí. Super 😄
  6. Nazdar, chlapi kúpim ideálne 1ks disk Škoda Deimos 5x112 Octavia II. Nemusí byť nový - môže byť poškrábaný, ale tak aby sa dal vyvážiť. Dík
  7. Ahoj, niečo podobné riešil môj mechanik, tiež na OI vymenili komplet spojku, ložiská, nič nepomáhalo. Nakoniec bol z toho taký vytočený že kopol do pedálu a bum prasklo to. Problém bol vo výsuvnej vidličke 🙂 Bola tam mikroprasklina a keď do nej kopol tak praskla ešte viac. Takže treba to skúsiť nejak skontrolovať, aby si zbytočne nevyhadzoval prachy kvôli dielu za pár šupiek 🙂
  8. Nazdar, to na tej jednotke sa mi snáď na každom aute už veľa krát stalo 😄 Honda, Audi, Fiat aj Octavia II. Nikdy som to neriešil - podľa mňa je to normálne a nieje to problém. Ani tie vibrácie mi neprídu zvláštne - motor sa točí, sila sa prenáša, pokiaľ to nieje že ti vibruje celé auto podľa mňa je to ok - netreba nechávať nohu na spojke a je to 🙂 Možno skúsenejší z fóra budú mať niečo k tomu. Rozvody rozhodne odporúčam, keď nie vymeniť aspoň pozrieť opticky v akom stave sú remene. Po tých 8 rokoch už budú mať čosi za sebou.
  9. Hm, je v tej trubičke diera? Nemôže to byť trubka, ktorou ide mierka oleja? Nič iné ma nenapadá 😄
  10. Nazdar. Motor točí a nenaštartuje? Raz som mal týždeň požičanú Octavia 1 1.8, auto sa vyplo aj po ceste len tak, potom nešlo aj hodinu naštartovať, len točilo a točilo. Tiež tomu blblo centrálne uzamykanie aj immo, nakoniec to ale s tým nemalo nič spoločné a bol to snímač vačky. 😄 Ale spojitosť by mohla byť aj s immo. Skús napichnúť na VAG.
  11. Ak to skáče (dobre to vidno na cestných dilatáciách - ešte lepšie keď je to v zákrute), tak jednoznačne tlmiče 🙂 Vadné pružiny, ako povedal kolega predomnou, viac sedia = menšia medzera medzi kolesom a blatníkom, stačí porovnať na pravej a na ľavej strane či sú medzery zhruba rovnaké (jedine že by obe pružiny boli na prd 😄) Ale tipoval by som to na tlmiče a určite treba nové, nie použité.
  12. Nazdar, možno ti pomôže toto: https://octaviaclub.cz/clanky/navod-montaz-kabelaze-vyhrevu-sedacek-octavia-ii-s-climatronicem-587/ Je tam priložené aj PDF.
  13. Mne robilo niečo podobné na Honde Accord 96. Bol to spodný čap, ale zároveň bolo rozbité aj vrchné gumové uloženie tlmiča 😄 Takže vlastne neviem čo z toho to robilo 😄
  14. Nazdar chlapi, tak dym bol planý poplach. Čo by som ale potreboval chlapi, keby ste mi prosím poradili (servis má zavreté), je to klepkanie tých ventilov. Príde mi to zvláštne lebo klepotajú od naštartovania na studeno, až pokým nevystúpi teplota motora takmer k 90. Pri 90 stupňoch je motor dokonale tichý. Tlak oleja by mal byť ok, kontrolka nesvieti. Olej 5w40 Mobil. Nejaký postreh? Mal by som teraz meniť olej (budem to musieť spraviť sám), mám dať radšej znovu ten 10w40? alebo naopak 5w30? Díky 🙂
  15. Hm, a nejaké iné zmeny na riadení? Pri servotronicu, by mal volant stuhnúť vo väčších rýchlostiach. (Stuhne?) Netrase sa volant pri tom klepaní? V každom prípade na Fiatke to robil snímač uhlu natočenia volantu, ktorý odosielal vadné údaje. Neviem či ti táto info pomôže 🙂 Neviem či to môže mať nejaký súvis.
×
×
  • Create New...