Jump to content

životnost motoru a poruchy


Recommended Posts

Ahoj,

chci se zeptat vás kdo vlastníOctávie 3. generace s motorizací 1.2 TSI 77kW na zkušenosti s motorem. Sám jsem si teď jednu pořídil zatím mám najeto 20 tis. km a dělal jsem zatím jen olej a filtry. Ale chtěl bych znát vaše zkušenosti, kolik máte najeto, jaké problémy vás už potkaly a tak různě. ;)

Děkuji za odpovědi, Pepa.

Recenze Octavie po 180.000 km →

 

Link to post
  • 2 months later...

Ahoj,

najeto 43 T. Km. Spokojenost. Před tím jsem měl 1,9 TDI. Benzín je lepší. Co bude dál je otázka. Spotřeba kolem 5 litrů. Manželka v lodičkách 9 litrů.....Na servisy za tisíce se vykašlete. Filtry stojí na internetu pár desetikorun a i kabinový lze pohodově vyměnit před domem. Kabinový je pod schránkou spolujezdce a vzduchový se musí vyndat celá plastická schránka, ta je na klubech. Jsou tam tajné šrouby zespoda, aby lidi jezdili do servisů. Kabinový byl po 40 tisících km úplně ucpaný a větrání nefungovalo. Vzduchový byl taky černý a to jezdím na 90 % po dálnicích.

Link to post

super info..naj. 40 tis. a rozmyslam ze pozriem tie filtre. vies mi prosim blizsie popisat vymenu vzduchoveho? nerad by som nieco urval.

 

Edit: pekny navod:

 

nerozumiem funkcii tych dvoch srub zospodu. ak by tam neboli nemusi sa to cele odmontovavat

Link to post

tak som oba filtre včera vymenil, po prezreni navodov pomerne jednoduche. Kabinovy filter mal toho po dvoch rokokoch a najazdenych 40 tis. km. dost. Vzduchovy bol na tom o cosi lepsie, ale neviem si predstavit ako by vyzeral po dalsich 50 tis. km

vid. foto

 

post-44611-0-13448600-1463468099_thumb.jpg

post-44611-0-09118600-1463468153_thumb.jpg

Link to post

Ahoj, filtry máme tedy hotové. Pustil jsem se do výměny brzdových destiček vpředu i vzadu. Na předních jsem skončil protože jsem neměl imbusový klíč číslo 7. V Hornbachu mají několik typů imbusů sedmiček kolem 40,- Kč. Vzadu je potřeba běžný stranový očkový klíč 13 a klasická 15. Přesto jsem vzadu neuspěl. Zadní destičky u Octavie 1,2 TSI 77 kW výroba 12/2013 nebyly vůbec po 44 tisících kilometrů sjeté.

Cvičně jsem tam chtěl dát nové, ale ty se tam nevešly. I když píst zmáčknu nejvíc jak to jde, tak tam koupené destičky /Zimmermann/ nejdou.

Až to bude aktuální, tak je trochu uberu pilníkem...Destičky vpředu by asi výměnu snesly, ale takových 20 tisíc ještě pohodově vydrží. Jinak mě dost štve stop-start systém. Kdybych věděl jak, tak bych to zrušil. Silverado.

Link to post
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Ahoj, tak teď mám najeto 32 xxx km a začalo se mi ozývat divné hučení při jízdě, různě se samo objevuje a samo mizí. V autorizovaném servise mi řekli pouze, že se nejspíše jedná o převodovku. Objednali mě až za 14 dní na servis, tak jsem zvědavý co se dozvím a jestli se mi zatím někde převodovka nevysype.


Nic zatím vše OK, ale přišla svolávací akce na motor - něco s vačkovým hřídelem.

Mě třeba nic nepřišlo, asi mám jiný typ nebo model. Ale nevím o žádné svolávací akci. To ti přišel dopis nebo jak jsi se to dozvěděl?

Link to post

Tak snad ti to do terminu vydrzi, a nejako co sa tyka preradovania alebo tak, tak nepocitujes nic? nejaku zmenu? zvuk alebo tak?

Nene prostě když jedu tak si to kdykoli chce začne tak divně hučet od převodovky, tak uvidím co mi pak sdělí, že to je hlavně doufám, že mi dají náhradní auto v rámci záruční opravy.

Link to post
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Ahoj..jak se ti to projevilo? Já když jedu tak nepravidelně slyším takový rachtavý zvuk, není pořád slyšitelný. Nejvíc mi přijde, když je motor a vše zahřáté..někdo tip co s tím? Servis tvrdí, že nic neslyší a že s tím mám dál jezdit - v září mi končí záruka :/

Link to post
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...
  • 2 months later...

Ahoj, momentálně mam najeto 145 tis. km. a auto je v nejlepší kondici. Vse původni, jen pravidelna udrzba, olej, filtry, brzd. kapalina, 2  x vymena orig. svicek.....Kupovano loni přes program skodaplus. Ihned po koupi ve 130 tis. km byl slyset hluk od kol- opotrebovana kuželíková ložiska v diferenciálu převodovky.  Uznáno jako reklamace v rámci kulance. Brzdy puvodni.

Link to post
  • 9 months later...

Zdravím všechny, mám problém s motorem 1,2 TSi/77 kw a to ten, že po každém studeném startu běží na 3 válce a po chvíli píše diagnostika vynechání zapalování na 2 válci. Zapalování je OK, ale není na 2 válci tlak. Chvíli motor běží, trošku se zahřeje a pak se válec chytne. Pokud nastartuji a ihned jedu, ani to nejde poznat, že jede chvíli na 3 válce. Nesetkal se někdo s touto závadou. Díky za odpověď.

Link to post
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...