Přejít na obsah

Náladový zadní stěrač


Okky

Doporučené příspěvky

  • o 11 měsíců později...

čágo, mě zadní stěrač taky jednou jde a jednou ne, kontroloval jsem kabeláž v ohybu mezi kastlí a pátejma dveřma, vyndal motor stěrače a rozebral, čistý namazaný bez koroze bez známek zatuhnutí. když zrovna stírá dost u toho kňourá, ale fakt je jak novej..... Přišli jste na něco? vy co máte tento problém? :-)   Nejsem elektrikář, základ zvládnu, ale tady jsou 4 káble na ten motor a jsem nahranej.

V 10. 7. 2017 at 19:45, Okky napsal:

Ahoj klubáci u mojeho RSa se děje to že se mi z ničeho nic rozeběhne zadní stěrač, hlavně když je horko a to i v případě že ho mám vyplý na páčce. Nevíte někdo proč to dělá?

Pozor na nakódování, já mám co jsem koukal nakodováno něco v tom smyslu že při určitý rychlosti (jízdě) a při zaplejch předních stěračích se v určitém časovém cyklu i při vyp zadního stěrače setře zadní okno.... jinak taky řešim zadní stěrač, přišel jsi na něco?

Odkaz ke komentáři
V 10. 7. 2017 at 19:45, Okky napsal:

Ahoj klubáci u mojeho RSa se děje to že se mi z ničeho nic rozeběhne zadní stěrač, hlavně když je horko a to i v případě že ho mám vyplý na páčce. Nevíte někdo proč to dělá?

sorry koukám že jde o oktavii 1

před 11 minutami, kaocko napsal:

čágo, mě zadní stěrač taky jednou jde a jednou ne, kontroloval jsem kabeláž v ohybu mezi kastlí a pátejma dveřma, vyndal motor stěrače a rozebral, čistý namazaný bez koroze bez známek zatuhnutí. když zrovna stírá dost u toho kňourá, ale fakt je jak novej..... Přišli jste na něco? vy co máte tento problém? :-)   Nejsem elektrikář, základ zvládnu, ale tady jsou 4 káble na ten motor a jsem nahranej.

Pozor na nakódování, já mám co jsem koukal nakodováno něco v tom smyslu že při určitý rychlosti (jízdě) a při zaplejch předních stěračích se v určitém časovém cyklu i při vyp zadního stěrače setře zadní okno.... jinak taky řešim zadní stěrač, přišel jsi na něco?

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...