Přejít na obsah

Teplý motor nestartuje


Doporučené příspěvky

Zdravím, mám 74 kW. Studený motor natočím na první otočení ale teplý motor prostě ani za boha nechytá, to už pak smrdí benzín a chytne po dlouhé době s násilnou pomocí plynu. Když se mi ho povede natočit tak běží nepravidelně, nemá výkon. A studený zase všechno v poho. Ale jde o startování, když se motor ohřeje během jízdy tak všechno klape jak má. Nějaký zkušenosti? Děkuju

Odkaz ke komentáři

Viděl bych to jako pavel71 a to problém s teplotním čidlem chladící kapaliny. Sám jsem si s ním užil své a vím že dost často odchází. U tebe by mohl být problém v tom, že do ŘJ posílá signál že je motor studený (proto jde za studena lehce nastartovat), ale za tepla je směs na nastartování moc bohatá, proto ti nejde nastartovat.

 

Toto je to čidlo http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-5_5 :)

Odkaz ke komentáři

Viděl bych to jako pavel71 a to problém s teplotním čidlem chladící kapaliny. Sám jsem si s ním užil své a vím že dost často odchází. U tebe by mohl být problém v tom, že do ŘJ posílá signál že je motor studený (proto jde za studena lehce nastartovat), ale za tepla je směs na nastartování moc bohatá, proto ti nejde nastartovat.

 

Toto je to čidlo http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-5_5 :)

čidlo mám půl roku starý a podle hodnot na diagnostice ukazuje dobře ale narazil jsem na další údálost. Vždy když to nechytá teplý vyskočí závada na snímači otáček na klikovce (žádný signál) a když se mi povede to násilím natočit tak motoru se nechce vytáčet. Občas je ta závada pevná nejde vymazat a někdy sporadická. Ale nedělá to vždycky že teplý nestartuje, kdyby bylo čidlo v háji tak by to snad nešlo furt :(

Odkaz ke komentáři

To že je čidlo půl roku starý neznamená, že nemůže být špatný, ale když jsou naměřený hodnoty v pořádku tzn. posílá se pravdivý signál jak do budíků tak i do ŘJ motoru, tak by to čidlo mělo být OK.

Ten snímač na klikovce může být špatný, ale nejdřív zkus pročistit konektor od toho snímače nějakým kontaktolem a uvidíš... a do kolika otáček jde motor vytočit když to blbne?

Odkaz ke komentáři

To že je čidlo půl roku starý neznamená, že nemůže být špatný, ale když jsou naměřený hodnoty v pořádku tzn. posílá se pravdivý signál jak do budíků tak i do ŘJ motoru, tak by to čidlo mělo být OK.

Ten snímač na klikovce může být špatný, ale nejdřív zkus pročistit konektor od toho snímače nějakým kontaktolem a uvidíš... a do kolika otáček jde motor vytočit když to blbne?

Právě že to dělá jen teplý a ne vždycky, jestli nějaký porušený vedení nebo tak něco. Motor vytočím normálně do omezovače takže vačkovej je ok. Co myslíš když bude vadnej ten snímač tak to přeci bude dělat furt?

Odkaz ke komentáři

I kdyby byl ten snímač špatnej, tak to nemusí dělat furt. Měl jsem špatnej tlakovej snímač na servořízení a chybu mi to přesto házelo sporadicky, takže to může být i u toho snímače. Nejdřív zkus ale pročistit konektor od toho snímače, za studena to může být dobrý a za tepla se v tom konektoru může zvětšit odpor a už to může blbnout :)

Odkaz ke komentáři

I kdyby byl ten snímač špatnej, tak to nemusí dělat furt. Měl jsem špatnej tlakovej snímač na servořízení a chybu mi to přesto házelo sporadicky, takže to může být i u toho snímače. Nejdřív zkus ale pročistit konektor od toho snímače, za studena to může být dobrý a za tepla se v tom konektoru může zvětšit odpor a už to může blbnout :)

Vyzkouším díky, prostě přijde mi že tenhle motor úplně nevychytali ale na druhou stranu je jednoduchej a má i nejlepší za sebou a nic nevydrží věčně. Pak dám vědět jak to vypadá

