štěpán 4x4 Odesláno Leden 30, 2010 Sdílet Odesláno Leden 30, 2010 klucííí prosím nemužu najít na O2 4X4 výpušták na haldexu a ani na naplnění asi jsem blb ale já to fakt nikde nevídím nemáte někdo obrázek? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
štěpán 4x4 Odesláno Leden 30, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 30, 2010 nevíte??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas Travnik Odesláno Duben 4, 2011 Sdílet Odesláno Duben 4, 2011 Vypouštěcí šroub jsem našel, je velký jak kráva. Šroub filtru Haldex jsem taky našel, přístup na prd. No ale perlička je napouštěcí šroub, který je těsne pod podlahou a nedostanu se tam žádným klíčem, abych to povolil :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Duben 4, 2011 Sdílet Odesláno Duben 4, 2011 Třeba Vám to chlapy pomůže... haldex.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Duben 9, 2011 Sdílet Odesláno Duben 9, 2011 (upraveno) nechal jsem si to menit v servisu a vratili mi z litrovky zpatky asi 0,4l. kolik se tam vlastne vleze?dik Upraveno Duben 9, 2011 uživatelem italik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 Dnes výměna těsnícího kroužku u zadní poloosy na pravé straně.....objevoval se mi tam olej. O2 4x4, najeto 100.000 km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 14, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2012 Tak trošku oživím toto téma, oživil jsem scoutíka a budu měnit olej v Haldexu, vejde se tam 0,65L + filtr a ten kroužek, ale co je mi divné, jak kdyby se od zadní nápravy když pustím plyn v otáčkách objevovalo hučení, jen asi mezi 2000-2800 cirka tak , nevím, hodně dlouho to stálo, a zdálo se mě ze začátku větší než ted, jinak vibrace 0, hluk při zátahu 0,testováno až do rychlosti 160, jen když točím na místě plnej rejd a otáčím se řeba v 10ce tak zas tuším od pravé strany lehké hučení, jakmile odseknu volant od dorazu, přestane to, tak nevím, kotouče byly KO (auto stálo pul roku), přední vyměním a zadní jsou zánovní, tak mě jen napadá co by to mohlo být. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 14, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2012 vyměň olej a uvidíš, haldex je hodně náchylnej na kvalitu oleje, zdegradovanej olej dokáže způsobovat zajímavý závady. Rovnou bych vyměnil i olej v rozvodovce a pozor!!! nezaměnit tyto dvě náplně, hodně lidem se to už povedlo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 14, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2012 No v Haldexu vyměním, s tím počítám, ale v rozvodoce taky?? Dobrej poznatek. JJ pokusím se to udělat dobře :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 14, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2012 náplň rozvodovky je sice celoživotní, ale, ale. Je to stále jen olej a rozvodovka je odvětraná. Osobně doporučuji veškeré tyto celoživotní náplně měnit po 120, max po 180t nebo 5-6letech. To se týká i oleje převodovky. Občas z toho vypouštim zajímavý barvičky olejů. Samo hodně záleží, v jakém prostředí auto jezdí, jaký průběh km za rok má, ale těch 180t a 6 let vřele doporučuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 Dobře a do rozvodovky vzadu patří stejnej olej jak do převodovky s rozvodovkou vepředu?? čili klasickej A2 SAE 75W což je více méně každej, nebo ten G052 145A1, a co je tím pádem pro Haldex?? P.S: auto má 200tis a pochybuju, že to někdy, někdo měnil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 (upraveno) olej dle etky, přední a zadní rozvodovka má stejný olej G 052145A1 . Olej Haldex jen pro spojku.Do převodovky taktéž olej dle etky, nemá cenu pokoušet jiný, např.: 5kvalt-G 070726A2 a 6kval-G 052171A2, tak každá převodovky má jiný druh oleje. Olej vždy ověřit k danému kódu převodovky! Upraveno Červenec 15, 2012 uživatelem Rolbař 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 Ty woe...já naivně myslel že olej v převodovce DSG je navěky :D a že se nemění! