PepaKobi 0 Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Ahoj, chci se zeptat vás kdo vlastníOctávie 3. generace s motorizací 1.2 TSI 77kW na zkušenosti s motorem. Sám jsem si teď jednu pořídil zatím mám najeto 20 tis. km a dělal jsem zatím jen olej a filtry. Ale chtěl bych znát vaše zkušenosti, kolik máte najeto, jaké problémy vás už potkaly a tak různě. ;) Děkuji za odpovědi, Pepa. Recenze Octavie po 180.000 km → 0 Quote Link to post
sonick 0 Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 najazdene 36 tis. poruchy zatial ziadne. studeny start sprevadza zachrcanie, zatial to povazujem za vlastnost motora. spotreba 5,2-5,5. prevazne spokojnost 0 Quote Link to post
PepaKobi 0 Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Ok díky za odpověď snad se najde víc lidí, kteři najeto více než my. 0 Quote Link to post
uuniversal 0 Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Nic zatím vše OK, ale přišla svolávací akce na motor - něco s vačkovým hřídelem. 0 Quote Link to post
oct 2 Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Motor bez problémů. Najeto 52k. 0 Quote Link to post
silverado 0 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Ahoj, najeto 43 T. Km. Spokojenost. Před tím jsem měl 1,9 TDI. Benzín je lepší. Co bude dál je otázka. Spotřeba kolem 5 litrů. Manželka v lodičkách 9 litrů.....Na servisy za tisíce se vykašlete. Filtry stojí na internetu pár desetikorun a i kabinový lze pohodově vyměnit před domem. Kabinový je pod schránkou spolujezdce a vzduchový se musí vyndat celá plastická schránka, ta je na klubech. Jsou tam tajné šrouby zespoda, aby lidi jezdili do servisů. Kabinový byl po 40 tisících km úplně ucpaný a větrání nefungovalo. Vzduchový byl taky černý a to jezdím na 90 % po dálnicích. 0 Quote Link to post
sonick 0 Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 super info..naj. 40 tis. a rozmyslam ze pozriem tie filtre. vies mi prosim blizsie popisat vymenu vzduchoveho? nerad by som nieco urval. Edit: pekny navod: nerozumiem funkcii tych dvoch srub zospodu. ak by tam neboli nemusi sa to cele odmontovavat 0 Quote Link to post
sonick 0 Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 tak som oba filtre včera vymenil, po prezreni navodov pomerne jednoduche. Kabinovy filter mal toho po dvoch rokokoch a najazdenych 40 tis. km. dost. Vzduchovy bol na tom o cosi lepsie, ale neviem si predstavit ako by vyzeral po dalsich 50 tis. km vid. foto 0 Quote Link to post
silverado 0 Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Ahoj, filtry máme tedy hotové. Pustil jsem se do výměny brzdových destiček vpředu i vzadu. Na předních jsem skončil protože jsem neměl imbusový klíč číslo 7. V Hornbachu mají několik typů imbusů sedmiček kolem 40,- Kč. Vzadu je potřeba běžný stranový očkový klíč 13 a klasická 15. Přesto jsem vzadu neuspěl. Zadní destičky u Octavie 1,2 TSI 77 kW výroba 12/2013 nebyly vůbec po 44 tisících kilometrů sjeté. Cvičně jsem tam chtěl dát nové, ale ty se tam nevešly. I když píst zmáčknu nejvíc jak to jde, tak tam koupené destičky /Zimmermann/ nejdou. Až to bude aktuální, tak je trochu uberu pilníkem...Destičky vpředu by asi výměnu snesly, ale takových 20 tisíc ještě pohodově vydrží. Jinak mě dost štve stop-start systém. Kdybych věděl jak, tak bych to zrušil. Silverado. 0 Quote Link to post
joppe 0 Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Cau, prosim ta co ta stve na STOP-START systeme? Ty mas Golfa a ja chcem Octaviu, tak potrebujem vedie co je tam za problem. Inak ten system je iba doplnok vybavy, ano? Nemusi to tam byt? Vopred dakujem. 0 Quote Link to post
PepaKobi 0 Posted November 14, 2016 Author Share Posted November 14, 2016 Ahoj, tak teď mám najeto 32 xxx km a začalo se mi ozývat divné hučení při jízdě, různě se samo objevuje a samo mizí. V autorizovaném servise mi řekli pouze, že se nejspíše jedná o převodovku. Objednali mě až za 14 dní na servis, tak jsem zvědavý co se dozvím a jestli se mi zatím někde převodovka nevysype. Nic zatím vše OK, ale přišla svolávací akce na motor - něco s vačkovým hřídelem. Mě třeba nic nepřišlo, asi mám jiný typ nebo model. Ale nevím o žádné svolávací akci. To ti přišel dopis nebo jak jsi se to dozvěděl? 0 Quote Link to post
