Přejít na obsah

Ostřikovače a stěrače


famkad

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, chtěl bych vás poprosit o radu. Dnes mi z ničeho nic přestali fungovat ostřikovače předního i zadního okna ( ostřikovače světel fungují ) a k tomu zadní stěrač ( přední normálně fungují ). Jsem z toho trošku jelen, že toho přestalo fungovat tolik najednou. Přikládám výpis z diagnostiky. Předem díky za rady.

Adresa 09: Centrální elektrika Labely: SVO\3C0-937-049-30-H.lbl
Řídící jednotka SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ
Díl: Bordnetz-SG H54 2202
Revize: 00H54000 Seriové číslo: 00000005074299
Kódování: E98A8F130004140000110D000000000000197F063200000C000000000000
Dílna #: WSC 20109 074 16574
VCID: 71EDD1F71139

Řídící jednotka: 1Z1 955 119 C
Díl: Wischer 180707 022 0601
Kódování: 00055223
Dílna #: WSC 20109

Řídící jednotka: 1K0 955 559 AH
Díl: RLS 060313 054 0403
Kódování: 00209069
Dílna #: WSC 20109

3 závad nalezeno.
00156 - ridici obvod pro polohovac okna; ostrikovac okna
009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 01101001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 86
Kilometry: 314089 km
Indikace času: 0
Datum: 2005.09.13
Čas: 31:63:63

info o závadě:
ZAP
Napětí: 11.55 V
VYP
ZAP
VYP
VYP
VYP

02398 - ridici obvod pro ostrikovac zadniho skla
009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 01101001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 86
Kilometry: 314089 km
Indikace času: 0
Datum: 2005.09.13
Čas: 31:63:63

info o závadě:
ZAP
Napětí: 11.55 V
VYP
ZAP
VYP
VYP
VYP

00926 - svorka 30
011 - preruseni - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101011
Priorita závad: 4
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 126
Kilometry: 314089 km
Indikace času: 0
Datum: 2005.09.13
Čas: 31:63:63

info o závadě:
VYP
Napětí: 5.00 V
VYP
ZAP
VYP
VYP
VYP

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

 

podle fotky jsou tam dvě stejná relátka, tak můžu zkusit dát to vedlejší, abych to vyzkoušel než koupím nové, pokud to tedy jde ?

 

 

U mě nešly ostřikovače a zadní stěrač neustále cykloval - nešel vypnout.

Závada - pojistka na ostřikovače vadná... otázka ale proč... prozatím vše funkční

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...