Přejít na obsah

životnost motoru a poruchy


Doporučené příspěvky

My máme v zamestnaní škodu fabiu, 2011 - 1,2 TSI. Najazdených má v súčastnosti 370 000 km. Jediná  väčšia závada bola pri 205 000 km tesnenie pod hlavou. Ide 190 km/h a zvuk má ako nové. Štartuje perfektne, olej nepapá. Spotreba okolo 6 l.... super motor až s neuveriteľnou životnosťou. Ale musím dodať, že výmena oleja max každých 15tis km, jazdí prevažne dlhé trasy, ale má aj množstvo motohodín a mnoho vodičov. jedným slovom nezmar.

Odkaz ke komentáři

To je ale pořád EA111 s řetězem. Novější EA211 jsou ještě o dost lepší, hlavně podstatně méně papají benzín.

Jinak 1.2 hodně podceňovaný motor. Jede to dobře, jezdí to levně, údržba u řemenové verze nula nula nic. Motor velmi jednoduchý.

Kdo nepotřebuje trhat asfalt a stačí mu průměrná dynamika a chce jezdit levně a levně opravovat, tak 1.2 TSi v Octavia 3 je nejlepší motor...

Varianta 1.4 TSi už dá i velmi slušnou dynamiku, ale zároveň už je o fous složitější, dražší spojková sada atd. Nicméně také velmi spolehlivý.

Upraveno uživatelem 15degren
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...