fusko 1 Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 Tak snad ti to do terminu vydrzi, a nejako co sa tyka preradovania alebo tak, tak nepocitujes nic? nejaku zmenu? zvuk alebo tak? 0 Quote Link to post
PepaKobi 0 Posted November 15, 2016 Author Share Posted November 15, 2016 Tak snad ti to do terminu vydrzi, a nejako co sa tyka preradovania alebo tak, tak nepocitujes nic? nejaku zmenu? zvuk alebo tak? Nene prostě když jedu tak si to kdykoli chce začne tak divně hučet od převodovky, tak uvidím co mi pak sdělí, že to je hlavně doufám, že mi dají náhradní auto v rámci záruční opravy. 0 Quote Link to post
sonick 0 Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 mozno lozisko v diferenciali ako som mal ja 0 Quote Link to post
uuniversal 0 Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Takže najeto 66 tisíc a vysypalo se ložisko v deferenciálu, podle technika sice kuličky byly na místě, ale klec už uvolněná a kuličky lítaly jak chtěli. Takže výměna v záruční době. 0 Quote Link to post
tvosi 0 Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Ahoj..jak se ti to projevilo? Já když jedu tak nepravidelně slyším takový rachtavý zvuk, není pořád slyšitelný. Nejvíc mi přijde, když je motor a vše zahřáté..někdo tip co s tím? Servis tvrdí, že nic neslyší a že s tím mám dál jezdit - v září mi končí záruka :/ 0 Quote Link to post
Pawouk01 18 Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda.pdf 0 Quote Link to post
PepaKobi 0 Posted December 13, 2017 Author Share Posted December 13, 2017 Bylo to ložisko v diferenciálu taky jsem měnil ve 30 tis. km v záruce. Určitě bych trval na opravě. Jim se jen nechce. 0 Quote Link to post
PetrKudri 0 Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Čau tak úplně nevím je dobrá volba kupovat 1,2 tsi 77kw kolem 100000km dík za rady 0 Quote Link to post
Pawouk01 18 Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Když se nebojíš opakovaných problémů s rozvody, tak obecně je to stejné, jako každá jiná ojetina. 0 Quote Link to post
PetrKudri 0 Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Tak rozvody nechám udělat a to snad třeba 60/70musi vydržet ne? 0 Quote Link to post
Pawouk01 18 Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Možná ano, možná ne. To nikdo neví. 0 Quote Link to post
Beuticek 10 Posted November 12, 2018 Share Posted November 12, 2018 I u tohoto motoru, kde je řemen? 0 Quote Link to post
Pawouk01 18 Posted November 12, 2018 Share Posted November 12, 2018 Máš pravdu, mě zmátlo těch 77 kW. Nicméně problémy s rozvody tam původně byly, i když jiné - rozpadlé přestavovače. 0 Quote Link to post
Beuticek 10 Posted November 12, 2018 Share Posted November 12, 2018 To jo, ale snad většinou řešené v záruce. 0 Quote Link to post
marmen 0 Posted March 22, 2020 Share Posted March 22, 2020 Ahoj, momentálně mam najeto 145 tis. km. a auto je v nejlepší kondici. Vse původni, jen pravidelna udrzba, olej, filtry, brzd. kapalina, 2 x vymena orig. svicek.....Kupovano loni přes program skodaplus. Ihned po koupi ve 130 tis. km byl slyset hluk od kol- opotrebovana kuželíková ložiska v diferenciálu převodovky. Uznáno jako reklamace v rámci kulance. Brzdy puvodni. 0 Quote Link to post
reneexner 0 Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 Zdravím všechny, mám problém s motorem 1,2 TSi/77 kw a to ten, že po každém studeném startu běží na 3 válce a po chvíli píše diagnostika vynechání zapalování na 2 válci. Zapalování je OK, ale není na 2 válci tlak. Chvíli motor běží, trošku se zahřeje a pak se válec chytne. Pokud nastartuji a ihned jedu, ani to nejde poznat, že jede chvíli na 3 válce. Nesetkal se někdo s touto závadou. Díky za odpověď. 0 Quote Link to post
tvosi 0 Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Ahoj, mel sem podobny problem, za studena lital otackomer asi 50 sekund a auto skubalo. Po zahrati pak pocitove ok. Vysledek patrani byl, ze byly zanesene vstriku a byl rozpadly pist, takze se delala generalka motoru. T. 0 Quote Link to post
Babyce 0 Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Dobrý den, chci se zeptat, mám možnost koupit Golf plus r.v.2012 1.2 77kW. Řetěz. Je to dobrá volba? A na co si při koupi dát pozor? Děkuji 0 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.