ka_r_los Odesláno Únor 15, 2016 Sdílet Odesláno Únor 15, 2016 (upraveno) Již delší dobu sleduji občasný stav, kdy při dojíždění bez rychlosti dojde ke stavu, kdy motor stále cuká s autem až to po pár sekundách přestane. Děje se to vždy s vyřazenou rychlostí, s otáčkami na volnoběhu, studené i teplé. Převodovka nehučí, neslyším žádné kovové cinkání. Auto má cca 220tkm, BKD, 2008, údaj o výměně spojky či setrvačníku nemám. Občas auto zaškube při vypnutí klíčku, ale to je důsledek odcházející "chcípací klapky"... Upraveno Únor 15, 2016 uživatelem ka_r_los 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Únor 18, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 18, 2016 Tak mírná aktualizace:Došlo mi, že se s tím nejčastěji setkávám na dvou místech, obě mají jedno společné.Pokaždé jedu na neutrál z kopce a pokaždé musím dobrzdit do zastavení, vždycky je to tedy brždění už na otáčkách neutrálu a rychlost reguluju jen brzdou...takže ten setrvačník je opravdu hledáčku:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimPB Odesláno Březen 8, 2017 Sdílet Odesláno Březen 8, 2017 Zdravím, podařilo se cukání vyřešit? Mám podobný problém. Myslel jsem také na dvouhmotu. Octavia II Combi 2,0TDI 103kW 4x4 motor BMM. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Březen 8, 2017 Sdílet Odesláno Březen 8, 2017 (upraveno) Motor si stále drží otáčky do úplného zastavení vozu.Taky jsem si toho všimnul. Při vyřazeném kvaltu z kopce a i při dojezdu mám 950 otáček. Při zastavení 750/. Přiřadil bych to k nějakému zichru pro případ náhlého brzdění nebo použití řízení a to v náhlé nečekané situaci kdy je potřeba energie ka_r_los tvůj případ může být i příčina nefunkčního EGR kdy zůstává přiotevřen a nedokáže vyhodnotit situaci. S tímto případem jsem se setkal v zimním období. Vyřadil jsem jej. Upraveno Březen 8, 2017 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lifty Odesláno Březen 21, 2017 Sdílet Odesláno Březen 21, 2017 Mám ten samej případ, napadla mě taky dvouhmota rv. 2008BKD najeto 185tis. Nebo něco jiného? Zatím to nějak neřeším. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa Kvapil Odesláno Listopad 9, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2018 Mám také to samé jako ka_r_los . Ale dvouhmota je měněná před cca 40 tis. km. Podařilo se někomu vyřešit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
draba Odesláno Listopad 14, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2018 ahoj, máte někdo řešení tohoto problému? Případně na co se zaměřit (spojka a dvouhmota je nová) Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa Kvapil Odesláno Prosinec 13, 2018 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2018 Motor BKD 2008. Na 150 000 km vyměněn aut. servisem rozvodový řemen. Na 210 000 km výměna dvouhmoty. Po 220 000 km začal stejný problém jako u ka_r_los a při volnoběhu se motor tak jednou za 10 sekund při stání otřásl. Tipoval jsem, že by to mohla dělat dvouhmota, ač měla najeto jen pár desítek km. Teď, na 250 000 km výměna oleje a filtru, rozvodového řemene, napínací kladky, vodní pumpy a fridexu. Motor teď běží krásně! Co konkrétně problém odstranilo vám nenapíšu, protože to nevím. Určitě to nebyl olej. Takže buď řemen, napínací kladka, popř. vodní pumpa. Ale stejně bych měnil celou sadu, takže bych po konkrétní příčině nepátral, ač to vlastně logicky vypadá na ten řemen. Sadu a vodní pumpu jsem dával originál Škoda. Rád bych, kdyby jste vy, co máte stejný problém jako popisoval ka_r_los a já, napsali, kdy jste měnili rozvody. Mohlo by to potvrdit, že pomůže výměna. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.