Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

15degren

Uživatelé
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

607 profile views
  1. Nevím jaké zkušenosti máš, ale podle mě nejsou pravdivé. OIII s 1.0 TSI je výrazně lehčí a chová se lépe- lépe nastavený podvozek. Silnější verez 1.0 TSI jede stejně jako 1.6 TDI, řekl bych že je dokonce dynamičtější. Pokud pojedeš s 1.6 TDI za 5.5l tak 1.0 TSi za tebou pojedem kolem 6.5l což je na benzín hodně dobré.
  2. Ano, je velmi hlučný. 1.6 TDI CR v OII nebyly skoro slyšet velmi tiché jednotky spojeny s dobrou zvukovou izolací. 1.6 TDI CR v OIII do 81 kW už tak tiché nebyly- trošku jiný chod kvůli emisím a Bosch vstřikovače, ale pořád se s tím dalo komfortně jezdit. 1.6 TDI CR v OIII 85 kW- máme jednu tuto motorizaci ve firmě jako služební auto a rozhodně to auto nenávídím. Se základním audio systémem se radio na dálnici nedá poslouchat, ten motor fakt neskutečně řve do kabiny. Je to taková hladina, která by mě odradila zakoupení vozu i při velmi výhodné nabídce navíc se slevou. Prostě ne.... To radši 1.0 TSi Ale ano táhne z nich nejlépe. Na druhou stranu nejlepší projev a nejstabilnější záběr ve spektru určitě měla první 1.6 TDi se vstřikovačem VDO....
  3. Vstřik který ti tak to kriticky odrovná motor nemusí být ani starý, prostě selže. Měnit preventivně nemá smysl.
  4. Tjn. Ty původní jednotky se 77 a 81 kW byly výrazně kultivovanější a také méně papali.
  5. Podle stavu km a problémům za studena to bude dělat pravděpodobně vadný vstřikovač nebo unavené hydraulické zdvihátko na nějakém ventilu.
  6. 507.00 má životnost 30K km a 2 roky přičemž u km nájezdu se dá pochybovat o jeho vlivu na motor ale co se týče věku oleje, tak tam bych se toho nebál a klidně to tam necelé dva roky nechal.
  7. pokud tam máš 5W30 507.00 tak můžeš jezdit, ten to olej má životnost 2 roky
  8. Přicpána trubka by nebyl problém, tím že egr připouští víc spalin zpět se motor dusí, nikoli oživuje, proto se uzavírá když se dá plný ceres. Napadá mě takhle z voleje, že je špatně nastavený a otevírá víc než by měl. Může být taky problém s váhou vzduchu. Pokud ti to dělal garážník, udělal nastavení nového EGRu ?
  9. jestli do roku výroby 2010 může to být dvouhmota. Jestli 2010+ tak na 70 % ložisko s přítlačákem, na 30 % už příliš velká vůle na hnací hřídeli- pravděpodobně způsobeno neměnným olejem v převodovce.
  10. 5 kvalt u 1.6 TDI 77 kW už ti bude spíš hučet samotná převodovka jestli v ní nebyl měněn olej, budou načatý ložiska. 5kvalt má tichou životnost do těch 200K km pak začíná pískat/hučet atd. i když vyměníš olej. Ale když si přidáš na hlasitosti radio, tak ti to dalších 250K km pravděpodobně najede.
  11. Pokud jde o oil ash 42g tak má filtr před sebou ještě cca 40 % životnosti. Pokud by se jednalo o soot mass, tak je to 2x víc než kolik potřebuje k aktivaci vynucené regenerace, ale to by ti už zcela jistě svítila kontrolka DPF a auto by šlo do nouzáku, takže se na 95 % jedná o oil ash a ten úspěšně ignoruj, dokud filtr filtruje.
  12. hm dehetíček. Lítáš s tím po dálnici ? DG SW je ? Kolik ti zabralo času demontáž sacího potrubí ? Projevilo se to nějak na chodu/projevu motoru ?
  13. Zásadní rozdíl, který při regeneraci u TDI je, že se uzavře a nepoužívá EGR ventil, takže bych hledal problém tam.
  14. řeší se jen plusová hodnota, takže když tak jen 4 vstřik, ale i tak bych ho neměnil, takovou hodnotu ti může hodit i nový vstřik. Toto je jen orientační měření. Reálný pohled získat jedině když je demontuješ a necháš otestovat.
×
×
  • Create New...