TomášT Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 (upraveno) Zde můžete psát čím vás motor kdy potrápil a jak jste to vyřešili :( Než založíte nové téma týkající se poruchy-přečtěte si prosím nejdříve toto vlákno!!!! :D Upraveno Červen 24, 2009 uživatelem TomášT 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Červenec 7, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2009 (upraveno) Napřed klasické závady motoru: Svítící kontrolka CHECK - snad nelze vyřešit, člověk se s ní musí smířit. Ničemu nevadí. Velká spotřeba oleje. Některé motory měly obráceně stírací pístní kroužky. A teď co potrápilo mě: Spálený zapalovací modul, termostat. Toď asi vše. Dle mě velice spolehlivý motor. Upraveno Červenec 7, 2009 uživatelem KaJe 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Leden 5, 2010 Sdílet Odesláno Leden 5, 2010 jelikož sem absolutně nikdo nic nepíše a těch 2litrů je tu čím dál víc tam myslím že je to absolutně bezporuchovy motor :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas k81 Odesláno Leden 7, 2010 Sdílet Odesláno Leden 7, 2010 Zdarec, škodovkáři, Měl jsem tento motor v oktávce a byl jsem s nim spokojen. Co se týče té svítíci kontrolky, tak jsem ji neřešil! Měl jsem auto na lpg. Ale ted poslední měsíc mi blblo startování a i jízda na benzín!!! Jako kdyby nebyl benzin, prostě se to dusilo, provoz na plyn byl lepčí ale také se to dusilo. Byl jsem u nekolika servisu a každý říkal něco jiného. Např. vyčistit vstřiky, váha vzduchu, svíčky, kabely, apod. No auto jsem prodal- z fin. duvodu!! A tak nevím jak si to opravil nový majitel. Takže poslední měsic jsem na to auto jen nadával. Ale měl jsem auto 4 roky a jinak bylo super!!!!!!!!!!! I to že, to papalo olej, cca 2 litry na 15 tis km jsem si zvik. Auto bylo muj sen, jen ta fin. krize mě taky bohužel postihla!!!!!! Pokud máte někdo nejaký dotaz ohledně octávky rád se pochlubim s zkušenostma s tímto motorem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas k81 Odesláno Leden 19, 2010 Sdílet Odesláno Leden 19, 2010 Zdarec, škodovkáři, Měl jsem tento motor v oktávce a byl jsem s nim spokojen. Co se týče té svítíci kontrolky, tak jsem ji neřešil! Měl jsem auto na lpg. Ale ted poslední měsíc mi blblo startování a i jízda na benzín!!! Jako kdyby nebyl benzin, prostě se to dusilo, provoz na plyn byl lepčí ale také se to dusilo. Byl jsem u nekolika servisu a každý říkal něco jiného. Např. vyčistit vstřiky, váha vzduchu, svíčky, kabely, apod. No auto jsem prodal- z fin. duvodu!! A tak nevím jak si to opravil nový majitel. Takže poslední měsic jsem na to auto jen nadával. Ale měl jsem auto 4 roky a jinak bylo super!!!!!!!!!!! I to že, to papalo olej, cca 2 litry na 15 tis km jsem si zvik. Auto bylo muj sen, jen ta fin. krize mě taky bohužel postihla!!!!!! Pokud máte někdo nejaký dotaz ohledně octávky rád se pochlubim s zkušenostma s tímto motorem. :lool: Zdarec tak no :) vý majitel moji octávky spravil cukání auta v provozu jak na lpg tak na benzin Výměnou Váhy vzduchu a ted vše ok!!!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Leden 19, 2010 Sdílet Odesláno Leden 19, 2010 Mám pocit že ty naše 2litry se snad ani nekazí..nikdo tu nic nepíše Já sem za celoudobu taky vyměnil jen váhu(dal sem od Intermoto) a nechal sem si pro jistotu vyčistit vstřiky...jinak sem na to nesáhl... olej tam leju 10W-40 a na 15tis km doleju tak litr... průměrnou mám kolem 8,5l a to jezdím hodně svižně Jooo..a benzín tam leju jen OMV 100carrera...možná je to můj subjektivní pocit..ale líp to jde do otáček a pěkně tahá 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janjoy Odesláno Leden 24, 2010 Sdílet Odesláno Leden 24, 2010 mam taky 2.0 AQY a nemůžu si stěžovat. Šlape jako hodinky :) Za chvilku budu mít namontované LPG, tak potom uvidím jestli se bude něco kazit, zatim naprostá spokojenost :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Leden 24, 2010 Sdílet Odesláno Leden 24, 2010 v golfíku sem těchhle motorů moc neviděl...ale celkově těch 2litrů není moc..i když poslední dobou přibývaji...sou levné tak to lidi berou...ale nějak moc problemy s nima nejsou....a jede to taky hodně pěkně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 2, 2010 Sdílet Odesláno Únor 2, 2010 hoši...řešil někdo přepsání emisní třídy? řeším to na SH a tady nikdo nic asi o tom ani neví co...?dělal to někdo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas k81 Odesláno Únor 2, 2010 Sdílet Odesláno Únor 2, 2010 hoši...