p.kl Odesláno Květen 15, 2018 Sdílet Odesláno Květen 15, 2018 Dobrý den, mám Octavii II 1.9TDI PD 77KW bez PDF najeto přibližně 120 tis. Auto jsem zakoupil v roce 2007 jako roční vůz a tudíž jsou Km nestočené. Můj problém spočívá ve špatném teplém startu. Jakmile motor ohřeji, tak nejde nastartovat. Při startu motor naskočí a má nepravidelný chod (rány,škubání po několika vteřinách chcípne), toto se děje několikrát po sobě než sešlápnu plyn. Po sešlápnutí plynu a nastartování, motor chytne z výfuku jdou saze(cítím špatně spálenou naftu). Diagnostika nepíše žádnou chybu, předvstřik postavený na 0 ( vyzkoušeno i na -3), seřízené vstřiky na 180 stupňů, nová baterka, startér v pořádku (měřil jsem otáčky), vyměnil jsem čidlo chladící kapaliny, vyčištěný turbo. Daný problém se postupem času zhoršuje, dříve to udělalo jednou za čas dneska už skoro pokaždé. Motor má dobrý studený starty a výkon. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas_Herlik Odesláno Květen 15, 2018 Sdílet Odesláno Květen 15, 2018 Cerpadlo v nadrzi Menil jsi? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p.kl Odesláno Květen 18, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 18, 2018 ne to mě nenapadlo, kdyby bylo špatné čerpadlo v nádrži tak bude špatný studený start ne? jinak zkoušel jsem několikrát otočit klíček aby se natáhla nafta a taky to nepomůže 0 Citovat Odkaz ke komentáři
košin Odesláno Květen 18, 2018 Sdílet Odesláno Květen 18, 2018 naloguj hodnoty vstříků, můžeš mít v háji těsnění a podfukujou a za tepla ti to dělá bordel,. hoď sem hodnoty z kanálu 013 v motoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas_Herlik Odesláno Květen 18, 2018 Sdílet Odesláno Květen 18, 2018 Ja mam takhleTy hodnoty mohou zhorsit jen gumicky?Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p.kl Odesláno Květen 19, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 19, 2018 před 23 hodinami, košin napsal: naloguj hodnoty vstříků, můžeš mít v háji těsnění a podfukujou a za tepla ti to dělá bordel,. hoď sem hodnoty z kanálu 013 v motoru děkuji za radu jakmile bude chvilka času hnedka to změřím a dám to sem. Jestli si vzpomínám dobře tak mám přibližně to samé co tu je na fotce. Nějaký je v plusu a nějaký v mínusu. Jen otázka mám to měřit za tepla asi že. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
košin Odesláno Květen 19, 2018 Sdílet Odesláno Květen 19, 2018 Merit za tepla urcite. Ty hodnoty na fotice jsou celkem v pohode 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p.kl Odesláno Květen 23, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 dle mého názoru gumičky jsou OK zjistil jsem, že mam vadný tempomat. Myslíte že by to mohlo být něco s tím spojené? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kotis Odesláno Červen 25, 2018 Sdílet Odesláno Červen 25, 2018 V 23. 5. 2018 at 7:07, p.kl napsal: dle mého názoru gumičky jsou OK zjistil jsem, že mam vadný tempomat. Myslíte že by to mohlo být něco s tím spojené? Zjistil jsi čim to je? ty teple starty. Ja to mam podobne , vlastnim octavii kratce .Stejny motor s DSG. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas_Herlik Odesláno Červen 26, 2018 Sdílet Odesláno Červen 26, 2018 Tak moje zkusenost. Pretesneni vstriku hodne pomohlo.Kazdopadne teply starty jsou horsi stale.Budu upravovat startovaci mapu.Dle informaci z netu je to jedina moznost.Vse ostatni (starter, baterka, cerpadlo) je vzdy jen na chvili ...Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
simpson Odesláno Červenec 19, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2018 Zameril bych se na starter. Pri studenem motoru to nepoznas, protoze smes se vzniti diky zhavicim svickam,ale kdyz uz je ale motor zahraty, tak motor nezhavy, ale smes se vznecuje diky kompresnimu teplu, ktere vznikne pri startovani. Pokud je starter v horsim stavu, tak nema dostatecnou silu a nevyrobi potrebny kompresni tlak a tudis motor nenaskoci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas_Herlik Odesláno Červenec 19, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2018 Takze ja mam vyresenoPretesnil jsem vstriky a nechal upravit startovaci mapu.A je klid Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Koum Odesláno Červenec 29, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2018 Ahoj, mám podobný problém, studený a ohřátý motor na 90 st. chytne na otočení. Ale jak je teplota mezi, tak startuji třeba 3-4 sekundy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Véca Odesláno Leden 9, 2019 Sdílet Odesláno Leden 9, 2019 Mohlo by to být vymačkané pouzdro (kluzné ložisko) startéru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.