Odkaz ke komentáři

Zkus to a uvidíš, nic za to vyčištění konektoru nedáš. Jinak já jsem zase z vícero stran slyšel, že tento motor je nejlepší, co se týká poruchovosti, ale jak píšeš, nic nevydrží věčně a vždycky se něco pokazí. Pak dej vědět jak jsi teda dopadl :)

Odkaz ke komentáři

Co říkáte na mojí novou úvahu? Tak tedy odkapávajicí vstřikovače. Studený motor potřebuje obohatit a proto tomu nahromaděný benzin moc nevadí. Problém by mohl přijít s teplým motorem kdy by se motor obohacením přehltil což by mohli způsobit odkapávajicí vstřiky. Motor chytne jenom díky tomu že mu pomůžu silně plynem s tím že se otevře klapka a proudí více vzduchu a tím se to docela vyváží. Mohlo by na tom býti něco soudného? Otázka zní proč vyskočí s problémem vždy snímač otáček do závad a proč po takovém startu auto nechce do otáček. Jakmile pamět závad vymažu auto zase jede lépe což by způsoboval nouzový režim vyvolaný zapsanou závadou. Má vliv tohle na vyvolání nouzového režimu?

Odkaz ke komentáři

Tak sání komplet přetěsněno a vyčištěno, vstřikovače jsou v pohodě ani kapka za hodinu z nich neukápla. A opět problém s teplým motorem, tentokrát pevná závada snímače otáček na klice. Když jsem odpojil snímač ze svorkovnice tak to mělo úplně stejný průběh jako ten můj problém. Tak to asi bude ono nemyslíte? Ted je otázka jestli je v háji snímač, vedení nebo snímací kolo, ale to by dělalo furt kdyby to bylo kolo.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Z největší pravděpodobnosti bude v háji ten snímač, kabeláž nebo to snímací kolo bude určitě v pořádku. Kup snímač (nebo si ho od někoho vypujč) a uvidíš, ale měl by být klid ;)

Tak snímač vyměněn a musím zaklepat od tý doby jsou teplý starty ok až na to že snímač je vždy od oleje což asi taky nebude v pohodě. Ted už jen vyřešit lambda regulaci a zvýšenou spotřebu. Nemáte někdo zkušenosti se závadou 537 Regulace lambda- horní hodnota dorazu, což označuje více vzduchu a obohacení palivem je na maximu?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

No tak hurá a s tím oleje, těsní ten snímač dokonale? Co se týká té lambdy, tak pokud jde do motoru hodně vzduchu, tak nemůže to být vadnou váhou vzduchu?

Omlouvám se za zpoždění :) No snímač je od oleje ale na tý části co je strčený v motoru, možná jestli špatný těsnící gufero na klice nebo tak něco si myslím. Jinak váha vzduchu je proměřená ve všech režimech a je ok, celý sání přetěsněný kromě kroužku na š. klapce, a na výfukových svodech není vidět nic očouzeného, s tímhle bojuju už od začátku tak jestli vadná lambda

Odkaz ke komentáři

Jo takle, ta část snímače co je v motoru má být od oleje, to je logický, protože klika a ojnice se musí přeci mazat (taky jsem tu část co je v motoru měl od oleje) :) .

Co se týká té lambdy, tak to neporadím, zvlášť když je váha v pořádku, ale podíval jsem se ještě do VISu a tam se píše toto:

 

post-107-0-24827400-1369079496_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jo takle, ta část snímače co je v motoru má být od oleje, to je logický, protože klika a ojnice se musí přeci mazat (taky jsem tu část co je v motoru měl od oleje) :) .

Co se týká té lambdy, tak to neporadím, zvlášť když je váha v pořádku, ale podíval jsem se ještě do VISu a tam se píše toto:

 

post-107-0-24827400-1369079496_thumb.jpg

Tak nejsem jedinej super. Právě mě vis ukazuje taky tohle ale už nevím co zkoušet, kupovat jeden díl za druhým není zrovna levná záležitost

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...