řešil někdo přepsání emisní třídy? řeším to na SH a tady nikdo nic asi o tom ani neví co...?dělal to někdo? Budu asi za blbce ale jak chceš řešit emisní třídy? K čemu?????? :lool: ;) :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 2, 2010 Sdílet Odesláno Únor 2, 2010 u přepisu se za 2ku platí 3000 a např v německu už nemůžes do velkych měst..a je lepší mít 4ku než 2ku....kor když to je zadarmo :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janjoy Odesláno Únor 3, 2010 Sdílet Odesláno Únor 3, 2010 já to řešil. Ekopoplatek budeš platit tak jako tak ale jinak dostaneš zelenou plaketu EU4. Řešil jsem to na evidenci vozidel, motor 2.0 AQY je veden v tabulkách pro EU2 i když plní EU4. Hádal jsem se docela dlouho, nakonec jsem ty kokory na registru vozidel poslal do pr... a zaplatil 3.000,- 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janjoy Odesláno Únor 3, 2010 Sdílet Odesláno Únor 3, 2010 jako důkaz - zde je plaketa EU4, kterou jsem dostal na základě velkého TP na stanici STK (jednou dle německých tabulek emisní třídy). Na registru vozidel jsem platil poplatek 3.000,- za EU2 na základě stejného TP (jednou podle českých tabulek) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 3, 2010 Sdílet Odesláno Únor 3, 2010 no..ja právě psal do škodovky a tam by mě to měli dat do TP a mělo by to být v klidu...uvidím jak dopadnu.... a já eko platit nebudu..to až nový majitel při případném prodeji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas k81 Odesláno Únor 5, 2010 Sdílet Odesláno Únor 5, 2010 já to řešil. Ekopoplatek budeš platit tak jako tak ale jinak dostaneš zelenou plaketu EU4. Řešil jsem to na evidenci vozidel, motor 2.0 AQY je veden v tabulkách pro EU2 i když plní EU4. Hádal jsem se docela dlouho, nakonec jsem ty kokory na registru vozidel poslal do pr... a zaplatil 3.000,- a tak to už vím, já ted řešil felicii 1,6 a platím 3000 s tím, že mi bylo řečeno, že nový majitel mého auta NEBUDE platit nic!!! Měl jsem oc1 2,0 r.v.2001 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 5, 2010 Sdílet Odesláno Únor 5, 2010 eko poplatek se platí jen jednou! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas k81 Odesláno Únor 5, 2010 Sdílet Odesláno Únor 5, 2010 TO VÍM ŽE SE EKO POPLATEK PLATI JEN JEDNOU...ALE ani já jsem ho u oktávky neplatil a prej i nový majitel ho platit nebude...jsem z přerova a on z hranic....že by každý okres to měl jiné :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 7, 2010 Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 je to dané zakonem..okresy nemají vliv...ale záleží co máš v TP..ty už máš 01 takže tam máš zapsanou EU3..a tam se neplatí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janjoy Odesláno Únor 9, 2010 Sdílet Odesláno Únor 9, 2010 my co máme datum první registrace vozidla v roce 1999 platíme 3000,- za EU2 ať chceme nebo ne (i když jsem dokládal že plním EU4). Pokud vim, tak rok 2000 a dál je EU3 - tudíž nulový poplatek (i když máš jen EU3 a já platil za EU4 poplatek kvůli roku výroby) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 9, 2010 Sdílet Odesláno Únor 9, 2010 ja mám datum prvni registrace 00 a teď už i v TP EU4..takže případný další majitel by platit neměl :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Monča Odesláno Únor 13, 2010 Sdílet Odesláno Únor 13, 2010 ja mám datum prvni registrace 00 a teď už i v TP EU4..takže případný další majitel by platit neměl ;) já mám 00 a první registraci 24.1.01 a stejně budu eko taky platit, už jsem se byla ptát :) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
juri89 Odesláno Únor 16, 2010 Sdílet Odesláno Únor 16, 2010 jelikož sem absolutně nikdo nic nepíše a těch 2litrů je tu čím dál víc tam myslím že je to absolutně bezporuchovy motor ;) zdravim rozmyslam nad volbou tohto motora s montovanym plynom, pocul som ze je to najlepsia volba a pre cloveka ktory nenajazdi dlhe trasy sa diesel neoplati, avsak netusim co od toho ocakavat ohladom spotreby a ako je to dalej vraj v aute po primontovani plynu su zapisane uz len 4 miesta na sedenie je nieco z toho pravdy? a samozrejme kazdorocna STK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 16, 2010 Sdílet Odesláno Únor 16, 2010 kde si došel na ty 4 místa? blbost! spotřeba záleží jak s tím budeš jezdít..ale většínou počítej kolem 8,5l 0 Citovat Odkaz ke komentáři
