Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


7 posts in this topic Last Reply

Recommended Posts

ahojte,

 

potreboval bych nutne pomoct

 

uz dlouho mam problemy s trepanim { rozchveje se, rozvibruje do kabiny } celeho auta pri rychlosti 4 a 5 na plny plyn

 

byl jsem si naprosto jisty ze jsou to kinetaky od prevodovky ale pri vymene se to jen malinko zlepsilo

 

chci se zeptat na otazku, pri vyndani poloosy mela kratsi poloosa vuli jako by ta vule byla mezi miskou a segerevkou, je mozne aby tam byla ta vule ? myslim to tak ze ten kloub malinko v tom lita, nevim mozna 2/1mm, ma to tam byt uplne napasovane na tesno ze segerovka zapadne do krazky a kloub se ani nehne tam a zpet??? {na te hrideli] a nebo je to normalni ? nejhorsi na tom je ze v originalu je tisicihranova podlozka kterou jsem tam musel Dat z5 {starou k novemu kloubu] protoze nova miska byla normali podloskou ktera mi propadla celou tyci

 

snad ma nekdo s timto problemem zkusenost

 

snad mi rozumite na co se ptam, neverim tomu ze by to byla prevodovka

 

Predem diky moc za rady

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano mamual a znacka kloubu Meyle

jenze jak jsme se dival da se koupit zvlast jen ta miska ktera mi propadne celou hrideli coz nechapu neprodava se tisicihranova podlozka kterou tam mam.

je to romalni ta vule mezi miskou a segerovkou ktera yapadne presne do drazky ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No možná bych hledal problém aj v tom meyle. S tou miskou máš asi na mysli prohlou pérovou podložku která tlačí kloub k segrovce. No nevím na kolik je tam důležitá, nicméně nepředpokládám že by její absence zapříčinila třepání. To dělá z 90% kloub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

presne tak to myslim,

 

udelal jsem to tak ze jsem tam nechal starou prodlozku {vnitrni obvod je tisicihran} a starou segerovku. jenom kloub jsem menil,

musim se podivat na nejakou jinou poloosu jestli tam je malinka vule, neverim tomu ze je to v prevodovce, vnejsi kouby byli OK bez vule pekne se kroutily. zrejme zkusim vymenit ulozeni prevodovky

 

ale fakt to dela jenom v zaberu pri zaradeni 4/5 rychlost, a kdyz vyradim v 120 tak volant kope, tak fakt nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj

Mám 1,9TDI PD 77kw r.v.2006 najeto 240tis.

Na dálnici při 120km se lehce roztřepe volant,můžou to být jak se již zmiňuje ty vnitřní klouby?Kola 2x převážena ve dvou servisech .

Děkuju za radu ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Important Information

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Guidelines, používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. a politikou ochrany osobních údajů - Privacy Policy.