Jump to content

2.0 TSI (147 kW)


38 topics in this forum

    • 44 replies
    • 35.8k views
  1. Spotřeba

    • 15 replies
    • 9.1k views
  2. Technická data

    • 3 replies
    • 7.8k views
    • 3 replies
    • 1.3k views
    • 4 replies
    • 2.1k views
    • 4 replies
    • 304 views
    • 27 replies
    • 14k views
    • 5 replies
    • 2.9k views
    • 0 replies
    • 799 views
  3. V spona na turbo

    • 0 replies
    • 633 views
    • 1 reply
    • 585 views
    • 1 reply
    • 1.4k views
    • 0 replies
    • 526 views
    • 5 replies
    • 1.3k views
  4. Motor 2.0 tsi 147kw

    • 2 replies
    • 1.8k views
    • 4 replies
    • 1.4k views
    • 0 replies
    • 1.2k views
  5. Cukání motoru

    • 1 reply
    • 1.2k views
  6. 2.0 147kw

    • 4 replies
    • 1.2k views
  7. spatny teply start

    • 0 replies
    • 968 views
    • 23 replies
    • 19.4k views
  8. retez 2.0 tsi CCZA

    • 4 replies
    • 4.4k views
    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 6 replies
    • 3.7k views
  9. jaké svíčky?

    • 9 replies
    • 6.1k views
  10. Blow of ventil

    • 10 replies
    • 5k views
  11. Nejvhodnější chip? 1 2

    • 45 replies
    • 13k views
    • 1 reply
    • 3.2k views
    • 20 replies
    • 10.1k views
    • 5 replies
    • 4.1k views
  12. mam zaujem o kupu tohoto auta

    • 4 replies
    • 3.2k views
    • 6 replies
    • 4.2k views
    • 7 replies
    • 3.7k views
    • 1 reply
    • 3.2k views
  13. koupě RSII 2.0Tsi

    • 10 replies
    • 4k views
  14. Přestavba na plyn

    • 14 replies
    • 6.1k views
  15. Nezávislé topení

    • 17 replies
    • 5.6k views
  16. Zvýšení výkonu

    • 6 replies
    • 4.6k views
  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...