Přejít na obsah

Zvýšení výkonu


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...
Nebude to jak u TFSI, kde ve 199 kW verzi už byly jiné vačky, atd.? 155 kW vyla relativně stejná, ale 199 kW byla v mnoha věcech jiná?

 

tady mas nejake informace k motoru v Golfu R s 199kW

 

Motor s kódovým označením EA113 je odvozen od pohonné jednotky z předchozí generace Golfu GTI (nové GTI má motor označovaný EA888). Aby výkon vzrostl ze 147 na 199 kW, prošel motor komplexními úpravami. Zesílen byl jeho blok, písty, ojnice a zcela nová je hlava z lehké slitiny. Posílení se dočkal také vstřikovací systém, aby mohl spolupracovat s turbodmychadlem, které má zvýšený plnící tlak na 1,2 bar. Tomu dále sekunduje nový účinnější mezichladič stlačeného vzduchu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...