Jump to content

15degren

Uživatelé
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutrální

Recent Profile Visitors

966 profile views
  1. Nevím já tam tedy při zvedli kapotě slyším jen víc ozývat vstřikovače, jinak mi přijde normál, on taky trochu zkresluje zvuk nahrávaný z mobilu. Zkoušel jsi přicpat výfuk jestli někde pod autem nefučí ?
  2. Zkontroluj izolaci, jestli není potrhaná od kun a podobné zvěře.
  3. Proto jsem se ptal na nájezd. Je jasné že pokud to má přes 300K tak vyčištěním DPF i když bude úspěšné se problémů nezbaví, protože DPF s takovým nájezdem se už nikdy nebude tak dobře čistit při regeneraci a pokud motor spaluje špatně, bude problém dál. K vzhledem tomu že se filtr nedaří načíst si myslím že primární problém nebude ani tak v zaplnění jako ve vadných čidlech na DPFku. Nicméně řešení musí být komplexní- nová čidla- kontrola vstřikovačů (pokud jsou původní tak 100 % neprojdou) + pokus vyčištění DPF. To máš tedy investici: 8K čištění DPF 6K čidla DPF
  4. Kolik máš s autem najeto ? 100g oil ash odpovídá cca 400K km. Economy stál 12 tisíc +5tisíc práce v autorizáku musel být u aut s DG SW vyměněn za fixní cenu pokud o to zákazník stál a byla vždy do 20K. Původní DPF si nechali. Byla to speciální serie, obal DPF nebyl z nerezu ale s povrchovou úpravou. Byl bohatší na drahé kovy, protože se počítalo s horším stavem motoru a s vyšší zátěží kvůli DG SW. Tato akce byla ukončena v roce 2020 ale ještě v první polovině 2021 probíhal doprodej. To co koupíš teď od škodovky za asi 40K je tovární repas právě těch odebraných D
  5. VDO vstřiky mají životnost 120K km pak všechny čtyři vstřiky běžně chyby vykazují, ale běžně jezdí mnohem déle, když člověk neřeší hlučnost, horší chod atd. Pokud jsou zcela K.O tak odešlo asi i čerpadlo, které je zničilo.
  6. Je součastí sacího koše podávacího čerpadla a teoreticky by vyměnit šel, ale nevím o tom že by se dodával jako náhradní díl, pouze celé čerpadlo. Jinak 11 v autorizáku, jinak origo čerpadlo stojí z prvovýroby 2900 Kč s balením škoda originál do 7 tisíc, vše navíc je marže autorizáku.
  7. Economy DPF filtry byla jednorázová akce kvůli DG aféře a bylo to plánováno na rok maximálně dva dle vyčerpání zásob. Economy DPF filtr už minimálně rok nekoupíte nikde. Originální filtr stojí kolem 45 tisíc + asi 20 K záloha do navrácení starého filtru - v případě autorizáku ten to krok není, filtr vám jednoduše nevrátí a naúčtují cca. 60K za výměnu. Varianta jak ušetřit: JMJ - cca. 12-16 tisíc - je to víceméně podvod a filtr nefunguje. Pokud půjdete poctivě na emise tak neprojdete. Varianta dílu z Kordieritu (cca 30K) - trochu jiný materiál než se dodává v originálu
  8. To je ale pořád EA111 s řetězem. Novější EA211 jsou ještě o dost lepší, hlavně podstatně méně papají benzín. Jinak 1.2 hodně podceňovaný motor. Jede to dobře, jezdí to levně, údržba u řemenové verze nula nula nic. Motor velmi jednoduchý. Kdo nepotřebuje trhat asfalt a stačí mu průměrná dynamika a chce jezdit levně a levně opravovat, tak 1.2 TSi v Octavia 3 je nejlepší motor... Varianta 1.4 TSi už dá i velmi slušnou dynamiku, ale zároveň už je o fous složitější, dražší spojková sada atd. Nicméně také velmi spolehlivý.
  9. To je dost, novější EA211 se běžně dostávají pod 6l... S lehkou nohou při rychlosntích limitech není problém jezdit i za 4.5l
  10. To nevím se kterými TDI jsi jezdil, ale 1.6 je výrazně úspornější. 2.0 TDi se při dálničním tempu běžně dostává přes 6l a při klidné jízdě kolem 5l Pokud se bavíme o poslední verzi 1.6 TDi 85 kW, tak to auto je těžké dostat přes 5l na 100. Při dálničním tempu se běžně pohybuje mezi 5 a 5.4l, pokud se bavíme o okreskách tak spotřeba kolem 4l je celkem běžná. 2.0 jsi prostě vždy při stejné jízdě minimálně +1l víc.
  11. Co se týče 1.6 TDi tak ten to motor je výkonově i spolehlivostí asi nejvíce povedený motor v této kubatuře v OIII, má velmi rychle reakce na plyn a celkově je motor velmi pružný. Na druhou stranu tato verze 85kW je i velmi nekultivovaná a projev této jednotky v kabině je ubíjející, osobně co se týče komfortu je to nejhorší TDi co kdy škodovka do aut montovala. Myslím že nemá dvouhmotu, což by vysvětlovalo i nechutné vibrace a dunění do kabiny.
  12. Myslím si že tu úplně zbytečně porovnáváte 1.4 TSi s 1.6 TDi. Samozřejmě 1.4 TSi bude ve všech ohledech krom spotřeby lepší než 1.6 TDi, protože ten motor je ekvivalent k 2.0 TDičku, které jede podobně jako právě 1.4 TSi. 1.6 TDi rozhodně nejede lépe než 1.4 TSi ani se k ní nepřiblíží. Podle mé zkušenosti, nemůže 1.6 TDi soupeřit ani s výkonnějšími tříhrnky (1.0 TSI 85kw) 1.6 TDi motory jsou v ovcích co se týče dynamiky nejhorší motory, jejich hlavní doménou je úsporná jízda a tu plní. Ty nafty běžně jezdí kolem 4l a při dálničních 130 km/h se pohybují mez 5-6l o tom si sam
  13. Zkus michelin crossclimate, Záběr na sněhu mají asi jako průměrné zimní gumy, trochu je trápí udržení stopy na sněhu v zatáčkách a jízda vyloženě po ledu, je třeba s tím počítat a zpomalit si. V létě se chovají velmi dobře. Na dálnici do břečky asi nenajdeš lepší řešení... Jezdím s nimi i na hory bez problémů, vyjedu víc než ford focus se zimákem od continentalu 🙂
×
×
  • Create New...