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 DSG je extra, ten je předepsanej po 60t km a docela striktně, nevyměníš a převodovka moc dlouho nevydrží, začne cukat a buď odejdou spojky nebo mechatronika (6st DSG), 7st DSG je suchá, nepoužívá olej převodovky do spojek, tak je olej navěky, ale stejnak doporučuji po 180t výměnu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 Tak jsem zjistil, e to nebude mít nic asi s haldexem, dělá to ve stejných otáčkách na jakýkoliv kvalt, čili mezi 2000-2400ot takové hučení (lehké vibrace do kastle) jakmile trochu přidám je to OK, jen když pustím plyn, jak kdyby nebyl na motoru silenblok , levej i pravej si myslím že musí být OK, co to může být??? spodní jsem zkoušel a a je OK, tak já nevím, jinak oleje vyměním tak i tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 tak až budeš mít vypuštěný olej, vyklepni víčko převodovky pod podběhem. je to typická vada 6kvaltů, vydrbe se ložisko v karteru převodovky, tak si to rovnou zkontroluj, byl by to pech, ale co se dá dělat. Ale může to být i cokoliv jiného. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 Myslíš že to může být ono?? Neříkej že na výměnu musí převodovka ven? Poznám nějak na první pohled že je vydrbaný, vůle, špony, nebo tak?? No zkoušel jsem to na místě a vibrace sice jsou ale malý, spíše necitelný, je to jen při jízdě v těchto otáčkách, jinjak je to OK, a zdá se mě, když jsem se zaposlouchal, že i lehce to jde slyšet při přidávání, jinak zbytek toček je OK, pod 2tis a nad 2500 je všechno OK, neslyšitelný, motor se pěkně vytáčí, jede, má hezkej zvuk atd, 41kola frčí, nevibruje při žádný rychlosti atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 Kluci co psali, že to prej u nich 2,0 FSI byly pružný členy kardanu?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 tak jak to popisuješ podrobnějc, bude to nejspíš ten člen kardanu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 16, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2012 No ono přece jen to nestojí 2 stovky, stojí ta blbost neuveřitelných 7 tis :o a je mě divný aby to dělalo jen při otáčkách výše zminovaných, já myslel že čím větší rychlost, tím větší otáčky kardanu, tím pádem mi nějak nejde ho hlavy to, že to dělá při každém kvaltu, v těch samých otáčkách. A ještě jedna věc, tu " hučení, vibrace" jde jak kdyby od celýho podvozku, nedá se určit jestli od předu nebo od zadu, jde to jak kdyby více od zadu, nejsou tam náhodou 2 ty pružný spoje?? Vepředu a u převodky vzadu?? Dyžtak mě oprav. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 16, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2012 Tak nový poznatek, zdá ser mi že ty zvuky jsou více slyšet třeba o 30% když je motor a olej počítám, že i v převodovce zahřátý. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 29, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2012 Tak všechno vyměněno i oleje v převodce a haldexu včetně filtru, málem jsem si káknul při povolovaná toho filtru no a vyměněn i ten mezikus s vyvažovacím závažím a je po problémech, díky všem za pomoc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest kludas Odesláno Únor 17, 2013 Sdílet Odesláno Únor 17, 2013 poradi mi niekto mam pol roka oct 2 4x4,a teraz ked su cesty bez snehu mam dojem ze nieco šusti niekde v zadu,oleje som vymenil aj jedno lozisko,nema to vplyv na plyn ani volant ale tak od 70km a viac mi ten zvuk pripada že bi tam asi nemal bit,stretol sa niekto s niecim podobnym.dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luborj Odesláno Únor 17, 2013 Sdílet Odesláno Únor 17, 2013 Posad niekoho do zadu nech odsleduje odkial to ide pocas jazdy. Vestiace gule tu asi nikto z nas nema. PS: Precitaj si to po sebe este raz. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Únor 18, 2013 Sdílet Odesláno Únor 18, 2013 u scoutu nám šuští zadní zimní pneu. po zimě jsou do věčných lovišt. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JosefKr Odesláno Duben 7, 2014 Sdílet Odesláno Duben 7, 2014 Dobrý den, velice zajímavé a protože mám starší OII, 1,9TDI, 4x4, rok výroky 2006 a najeto 180 000 km rozhodl jsem se vyměnit olej i v zadní rozvodovce. Prosím o radu, kde je na ni výpustný šroub, na manuálu jsem ho nenašel. Díky za radu :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 7, 2014 Sdílet Odesláno Duben 7, 2014 v rozvodovce nebo ve spojce? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JosefKr Odesláno Duben 8, 2014 Sdílet Odesláno Duben 8, 2014 v rozvodovce nebo ve spojce? V rozvodovce, na haldex manuál je, ale u rozvodovky mluví pouze o kontrole nebo doplnění oleje. Díky. :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 8, 2014 Sdílet Odesláno Duben 8, 2014 tak vypoušťák je pod poloosou na L straně a o kousek dál je napoušťák/kontrolní otvor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JosefKr Odesláno Duben 8, 2014 Sdílet Odesláno Duben 8, 2014 Díky v sobotu na to vlítnu :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.