juri89 Odesláno Únor 17, 2010 Sdílet Odesláno Únor 17, 2010 a s plynom mate nejake skusenosti? s tymto motorom? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 17, 2010 Sdílet Odesláno Únor 17, 2010 já osobně ne ale s plynem všeobecně problémy nejsou....a myslím že kór v tomhle motoru je to ideální 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janjoy Odesláno Únor 17, 2010 Sdílet Odesláno Únor 17, 2010 já mám 00 a první registraci 24.1.01 a stejně budu eko taky platit, už jsem se byla ptát :D Pokud se jedná o Octavii, není problém se obrátit na Škoda Auto a přijít doložit normu EU4 (případně EU3). U tohoto roku výroby nebude problém se poplatku vyhnout. Bohužel tabulky na registru vozidle pro rok 1999 neznají lepší normu než EU2, nárok bez poplatku aspoň na MÚ Písek vzniká až po udevedí vozdila do porvozu po 1.1.2000 (a samozřejme doložením patřičné emisní třídy) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janjoy Odesláno Únor 17, 2010 Sdílet Odesláno Únor 17, 2010 zdravim rozmyslam nad volbou tohto motora s montovanym plynom, pocul som ze je to najlepsia volba a pre cloveka ktory nenajazdi dlhe trasy sa diesel neoplati, avsak netusim co od toho ocakavat ohladom spotreby a ako je to dalej vraj v aute po primontovani plynu su zapisane uz len 4 miesta na sedenie je nieco z toho pravdy? a samozrejme kazdorocna STK taktéž zdravím, nevím kde jsi přišel na každoroční STK. Pokud nejsi taxík, tak jezdíš klasika každé 2 roky na STK (s autem se nic nemění). Jiná věc je revize zařízení LPG. K tomu je kartička podobná emisní kartě, kde dostaneš razítko s datumem revize (a ta platí 12 měsíců). Jinak mám uvedeno v servisné knížce k LPG zařízení, že musím jezdit na pravidelné prohlídky každý 1rok/10.000km. Zatím mam natankovanou 3 nádrž. Spotřeba při svižné jízdě cca 9,5l (dálnice tak 140-190km/h, okresky tak 100-150km/h)a další nádrž jsem se snažil trochu dodržovat předpisy, tak jsem měl 8,6l (dálnice 120-150km/h, okresky 80-130km/h) Diesel se ti vyplatí při krátkých přejezdech, kdy auto s LPG pojede stejně většinu cesty na benzín (mě to přepíná studený cca po 3km, teplý motor okamžitě). Jinak na delší trasy je LPG dle mého názoru lepší (jezdím většinou po dálnici). Mam možnost srovnání s rodinnou OI 1.9TDI 81kW a na ježdění po vesnicích bych vzal raději TDI. Pokud udržuješ větší rychlost na dálnici, tak pro mě je 2.0 85kW na LPG zatím nejlepší volba (podstatně větší klid od motoru než od diesla). Ekonomika provozu je skoro stejná (LPG tankuju za 13,60 se spotřebou cca 9, a nafta za 29 se spotřebou cca 5) K odepsání místa - to ti hrozí u nějakého malého auta. Z povoleného zatížení auta se ti samozřjmě odečtě hmotnost LPG zařízení vč. hmotnosti náplně. Ale u Golfa mam stále 5 míst, dokonce tuším že i u Fabií zůstává 5 míst. EDIT: pokud chceš benzín s LPG, tak bych se nebál zvolit klidně 1.8T. Spotřeba bude cca stejná, ale lepší svezení :D Jiná otázka je sehnat něco v solidním stavu za rozumné peníze - s tím lépe pochodíš u motoru 2.0 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Monča Odesláno Únor 17, 2010 Sdílet Odesláno Únor 17, 2010 jjjj vše co je napsáno je pravda mám ji v tomto motoru měsíc, jen ta spotřeba město je u mě vyšší nějakých 10,5l a míst mám pořád 5. Jako druhé auto máme diesla. Eko poplatek jsem už zaplatila, než někde lítat a vyřizovat a řešit a hádat se. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
juri89 Odesláno Únor 17, 2010 Sdílet Odesláno Únor 17, 2010 Pokud se jedná o Octavii, není problém se obrátit na Škoda Auto a přijít doložit normu EU4 (případně EU3). U tohoto roku výroby nebude problém se poplatku vyhnout. Bohužel tabulky na registru vozidle pro rok 1999 neznají lepší normu než EU2, nárok bez poplatku aspoň na MÚ Písek vzniká až po udevedí vozdila do porvozu po 1.1.2000 (a samozřejme doložením patřičné emisní třídy) dakujem velmi pekne za rady.... ja skor jazdievam typu dediny,mesto,medzimesto, dialnica malokedy... akurat sa bojim toho diesla ohladom servisu ale ked hovoris ze s LPG je to rovnake tak asi budem rozmyslat nad tym dieslom 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Únor 18, 2010 Sdílet Odesláno Únor 18, 2010 nafta bude stát o dost kč víc než ten 2litr...a bude problém ji sehnat ve slušném stavu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.