-
Posts
338 -
Joined
-
Last visited
jindra999's Achievements
3
Reputation
-
Dnes jsem po hrozně dlouhé době chtěl udělat v autorádiu aktualizace a pustil si z mobilu hot spot. Wifi se sice připojí, ale hlásí, že nemá přístup na internet. Tak jsem to zkusil se třemi domácími wifi routery, jeden z nich byl v minulosti opakovaně s tím rádiem používaný a vždy vše šlo. Teď nic nefunguje. A co jsem dnes googlil, tak se s tím potýká spousta lidí. Nezáleží ani na značce autorádia, zmiňovali to u celé řady značek, a verzí Androidu. Já mám Android 6.0.1. Někomu prý pomůže změnit v systému pod datumem a časem, z automatického na ruční, vybrat si časové pásmo. Ale to mi nic nedělá. Vám to připojení funguje, neřešil tohle už někdo v poslední době?? Díky
-
Díky všem za díky. Dlouho jsem tady nebyl. Na polaritě snímače nezáleží.
-
Na Alíkovi prodávají tvrzené sklo s přesnými rozměry, jeden dokonale pasoval na moje rádio. Ale nelepil jsem ho, mám displej poškrábaný, sehnal si nové krycí dotykové sklo, ale nebyla ještě chuť si to přehodit. Na nový displej bych to dal neprodleně. U mého modelu je povrch dotykového displeje měkký, už jsem tady tenkrát psal, že při zoomování mapy se mi doslova zaseknul nehet do displeje. Vyloženě jako zadrhnul a výsledkem byla rýha. Kterou se marně snažil rozleštit zubní pastou a přidělal si tam mikrošrkábance ještě kolem. Tak mě to štvalo, že jsem si od prodejce rádia nechal poslat přímo z fabriky nové dotykové sklo za 25 EUR, ale pak se mi to ve výsledku nechtělo kuchat a instalovat.
-
GPS anténu mám vyvedenou do kastlíku uprostřed palubky nahoře (měl jsem tam vyvrtanou díru z dřívějška, je na spodu jen tenký plech, ale musí se vrtat uprostřed, protože po stranách je rozvod vzduchu z topení). Kabel jsem nechal delší, takže ji můžu vyhodit kdykoli přímo na palubku za jízdy, ale není to potřeba, signál je perfektní. S tím, že asi dvakrát za ty dva roky nebyl signál vůbec a musel jsem restartovat rádio. Takže problém může být s horším přijímačem GPS u některých modelů nebo kusů.
-
Musíš někde v menu najít povolení obrazu za jízdy. Předpokládám, že to Isudar má. Moje androidové rádio to tam má v extra settings kam je heslo tuším 123456 případně ještě 78 pokud si to nepletu.
-
Pokud jsi to dal za klíček, tak tam nemůžeš mít napájení pořád, pak by ti to vybíjelo baterku. Změř si proud po vypnutí všeho, vč. počkání, až usnou jednotky, už nevím jak dloho, do pár minut jsem to testoval. A rádio celé tmavé, tím myslíš displej? Měl by jít regulovat jas v několika krocích, já na to měl extra HW tlačítko, ale přemapoval jsem si funkci na jinou, tak už to nevyužívám, jas je dost vysoký.
-
Já ji umístil přímo pod SPZ, je pěkně schovaná v mřížce. Problémek je, že ukazuje stranově převráceně (L/P), pro ten účel podélného parkování to ale nevadí. A taky tím, že je nízko, tak mám pocit, že jsem od auta předemnou ještě daleko, ale ve skutečnosti je už můj nárazník blízko jeho. Protože prostě koukám moc dospod auta předemnou a ne do oblasti největšího výstupku nárazníku. Naklonit ji nahoru ale nechci, protože pak je obraz oslňovaný sluníčkem. Zapínám si ji minimálně.
-
Já nevím, co řešíš za složitosti. Couvací se zapojí do vstupu pro zadní kameru, napájení se bere z couvacího světla, funguje to výborně a automaticky. Zapínat si ji ručně je blbost, to prostě člověk dělat nebude, při každém zařazení, takže tam ta funkce bude využitelná jen při složitém nacouvávání do těsného místa. A přední kamera jde do AV IN nebo jak to tam mají označené a zapne se ručně, nadefinovaným HW tlačítkem pokud ho rádio má, příp. SW. Zapínám jen při složitých manévrech mezi dvě auta podél. Napájení mám brané někde přes klíček z pojistkovky, z místa, kde jsem dřív měl dobastlenou USB nabíječku pro navigaci a ta teď není potřeba. Nečetl jsem vše, pokud řešíš nějaké detaily co mi unikly. Jinak mé řešení po ručním zapnutí přední kamery umožní dál nic nepřepínat a při manévrech dopředu-dozadu, se obě kamery samy přepínají. Zadní při zpátečce a přední se tam automaticky vrací jako naposledy navolená funkce. Proto stačí zmáčknout jen jednou na začátku manévrování.
-
Aha, tak 70 km je moc, já teda jezdil jen po městě, často odbočoval na křižovatkách a bylo to těch 22 km. Jenže tomu předcházely různé pokusy s diagnostikou, dle návodu se snažil vše vyladit. Tak jsem tam třeba něco nastavil správně a pak se to chytlo po načtení dat z provozu. Doporučuju zajet do servisu kde dělají diagnostiku a zvládnou to rozchodit.
-
Psal jsem to o pár příspěvků výš. Prostě s tím jezdi, co nejvíc do zatáček, ono to naskočí samo.
-
Že tam nikde za rádiem nenajdeš 12V za klíčkem bych se divil, ale můžeš si to natáhnout přímo z patřičné pojistky.
-
Tato rádia mají příjem výborný: http://alturl.com/pi47u tak bych neexperimentoval s něčím, co bývá problematické a řeší se to ve fórech, takže to není problém jednoho kusu.
-
Tak on má 62 Ah baterku, tak bych klidně nechal 90 A, ale pro jistotu ověřit, co tam patří originál.
-
Při dobíjení mi to ukazuje asi 14,1 - 14,3 V, těch 13,5 V by bylo celkem málo. Neměl jsi tam originál altík? Těch hodnot bych se držel. Pokud nevíš, jaký tam patří, tak zjisti v servisu dle VIN. Ale co jsem se díval v eshopu, tak 90 i 120 A varianty jsou možné u 1.8 T. Záleží jakou baterku s tím chceš krmit a jestli je to s klimou nebo bez. Mám 1.6 MPI s klimou a katalog skoda-dily.cz ukazuje, že mám mít 140 A altík, což mi přijde docela hodně. Musím se někdy kouknout, co tam vlastně mám.Osvědčilo se mi brát vše dle VIN a ne naslepo. Kolega dal naslepo olej do převodovky a jde mu těžko řazení. Já si zavolal do Autonovy Brno a dal co mi řekli, řazení jde perfektně.